Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa  (Luettu 3893 kertaa)

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« : Marraskuu 25, 2019, 00:03:23 »
Sitä minä mietin aina näin kiertueilla ja ylipäätään incalleissa, että onko edellinen/-set asiakkaat haistettavissa hupakosta?

Itsestä tuntuu, että välillä pölähtää nenään viimeisen turskan haju-/partavesi omista hiuksista, mutta koska ne eivät kuitenkaan yllä perssiiseen asti, niin en voi varmuudella sanoa, onko tukkani turskan tuoksuinen, vai kuvittelenko vain. (Mutta voiko tuollaista asiaa kuitenkaan kuvitella?) Sitten sitä miettii, että olenko seuraavan asiakkaan mielestä miehisen hajuinen ja siksi ehkä jopa vastenmielinen.

Miten on, turskat: Haisemmeko me vieraalle miehelle ja onko se miten häiritsevää, jos näin on?

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #1 : Marraskuu 25, 2019, 00:06:59 »
Niin, ja tarkennuksena, että tarkoitin tuolla tukan yltämisellä perseeseen asti sitä, että jos se sinne yltäisi, olisi sitä helpompi itse haistella. Toki olisin voinut käyttää ennemmin sanaa "nenä" kuin "perse", mutta en käyttänyt.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #2 : Marraskuu 25, 2019, 00:18:16 »
Joskus on jonkun ulkkarin ”työväline” haiskahtanut kumilta. Yök :-\ Kotimaisista hupakoista en ole toista miestä haistanut muistaakseni koskaan, mutta tupakan useinkin. Tupakan haju jos joku tarttuu hiuksiin. Toisaalta, kunnon huora saakin mun puolestani polttaa, kunhan ei sisällä kärytä 8)

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #3 : Marraskuu 25, 2019, 00:47:05 »
Vähemmän tulee toisia miehiä haisteltua ainakaan tarkoituksella niin paha sanoa. Oma fiilis on, että vähemmän ukot tommosista asioista stressaa, hupakko tuoksuu mille tuoksuu, lähinnä kiimapäissään asteikko on mallia huomaamaton/hyvä 😃

Tupakan kyl huomaa, ei kiva.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #4 : Marraskuu 25, 2019, 05:45:36 »
Joo ei ole tullut haistettua kyllä hupakosta partavettä tai muutakaan edellisen (vieraan miehen) :D tuoksuja. Kumi ja liukkari enempikin tuoksahtaa nenään.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5082
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #5 : Marraskuu 25, 2019, 06:07:06 »
Sanottaiskos omalta kohdalta näin että muut miehet ovat kyllä niitä viimeisiä asioita joita tulee mietittyä siinä kun päästään itse "asiaan..."
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2019, 06:10:24 kirjoittanut RobertLey »

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #6 : Marraskuu 25, 2019, 07:56:43 »
Tupakan lisäksi en ole muita tuoksuja onneksi huomannut, mutta monesti sihteerin rintoja pussaillessani olen tullut miettineeksi, että onkohan edellisen turskan mällit vain pikaisesti sutaistu puhtaaksi kosteuspyyhkeellä. Itse tykkään kuorruttaa rintavarustuksen oikein perusteellisesti, mutta ei minulla ole mitään käsitystä kuinka helposti kaiken saa pyyhittyä pois ilman että seuraava haistaisi tai maistaisi mitään.  :-\

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #7 : Marraskuu 25, 2019, 09:10:07 »
Miehet ei aina aavistakaan, mistä kaikesta naiset saattavat kantaa huolta, varsinkin jos on vähän perfektionisti luonne.
Minullakin on pitkät hiukset ja jos yhtään epäilen, että niihin on voinut jäädä edellisestä asiakkaasta jotain hajuja, mällejä harvemmin, kun sihtaan ne suuhun, niin parissa minuutissa pesen hiusten pituudet hoito-aineella lavuaarissa. Luonnonkiharat hiukset kun ei tarvitse mitään laittoa ja kosteat kiharat on monen mieleenkin.
Toisinaan pitää asiakkaan jälkeen ottaa koko suihku päästä varpaisiin, jos esim. asiakkaan kainalohygieniassa on ollut toivomisen varaa ja hienhaju on tarttunut lähärissä itseenkin ja tieteskin jos asiakas on kuorruttanut vartalon spermalla.
Tuheroa minulla ei posliinina ole, mutta rutiineihin kuuluu kunnollinen alapesu aina juuri ennen asiakkaan tuloa.
Vaikka ulkona poltan ja ennen asiakkaan tuloa pesen hampaat ja käytän suuvettä, niin tupakan hajun hiuksista tupakoimaton asiakas saattaa haistaa. Siihen kun ei auta kun polttamisen lopettaminen tai hiusten pesu kokonaan ennen jokaista asiakasta, mihin kumpaakaan en aio ryhtyä. Itse asiassa joskus huomaan polttavan asiakkaan itsekin, mikä on kiva juttu, kun voidaan lopuksi ottaa kahvit ja mennä yhdessä tupakalle.
Mutta puhdasta ja miedosti huumaavalle setätuoksulle tuoksuvaa miestä tuoksuttelen mielelläni itsekin, olen sellainen nuuskuttelija ;D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11392
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #8 : Marraskuu 25, 2019, 10:04:37 »

