Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri  (Luettu 5336 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« : Marraskuu 26, 2019, 16:45:43 »
Parisuhteessa(ainakin aviossa) olevalle miehelle hupsukoilla käynti on pettämistä jos siihen ei ole kumppanilta lupaa ja tätä tuskin moneltakaan löytyy. Ainakin näin kuvittelisin.

Vaivaako sinua tämä ikinä mitenkään kun lystäilet neitokaisten kanssa vai oletko jo täydellisen paatunut eikä asia voisi sinua vähempää kiinnostaa ja hetkauttaa?

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #1 : Marraskuu 26, 2019, 16:55:55 »
Ei vaivaa. Nautin hetkestä sihteerin kanssa täysin ilman mitään sen suurempaa syyllisyyden tuntoa. En pilaa niin hienoa hetkeä miettimällä silloin edes moisia, vaan keskityn sihteeriin ;)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #2 : Marraskuu 26, 2019, 18:12:07 »
Ei vaivaa. Silloin kun vaimo päätti firmansa pikkujoulussa antaa pillua Penalle, niin ajattelin, että varmaan mä saan elvyttää tän vanhan harrastuksen🙂

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #3 : Marraskuu 26, 2019, 18:13:19 »
tietysti vaivaa kaikki salailu ja se on normaalia, jos on vähänkään tunteita. ekat kerrat ukkomiehenä otti koville, mutta
ajan myötä kun ikää tulee, ei ole aivan niin ehdoton. asian kanssa oppii elämään. 

Poissa Muikkunen

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #4 : Marraskuu 26, 2019, 19:32:56 »
Ei vaivaa pätkän vertaa. Älä kysy,älä kerro- toimii tässäkin hyvin.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1634
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #5 : Marraskuu 26, 2019, 19:48:55 »
Ei haittaa. Kun kotona ensin väheni ja sitten loppui, niin ainoa mikä harmittaa on että olisi tarvinnut alkaa käydä paljon aikaisemmin.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 331
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #6 : Marraskuu 26, 2019, 21:13:51 »
Kyllä tässä asiassa on kaksi puolta.
Toisaalta, kun olen asian päättänyt ja sopinut tapaamisen en ajattele asiaa parisuhteen kannalta, en toiminnan aikana enkä sen jälkeen. Palveluntarjoajan kanssa on hauskaa ja seksikästä ja tapahtunutta on mukava muistella.
Toisaalta mietin, mikä saa minut toimimaan näin. Se asia kun ei ole minulle ollut selvä. Kotona saa seksiä enemmän kuin jaksan ja vielä hyvää sellaista. Asia kuitenkin vaivasi niin paljon, että kävin muutaman kerran seksuaaliterapeutilla juttelemassa. Se oli hyvä juttu. Niin kuin olin arvellut kyse on itsensä ja etenkin seksuaalisuuden etsimisestä ja toisaalta elämän rajallisuudesta, vaikka 60-v vielä mikään ikäloppu ole. Nuorena kokemuksia oli rajallisesti ( vaikka vaimoja ollut kolme).
Ylilääkäri

Poissa bjurstle

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #7 : Marraskuu 26, 2019, 21:59:52 »
Ei vaivaa. Ei vaivannut ensimmäillä kerroillakaan kun hupakoinnin aloitin, tai kun olen kumppania muuten pettänyt. Eikä sitä muuttanut edes kumppanin vaihto, sama meno ennen ja jälkeen.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #8 : Marraskuu 26, 2019, 22:07:47 »
”Enpä ihmettelisi jos vastaus kysymykseen olisi kyllä tai ei” - Hannibal Lecter elokuvasta Uhrilampaat. Alussa oli vaikeaa, mutta kun kotona hiljeni ja viimein loppui kokonaan eikä eroaminen tullut kysymykseen, niin vaihtoehtoja oli aika vähän. Parempipuolisko tavallaan ulkoisti seksin muille.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #9 : Marraskuu 27, 2019, 00:01:21 »
”Enpä ihmettelisi jos vastaus kysymykseen olisi kyllä tai ei” - Hannibal Lecter elokuvasta Uhrilampaat. Alussa oli vaikeaa, mutta kun kotona hiljeni ja viimein loppui kokonaan eikä eroaminen tullut kysymykseen, niin vaihtoehtoja oli aika vähän. Parempipuolisko tavallaan ulkoisti seksin muille.

Tämä varmaan monella, kuten myös minulla syy aktiiviseen hupakointiin. Tuo ulkoistaminen on osuva ilmaisu, tosin ainakaan minun vaimo ei tiedä sitä tehneensä.

Oli kotiseksin hiipumisen alkuaikana sutinaa siviilissä hieman, mutta totesin että siitä jää kiinni ja siitä tulee turhaan ero. Tämä on parempi ja kaikki on "onnellisia".

Sitä paitsi kun tsekkihupakoilta olen kysynyt, on vastaus ollut "huorissa käynti ei ole pettämistä jos kotona ei saa."

