Uutiset: SeksiSaitti on täyttänyt neljä vuotta!

Kirjoittaja Aihe: Parisuhdestatuksesi?  (Luettu 23510 kertaa)

Poissa Kollikissa2

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Parisuhdestatuksesi?
« Vastaus #100 : Kesäkuu 18, 2023, 03:04:53 »
Freyalta lainaan:
"Sellainen pikku-huomautus, että parisuhdekin voi olla avoin, polyamorinen ja vaikka mitä ja samaan aikaan ns. vakavasti otettava ja pariskunta voi olla hyvin sitoutunut keskenään, vaikka suhde olisikin avoin."

Tätä olen yrittänyt ilmaista aiemminkin saitilla, mutta en ole löytänyt oikeita sanoja, mutta nyt ne löytyivät Freyan viestissä.

Olen polyamorinen mutta suhdestatuksellani ja mielessäni hyvin sitoutunut vaimooni. Se, että hän ei ole poly, edellyttää itseltäni sen täyttä huomioimista, en halua loukata häntä mitenkään. Itselleni tämä polyluonteeni terminä paljastui vasta varsin myöhään oikean termin löydettyäni. Ihmettelinhän tovin jos toisenkin mielessäni elämääni, enkä ymmärtänyt itsekään syytä kaksoiselämääni; ei minulla ole ollut valittamista perhe-elämässäni enkä ole naisseikkaillut ym. ainakaan puhtaasta itsekkyydestäni.

Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (49)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #101 : Kesäkuu 18, 2023, 05:00:19 »
On hyvä kuitenkin huomioida se, että vieraissa käyminen salaa puolisolta ei ole polyamorisuutta.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #102 : Kesäkuu 18, 2023, 07:33:53 »
On hyvä kuitenkin huomioida se, että vieraissa käyminen salaa puolisolta ei ole polyamorisuutta.

Juu ei, se on parisuhteen ylläpitoa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kollikissa2

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #103 : Kesäkuu 18, 2023, 15:01:07 »

Ei olekaan, mutta ihannetapaushan olisi, että molemmat olisimme vaikkapa polyja, silloin ei mitään omanlaistani tarvitsisi tehdä salaa, molemmilla olisi samat mahdollisuudet ja ajatukset.
Ymmärrän varsin hyvin lämpimät tunteet kolmen ihmisen kesken - esimerkiksi. Sellaisia itsellänikin on ollut. Poly ei ole salailua, vaan en koskaan löytänyt vastaavaa kumppania. Kompromissiin olen siksikin ollut valmis.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Freyja

• Sr. Member
  • Galleria (31)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #104 : Kesäkuu 30, 2023, 19:33:05 »

Kyseinen ex-asiakas ilmeisesti harmistui ja pettyi, kun en tuolloin tarjonnut samoja palveluja kuin aiemmin ja aloitti vittuilun.

Yhdeksän kymmenestä asiakkaasta harmistuu jos palvelut vähenevät entiseen verrattuna, varsinkin jos asia ilmenee vasta paikan päällä ilman ennakkotietoa.

Mitä palveluita karsit pois listaltasi?

Tietenkin ilmoitan ja sovin ennalta mitä paikan päällä tapahtuu. :)

Oli lyhyt tovi, jolloin en tarjonnut seksiä tai suikkareita osana palveluvalikoimaani (se kausi ei kyllä kestänyt kovin kauaa 🙈).

Tuo kyseinen äijä oli käynyt luonani vissiin pari kertaa kolme vuotta aiemmin.

Ymmärrän harmituksen, mutta kyllähän sitä hyvänen aika sentään saa pt itse päättää mitä tarjoaa, mitä ei. Eikä siitä tarvitse vittuilemaan ryhtyä, kuten tää kyseinen herrasmies teki. 🤦🏼‍♀️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

• Sr. Member
  • Galleria (31)
« Vastaus #105 : Kesäkuu 30, 2023, 19:38:48 »
Päivitetään nyt tännekin, jotta erittäin onnellisesti polyamorisessa parisuhteessa. ❤️

Kuinka ihanaa onkaan, kun jos ei jotkut tietyt fetissijutut kumppania sytytä, hän toteaa jotta "valitettavasti en ole noihin juttuihin kallellaan, joten sun täytyy varmaan harrastaa niitä jonkun toisen kanssa." 😃❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa JuliaK

• Full Member
  • Galleria (12)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #106 : Kesäkuu 30, 2023, 19:44:24 »
Päivitetään nyt tännekin, jotta erittäin onnellisesti polyamorisessa parisuhteessa. ❤️

Kuinka ihanaa onkaan, kun jos ei jotkut tietyt fetissijutut kumppania sytytä, hän toteaa jotta "valitettavasti en ole noihin juttuihin kallellaan, joten sun täytyy varmaan harrastaa niitä jonkun toisen kanssa." 😃❤️

Iso kyllä😍😍
Nokialla

Poissa Freyja

• Sr. Member
  • Galleria (31)
« Vastaus #107 : Kesäkuu 30, 2023, 19:52:00 »

Tai jos mies haluaa kolmen kimpan mun kanssa toisen miehen kanssa, ts. jakaa mun kanssa saman kullin. Ja katsella, kun joku toinen panee mua. 😍 Se tuplapenetraatio olis kyllä ihan hauska joskus kokea. Puolin ja toisin.

Avomielisyys on ihana asia.

Hitto että osaakin ihminen olla kiitollinen!

Mitä onkaan tullut manifestoitua.

❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

• Sr. Member
  • Galleria (31)
« Vastaus #108 : Kesäkuu 30, 2023, 19:54:15 »

Iso kyllä😍😍

Oon niin ihaillut täältä etäältä teidän parisuhdetta ja toivonut itselle jotain samankaltaista.
No, se tais toteutua, kun oikea ihminen tulla tupsahti takaisin mun elämään. On tää elo vaan niin yllättävää ja outoa ja ihanaa toisinaan. ❤️
❤️Espoo❤️

Poissa Kielitieteilijä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #109 : Syyskuu 19, 2023, 16:22:26 »

Tai jos mies haluaa kolmen kimpan mun kanssa toisen miehen kanssa, ts. jakaa mun kanssa saman kullin. Ja katsella, kun joku toinen panee mua. 😍 Se tuplapenetraatio olis kyllä ihan hauska joskus kokea. Puolin ja toisin.

Avomielisyys on ihana asia.

Hitto että osaakin ihminen olla kiitollinen!

Mitä onkaan tullut manifestoitua.
Mää olen noista ryhmäjutuista uneksinut kans pitkään mutta vakikumppani on tylsästi....
Db olis mahtava kyllä🤩

Poissa Kielitieteilijä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #110 : Syyskuu 19, 2023, 16:24:20 »
Niin, itse asiaankin tuli tuossa vastaus eli parisuhteessa 🤔

Poissa Samsonite666

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #111 : Syyskuu 23, 2023, 07:51:41 »
Pitkässä avioliitossa jossa molemmilla lupa harrastaa seksiä tai treffailla muiden kanssa. Minulla kaksi tyttöystävää luvan kanssa. Toinen tyttöystävä naimisissa ja toinen on sinkku.

Poissa Freyja

• Sr. Member
  • Galleria (31)
« Vastaus #112 : Syyskuu 29, 2023, 23:52:37 »
Sinkku. And I love it!  :headbang:
❤️Espoo❤️

Poissa kimalainen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #113 : Syyskuu 30, 2023, 07:11:47 »
Parissa.. suhteessa.. 🤘🏻