Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ellasofiakaroo Oulussa  (Luettu 6095 kertaa)

Poissa tommysoberman

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Ellasofiakaroo Oulussa
« : Kesäkuu 21, 2023, 12:51:24 »
Hei, onko kellään komesta hänestä?

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ellasofiakaroo Oulussa
« Vastaus #1 : Kesäkuu 21, 2023, 13:57:26 »
Kokemukset jäi hankkimatta sen jälkeen kun kuuli hänen hinnat! Muuten kyllä olisin mennyt tapaamaan,mutta 2 hunttia/30min on yli mun kipurajan!  :headbang:

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ellasofiakaroo Oulussa
« Vastaus #2 : Kesäkuu 21, 2023, 15:51:55 »
Alkaa olla näemmä taksa kohdallaan... Sisältikö tuo jotain spesiaalia vai perusminimit pelkästään?

Poissa Vieras1471

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ellasofiakaroo Oulussa
« Vastaus #3 : Heinäkuu 02, 2023, 15:08:23 »
Alkaa olla näemmä taksa kohdallaan... Sisältikö tuo jotain spesiaalia vai perusminimit pelkästään?

Sisältää sen, että oon kaunis parikymppinen sekä toiveista voi keskustella ☺️ (toki paljaalla en tee)

Pitäs varmaan vaa irtisanoutua kesätöistä, niin kerkeäisi tekemään näitä hommia paremmin 😂
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2023, 15:10:45 kirjoittanut ellasofia »

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ellasofiakaroo Oulussa
« Vastaus #4 : Heinäkuu 02, 2023, 15:21:32 »
^ Noo! Eipä nuo hänen palvelut eronneet yhtään mitenkään hänen edukseen jotta viitsisi pyydettyjä hintoja maksaa ja kauneus on katsojan silmissä! Joten enpä viittinyt lähteä pelkkää "kauneutta" ihailemaan!   :headbang:

Kannattooko sitä muita kesätöitä tehdä jos kerran on jonoksi asti rahamiehiä oven takana???

Poissa Vieras1471

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ellasofiakaroo Oulussa
« Vastaus #5 : Heinäkuu 02, 2023, 15:32:54 »
^ Noo! Eipä nuo hänen palvelut eronneet yhtään mitenkään hänen edukseen jotta viitsisi pyydettyjä hintoja maksaa ja kauneus on katsojan silmissä! Joten enpä viittinyt lähteä pelkkää "kauneutta" ihailemaan!   :headbang:

Kannattooko sitä muita kesätöitä tehdä jos kerran on jonoksi asti rahamiehiä oven takana???

Pitää sitä nyt jonku verran tehä kesätöitä ettei tutut ihmettele mistä sitä rahaa löytyy opiskelijana 🫣

Mutta mitä palveluita te siis odottaisitte 200€/30min ja 300€/1h taksoilla? Toisaalta oon kuitenkin saanut neuvon, että oikeasti parikymppisenä kannattaa pyytää hyvin koska pystyy

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ellasofiakaroo Oulussa
« Vastaus #6 : Heinäkuu 02, 2023, 17:04:25 »
Itse en kaipaa sen kummempia "erikoisuuksia " ihan perus suikkari,pillun nuoleminen,suutelu ja perus pano. Nuo riittää minulle ja nuista en maksa kenellekkää 200€/30min.

Poissa Raksamies47

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ellasofiakaroo Oulussa
« Vastaus #7 : Heinäkuu 02, 2023, 23:46:47 »
Liian kallis muija. Ikä nostaa hintaa kyllä mutta eipä tollanen 20v muija osaa mitään kunnolla tehdäkään. 30-35v muija osaa imee kunnolla ja osaa myös käyttää pilluaan paremmin.
Jätä vaan kesäduuni ja ala panopatjaksi. Ei 30min aikaa voi ees sanoo panemiseksi, se on vaan pussien tyhjennys. Urokset panee pitempään.

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ellasofiakaroo Oulussa
« Vastaus #8 : Heinäkuu 03, 2023, 00:36:10 »
Antakaa pt:n itse päättää hintansa jos jos ei sovi niin menette sitten jollekin halvemmalle  :headbang:

 ::)

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ellasofiakaroo Oulussa
« Vastaus #9 : Heinäkuu 04, 2023, 00:15:04 »
Ei kai tässä kukaan foorumilainen toisen puolesta ole hintoja päättämässä, vain kommentoivat omasta näkökulmasta. Sen sijaan PT:n itsensä viestistä päätellen joku muu on kyllä kovasti ollut hintoja neuvomassa ;)

Tähän mafia-hinnoitteluun tai hinta-neuvontaan ennenkin törmännyt, edellinen tapaus katosikin sitten markkinoilta kun nosti hintojaan. Taisi kyllä olla muitakin ongelmia, joten ehkä ei pelkästään siitä syystä. ES sentään vaikuttaa yleisesti ihan järkevältä.