En ala potemaan tunnontuskia enää kun suoritan miehen perusviettiä. Tilanne ihan toinen niillä jotka saa kotona vielä, hyi teitä!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2019, 00:04:12 kirjoittanut Pioneeri »
Aina etsimässä

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #10 : Marraskuu 27, 2019, 05:42:53 »
Siinä onnellisessa asemassa olen, että lupa tällaiseen löytyy. Mutta missään vaiheessa ei rupea omatunto muutenkaan kolkuttelemaan. Aviollisten velvoitteiden täyttäminen on valutettu minimiin, joten selitys tulee tätäkin kautta.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #11 : Marraskuu 27, 2019, 07:10:46 »

Sitä paitsi kun tsekkihupakoilta olen kysynyt, on vastaus ollut "huorissa käynti ei ole pettämistä jos kotona ei saa."

Tämä on toisaaltaan hyvin sanottu. Huorissa käynnillä tyydytetään niitä seksuaalisia paineita joita ei ehkä muuten pysty hoitamaan. Helppoa ja turvallista ilman että tunteet sekoittuvat mukaan. (yleensä)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #12 : Marraskuu 27, 2019, 08:23:11 »
Olisikin jo aika erikoista jos tsekkihupsukat tai yleensä hupsut olisivat kovin jyrkästi vastaan vierailuja luonaan :D

Poissa Dr Torsk

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #13 : Marraskuu 27, 2019, 10:41:49 »
Ei vaivaa. Tarina on sama kuin usealla muulla vastanneella eli aikani kituutin kotona puutteessa, kun puolisoni ja minun tarpeet eivät kohdanneet. Sitten totesin, että elämä on elämistä varten ja minä en halua elää ilman seksiä.
Hupakoilla käynti on minun mielestäni huomattavasti parempi ja turvallisempi tapa tyydyttää tarpeensa kuin syrjähypyt tai salasuhteet, joissa ihastuminenkin usein näyttelee osaa ja tekee kotonaolosta entistä vaikeampaa.

Poissa PulleNah

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #14 : Joulukuu 06, 2019, 22:24:45 »
Joskus vaivaa, joskus ei. ”Kotona” ollessa mieleen ei oikeastaan edes tule hupakolla käynti. Moodi ja mies sen mukana muuttuu kuitenkin työreissulla toiseksi, siis jos tiedän tiedossa olevan velvollisuuksista vapaan illan. Paradoksaalisesti aiempien käyntien määrä toimii myös yksittäisten käyntien osalla rauhoittavana tekijänä...yksi käynti lisää ei muuta itseäni enää sen pahemmaksi kuin ilman sitä. Siispä jos tilaisuus tulee ja paikkakunnalla tarpeeksi houkuttavan oloinen neitokainen, pyrin päästä kastamaan kärkeä...

Poissa Shemeikka

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #15 : Joulukuu 21, 2019, 00:06:41 »
Ei vaivaa. Vaikka kotona olisi kyllä tarjolla. Se vaan on aina sitä samaa, js vousien jälkeen sitä vaan kyllästyy.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #16 : Joulukuu 21, 2019, 10:59:04 »
Ei vaivaa. Vaikka kotona olisi kyllä tarjolla. Se vaan on aina sitä samaa, js vousien jälkeen sitä vaan kyllästyy.

Tätä on kuullut paljon :( Kangistutaan samoihin kaavoihin ja seksistä katoaa impulsiivisuus.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 169
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #17 : Joulukuu 24, 2019, 21:12:31 »
Harrastus tämä vaan on ja täysin erillään parisuhteesta,pilluakin saan edelleen 15 vuoden kestäneessä suhteessa lähes aina kun panettaa joten se ei vaikuta asiaan.Muijakin on ikäisekseen ihan ketseenkestävä ja timmissä kunnossa muutenkin.

Poissa Shemeikka

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #18 : Helmikuu 01, 2020, 00:45:13 »
Parisuhteessa(ainakin aviossa) olevalle miehelle hupsukoilla käynti on pettämistä jos siihen ei ole kumppanilta lupaa ja tätä tuskin moneltakaan löytyy. Ainakin näin kuvittelisin.

Vaivaako sinua tämä ikinä mitenkään kun lystäilet neitokaisten kanssa vai oletko jo täydellisen paatunut eikä asia voisi sinua vähempää kiinnostaa ja hetkauttaa?
En omasta mielestä vielä paatunut turska ole, vaikka suht' lyhyen uran aikana aika monta palveluntarjoajaa on tullut tavattua, niin ulkkareita, kuin kotimaisia. En ole pitänyt tätä missään vaiheessa pettämisenä vaan omasta hyvinvoinnista huolta pitämisenä.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parisuhteessa oleville miehille kyssäri
« Vastaus #19 : Helmikuu 01, 2020, 07:38:09 »
^Antaisitko kumppanillesi myöskin saman mahdollisuuden huolehtia hyvinvoinnistaan?