Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko Mikkelissä kysyntää pt:ille / onko kannattavaa tehdä keikka(a) mikkeliin?  (Luettu 3404 kertaa)

Poissa tunnusonvarattuhaistahome

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vuosia sitten olin siviilisyystä kaupungissa mutta yritin kuitenkin pt:na sopia treffejä muutamankin miehen kanssa ja kaikki teki oharit. Muilla pt:illa samoja kokemuksia? Yheltä asiakkaalta kuulin että Mikkelillä on vähän tällainen maine. Kokemuksia? Kannattaako sinne mennä keikalle?

Poissa tunnusonvarattuhaistahome

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Niin ja lisäykseksi vielä että välillä tulee kysyjiä Mikkelistä, siis potentiaalisia asiakkaita joita en oo ennen tavannut.

Poissa Tomppeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
mikkelistä kikkeliä

Poissa asdf

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
PT:t on kertoneet, että Kuopio on paljon varmempi paikka tehdä keikkaa. Muutaman mikkeliläisen tiedän, jotka tekee myös keikkaa Kuopioon.

Poissa tunnusonvarattuhaistahome

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
PT:t on kertoneet, että Kuopio on paljon varmempi paikka tehdä keikkaa. Muutaman mikkeliläisen tiedän, jotka tekee myös keikkaa Kuopioon.


vastaanottaako nämä pt:t siis asiakkaita myös mikkelissä?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
On kysyntää:)
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Kaukamo

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
On kyllä, täällä ootellaan innokkaana.

Poissa Vieras1518

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vuosia sitten olin siviilisyystä kaupungissa mutta yritin kuitenkin pt:na sopia treffejä muutamankin miehen kanssa ja kaikki teki oharit. Muilla pt:illa samoja kokemuksia? Yheltä asiakkaalta kuulin että Mikkelillä on vähän tällainen maine. Kokemuksia? Kannattaako sinne mennä keikalle?

Tällaista (paljon ohareiden tekijöitä siellä) havainnut myös itse. Mistähän johtuu?  ???