Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ilmainen ämpäri mukaan?  (Luettu 1919 kertaa)

Poissa Vieras1659

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Ilmainen ämpäri mukaan?
« : Kesäkuu 06, 2023, 14:19:26 »
Moikka. Pakko jo purkaa mieltä,kun on niin huolella pieleen alkanut tämä viikko. Lupaavia asiallisia viestittelyjä aluksi ja sitten alkaa kaiken maailman kummallisuudet putkahtaa kirjoituksiin....joten feikkejä on nyt piisannut pari päivää ja aikaa tuhraantuu turhaan kirjoitteluun. Toinen asia on tämä kuvan pyytäminen perusteella "että tiedän ettet oo feikki". Voin tähän vain sanoa,että nykyisillä kuvankäsittely ohjelmilla pystyy loihtimaan mitä vain,joten todellisuudessa yksityisen kuvan lähettäminen ei ole aitoustodistus,pelkkä illuusio.
No,pääsääntöisesti asiakkaat
on todella mukavia ja jää hyvä mieli tapaamisista. Nyt taisi vain osua kohdalle pari kunnon shaiba päivää ja toki varjopuolensa kaikessa työssä. Otsikkoon viitaten täs huumorilla kelasin,että jos tarjoaisi ilmaisen ämpärin mukaan kaupan päälle niin vähenisikö nää huvikseen kirjoittelijat😅😅😅😅No juu,mukavaa viikkoa kaikille💖💖💖

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 06, 2023, 14:31:27 »
Mielestäni pt ei ole ikinä velvollinen lähettää lisäkuvia. Kaikki tarvittava löytyy ilmoituksesta. Tuollaiset lisäkuvien pyytäjät ei välttämättä edes ole kiinnostuneita tapaamisesta. kysyvät vaan aikansa kuluksi.

Tai sitten lähetät niille kuvan jostain kissasta. Ja laitat että siinä tuore kuva tästä Kissasta. Vitsinä tässä nimimerkkisi  :laught:

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #2 : Kesäkuu 06, 2023, 15:39:59 »
Mielestäni pt ei ole ikinä velvollinen lähettää lisäkuvia. Kaikki tarvittava löytyy ilmoituksesta. Tuollaiset lisäkuvien pyytäjät ei välttämättä edes ole kiinnostuneita tapaamisesta. kysyvät vaan aikansa kuluksi.

Tai sitten lähetät niille kuvan jostain kissasta. Ja laitat että siinä tuore kuva tästä Kissasta. Vitsinä tässä nimimerkkisi  :laught:

Heh, voisinko mä laittaa vaikka jonku maisemakuvan Turusta?🤔😁
Ei vaan, tosiaan itsekkin ihmettelen jos kysellään jotain lisäkuvia ”todisteeksi”. Ihanko oikeasti ne luulee että jos mä käyttäisin jonkun toisen kuvia, niin valitsisin just ne kuvat joita mulla ilmotuksessa on..?🤔 En kuitenkaan oo mikään mallin mitoissa oleva ja kuvat ei ole mitään studiotasoa vaan ihan puhelimella räpsästyjä, niin olisi mun mielestä vähän hassua jos tarkotuksena olisi saada mahdollisimman monta huijattua paikalle.😄
Opiskelijarouva

Turku

Paikalla palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 381
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #3 : Kesäkuu 06, 2023, 18:10:24 »
Skippaan itse kokonaan ilmoitukset jotka herättää vähänkin epäilyksiä, mutta kuvittelisin että kuvien pyytämisen idea idea on saada varmuutta siihen että tapaamispaikalla on vastassa seksiä myyvä nainen eikä nuorisojengi. Tätä huolta voisi halutessaan lievittää muutenkin kuin uusilla kuvilla.

Toki varmasti on myös runkkareita.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #4 : Kesäkuu 06, 2023, 20:09:26 »
Skippaan itse kokonaan ilmoitukset jotka herättää vähänkin epäilyksiä, mutta kuvittelisin että kuvien pyytämisen idea idea on saada varmuutta siihen että tapaamispaikalla on vastassa seksiä myyvä nainen eikä nuorisojengi. Tätä huolta voisi halutessaan lievittää muutenkin kuin uusilla kuvilla.

Toki varmasti on myös runkkareita.

Olen kerran lähettänyt kuvan yksityisesti, ehkä paskaa tuuria mutta tämä sattui olemaan joku creepy joka kaivoi mun muualla salatut tiedot (esim nimi) tämän kuvan kautta. Se ehkä selittää miksi en lähetä enää ikinä kenellekkään mitään ”todiste”kuvia. Voi hyvin olla että aikomukset on hyvät, mutta riskiä en enää ikinä ota.
Opiskelijarouva

Turku

Paikalla palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 381
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #5 : Kesäkuu 06, 2023, 23:13:43 »
Olen kerran lähettänyt kuvan yksityisesti, ehkä paskaa tuuria mutta tämä sattui olemaan joku creepy joka kaivoi mun muualla salatut tiedot (esim nimi) tämän kuvan kautta. Se ehkä selittää miksi en lähetä enää ikinä kenellekkään mitään ”todiste”kuvia. Voi hyvin olla että aikomukset on hyvät, mutta riskiä en enää ikinä ota.

Harmi että jouduit tämän kokemaan kantapään kautta. Juuri tuon riskin takia sanoin että voi todistaa muutenkin, esimerkiksi tarjoutumalla lähettämään yksärin pt-minän julkisesta some-profiilista, seksisaitin käyttäjätilistä tms. Jos siis ylipäätään kokee että kyselijän takia kannattaa vaivautua.