Miellä tuossa ihan hyvä lista ja kuvaus. Jotkuthan sitten hinnoittelee ns extrat erikseen ja niitä tarjoamalla voi tietenkin saada enemmän asiakkaita korkeammalla hinnallakin. Siitähän toki oli aiemminkin keskustelua, että saahan sitä itse ne hintansa päättää ja tietää markkinatilanteensa.

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ellasofiakaroo Oulussa
« Vastaus #10 : Heinäkuu 04, 2023, 01:15:15 »
Liian kallis muija. Ikä nostaa hintaa kyllä mutta eipä tollanen 20v muija osaa mitään kunnolla tehdäkään. 30-35v muija osaa imee kunnolla ja osaa myös käyttää pilluaan paremmin.
Jätä vaan kesäduuni ja ala panopatjaksi. Ei 30min aikaa voi ees sanoo panemiseksi, se on vaan pussien tyhjennys. Urokset panee pitempään.

Meikä uros on tullut tilanteeseen tunnin ajan ostettuani, että pt pyytää 30min jälkeen jo lopettamaan ja antaa rahoja takaisin ja häipymään. Joko oon pannut siinä vaiheessa koko rahan edestä tai sitten oon vaan niin huono pano :D Tai sit oli vaan liukuhihnahommia...

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5295
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ellasofiakaroo Oulussa
« Vastaus #11 : Heinäkuu 04, 2023, 08:53:27 »
Mutta mitä palveluita te siis odottaisitte 200€/30min ja 300€/1h taksoilla? Toisaalta oon kuitenkin saanut neuvon, että oikeasti parikymppisenä kannattaa pyytää hyvin koska pystyy
Ei ole olemassa palveluita joista olen valmis maksamaan mainitsemasi hinnan. Neuvojasi on varmaankin valmis maksamaan mutta ei kuitenkaan ole kirjoittamassa rapsaa tapaamisestasi. Vissiin rahamiehiä ei kiinnosta, saitti on meidän köyhien harrastus.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ellasofiakaroo Oulussa
« Vastaus #12 : Heinäkuu 04, 2023, 09:42:02 »
Antakaa pt:n itse päättää hintansa jos jos ei sovi niin menette sitten jollekin halvemmalle  :headbang:

 ::)

No itehän he sen hinnan päättävät! (tai neuvon antajat) Mutta saa kait tänne tulla kertomaan jos on sitä mieltä, että nyt on pillulla hintaa!! Kyllä itselläkin sen verran rahaa löytyisi, että pystyisin tuon pyydetyn hinnan maksamaan! Periaatteesta vaan en maksa pillusta hintaa joka on mielestäni ihan yli hinnoiteltu niin puutteessa en koskaan ole! Eikä tuo nuori ikä tuo tosiaankaan minun mielestäni sille pillulle mitään lisäarvoa! Kokemukseni perusteella monet nuoret ovat aika haluttoman oloisia tapaamisella(johtuneeko sitten minusta vai??)He vain selkeästi odottavat että pääsevät eroon asiakkaasta mahdollisimman nopeasti! Mutta kuten on sanottu, niin joakinen pyytää sen minkä oikeaksi kokee ja jokainen maksaa sen minkä kokee oikeaksi tavaran hinnaksi! Ja ainahan voi  :wanker: :wanker:

Poissa Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ellasofiakaroo Oulussa
« Vastaus #13 : Heinäkuu 04, 2023, 20:23:39 »
Ei se hullu oo joka pyytää,vaan se joka maksaa.Nyt kokeillaan nuoruudella rahastaa :headbang:

Poissa Hommeblanc

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ellasofiakaroo Oulussa
« Vastaus #14 : Heinäkuu 21, 2023, 10:58:55 »
En ole (vielä) käynyt hänen luonaan, juurikin hinnan takia. Kiinnostaa kyllä :wanker:  Palveluntarjoajilla on oikeus päättää oma taksansa, enkä ymmärrä miksi täällä vittuillaan katkerana. Varsinkin, kun Oulussa tarjontaa riittää yllinkyllin.  Peace.