En kyllä muista että oisin miehen tuoksuisia neitoja tavannut, liekö syynä että olen heille ainoa asiakas  :D :D. Joro mainitsi liukkarin, niin se on kyllä tutumpi maku kuin joku edellinen asiakas. ...Joskin liukkarittoman piparin maistelu vahvistaa gfe-illuusiota (imho + vink vink)... :)

Amator

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #9 : Marraskuu 25, 2019, 10:14:02 »
Tästä syystä ja muutenkin toivon ettei partavedessä kauheasti lotrattaisi, koska seuraavalle asiakkaalle se voi olla epämiellyttävää. Pieni määrä riittää, eli vähemmän on enemmän. :)

Eikä ihan helposti lähde iholta tai hiuksista, jos on tosi voimakas parfyyminen, esim. Boss, CK ja vastaavat miesten tuoksut. Itse en käytä tapaamisilla hajuvettä lainkaan ellei sitä erikseen toivota.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #10 : Marraskuu 25, 2019, 10:17:03 »
Toisen miehen hajua en ole ollut tunnistavani.
Nainen on joskus haissut tupakalle, vahvalle hajuvedelle ja yllättävän usein myös hienhajua on tullut vastaan.

Joskus kämpät on haissut lemmikeille ja jopa paskalle.

Mieto hajuvesi olisi omaan makuun paras tuoksu.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #11 : Marraskuu 25, 2019, 12:29:56 »
Kyllähän se kumi välillä pillussa käryää, kun hiljennyn herkuttelemaan. Eikä tuota käy ihmetteleminen; Onhan siellä kulkenut mailimitalla kelmutettua kikkeliä. :D Alkuun oli aika etovaa ja nuolin pimperot vain paalupaikalta, mutta nyt kun on tullut seikkailtua ja naama on pyörinyt vaikka missä kosteikoissa, niin eipä tuolla enää niin väliä. Toki rahat löytävät helpommin raikkaiden antimien luo. ;)

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #12 : Marraskuu 25, 2019, 12:54:37 »
Maltillinen tuoksujen käyttö turskalta suotavaa ja kynnetkin leikatut ja puhtaat, varsinkin sormet. Hupakoista ei tuoksuja juuri ole tullut, kiitos siitä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #13 : Marraskuu 25, 2019, 12:54:53 »
En ole koskaan turskan "tuoksuun" törmännyt mutta turskan etova käry on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen. Huorat ovat hieman ihmeissään kun lähestyn heitä 20cm kerrallaan nuuhkien tarkkaavaisena joka ilmansuuntaa ja sitten saatan kääntyä 180 astetta ja sanoa "juu, ei, ei, ei, ei, heippa!"
Why so fragile?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #14 : Marraskuu 25, 2019, 13:18:02 »
Eipä ole tähän mikään mennessä vielä tullut vastaan sellaista hupakkoa, josta olisin huomannut ettei ammattitaito riitä turskakäryn poistoon. Tosin otan käytännön syistä usein sellaisen ajan, joka saattaa olla hupakolle se aamun ensimmäinen.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #15 : Marraskuu 25, 2019, 16:20:05 »
Täytyy kyllä sanoa, etten koskaan ole haistanut turskan hajua hupakossa. Ehkä se johtuu siitä, ettei kiinnosta siinä tilanteessa turskien käryt ja joku Jorma siellä on kuitenkin ollut pukilla ennen mua🙂.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1631
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #16 : Marraskuu 25, 2019, 16:46:16 »
Vienoon tupakanhajuun olen törmännyt ja kerran jäi peppuvaon suukottelu alkutekijoihinsä  :o 
Kissan(pissan) olen muutamassa asunnossa tunnistanut. Ei minulla ole mitään kotieläimiä vastaan (itelläkin kissa), mutta astiaa kantsii kyllä riittävän usein siivota/vaihtaa. Kissapissan haju ei ole niitä houkuttelevaisuusasteikon kärkikolmikossa olevia tuoksuja.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #17 : Marraskuu 25, 2019, 16:47:30 »
Eipä ole turska eikä silli haissut vaikka käyn yleensä kropan kurvit ja kolot tarkkaan läpi huulien ja kielen kanssa :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #18 : Marraskuu 25, 2019, 16:56:31 »
En ole haistanut toista Turskaa sihteeristä, vaikka nuoltua tuleekin :D

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskan tuoksu tukassa ja/tai tuherossa
« Vastaus #19 : Marraskuu 25, 2019, 21:47:58 »
Kerran kiihkeissä suuteloissa maistoin kumin, eikä oma kumitettu heppelini ollut silloin vielä käynyt suussa.
Ajattelin, että hänellä oli yöllä ollut kumiset purentakiskot, ja ihana suutelu jatkui.