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #6 : Kesäkuu 07, 2023, 00:55:37 »
Olen aina tyytynyt niihin kuviin, joita pt:n ilmoissa on, eikä mieleeni tulisi ruinata lisäkuvia.
Jos todellisuus ei vastaa kuvia, niin otan onkeni seuraavalla kerralla muihin mesiin. Mesimarjalla ja puolukalla ei periaatteessa ole eroa, elämässä voi ottaa omiakin riskejä.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 273
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #7 : Kesäkuu 07, 2023, 07:27:38 »
Tai jos vaatisi asiakasta tuomaan ämpärin .  :wanker:

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #8 : Kesäkuu 07, 2023, 17:54:47 »
Mielestäni pt ei ole ikinä velvollinen lähettää lisäkuvia. Kaikki tarvittava löytyy ilmoituksesta. Tuollaiset lisäkuvien pyytäjät ei välttämättä edes ole kiinnostuneita tapaamisesta. kysyvät vaan aikansa kuluksi.

Tai sitten lähetät niille kuvan jostain kissasta. Ja laitat että siinä tuore kuva tästä Kissasta. Vitsinä tässä nimimerkkisi  :laught:

Heh, voisinko mä laittaa vaikka jonku maisemakuvan Turusta?🤔😁
Ei vaan, tosiaan itsekkin ihmettelen jos kysellään jotain lisäkuvia ”todisteeksi”. Ihanko oikeasti ne luulee että jos mä käyttäisin jonkun toisen kuvia, niin valitsisin just ne kuvat joita mulla ilmotuksessa on..?🤔 En kuitenkaan oo mikään mallin mitoissa oleva ja kuvat ei ole mitään studiotasoa vaan ihan puhelimella räpsästyjä, niin olisi mun mielestä vähän hassua jos tarkotuksena olisi saada mahdollisimman monta huijattua paikalle.😄

Tietysti ja valitse vielä joku niin geneerinen paikka että siinähän sitä aitoustodistusta riittää. Tässäpä tuore kuva Aurajoen rannalta.. tai torilta  :laught:

Ymmärtäisin edes vähän jos on joku uusi henkilö: ei löydy vielä yhtään rapsaa, ei ole plussia tai miinuksia, kuvaus ilmoituksessa vähäsanainen tai muuten puutteellinen.. kuvat tosi epäselviä. Mutta jos ilmoituksessa on fiksua tekstiä ja kuvat eivät ole ns hämäävistä kuvakulmista, pt:sta löytyy rapsaa. Siinä ei pitäisi olla mitään syytä lisäkuvien pyynnölle. Ja kuvia voi joku tuntematon aina käyttää väärin. aika riski lähettää jollekin randomille kyselijälle joka ei ole käynyt luonasi aiemmin.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6954
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #9 : Kesäkuu 07, 2023, 20:11:17 »
Eipä ole tullut lisäkuvia pyydettyä. Niitä kuvia on yleensä enemmän kuin tarpeeksi.

Mä en ole oikein ymmärtänyt koskaan noita "ämpäri kaupan päälle" juttuja - toisaalta luulen etten ole menettänyt mitään.
Tai no ämpäri on jäänyt saamatta  :laught: :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 44 )

Paikalla kaukoputki

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #10 : Kesäkuu 07, 2023, 20:59:26 »
Missä on jonon pää ämpäreille?

Poissa Pam

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #11 : Kesäkuu 10, 2023, 16:00:00 »
Moikka. Pakko jo purkaa mieltä,kun on niin huolella pieleen alkanut tämä viikko. Lupaavia asiallisia viestittelyjä aluksi ja sitten alkaa kaiken maailman kummallisuudet putkahtaa kirjoituksiin....joten feikkejä on nyt piisannut pari päivää ja aikaa tuhraantuu turhaan kirjoitteluun. Toinen asia on tämä kuvan pyytäminen perusteella "että tiedän ettet oo feikki". Voin tähän vain sanoa,että nykyisillä kuvankäsittely ohjelmilla pystyy loihtimaan mitä vain,joten todellisuudessa yksityisen kuvan lähettäminen ei ole aitoustodistus,pelkkä illuusio.
No,pääsääntöisesti asiakkaat
on todella mukavia ja jää hyvä mieli tapaamisista. Nyt taisi vain osua kohdalle pari kunnon shaiba päivää ja toki varjopuolensa kaikessa työssä. Otsikkoon viitaten täs huumorilla kelasin,että jos tarjoaisi ilmaisen ämpärin mukaan kaupan päälle niin vähenisikö nää huvikseen kirjoittelijat😅😅😅😅No juu,mukavaa viikkoa kaikille💖💖💖

Voi ristus mä niin tiedän tän fiiliksen. Tässä on oikeastaan koko toukokuun ajan ollut kaikenlaista paskanlänkyttäjää, oharipelleä ja muita ihme kyselijöitä.
Mullahan meni eka toukokuun viikko ihan vituiks kun se yksi sankari tuli eteiseen asti eikä koskaan palannut. (Kirjoitin toiseen ketjuun)
Ja sitä ennen kiusasi puheluilla ja viesteillä kyselemällä kaikkea mahdollista. Oma vika että luotin että tulee takaisin.
Se helvetin mäskisäkki aiheutti sillä ahdistavalla käytöksellä sen että olin todella pahasti järkyttynyt kun se tietää missä asun ja miltä meillä näyttää jne.
Enkä pystynyt vastaamaan kenellekään hetkeen ja jos vastasin niin olin todella epäluuloinen. Ja sehän on vähän tylyä uutta mutta luotettavaa ja asiallista asiakasta kohtaan. 🙄

Onneksi sen paskiaisen henkilöllisyys on tiedossa ja varoitin AS:n puolella kyseisestä tyypistä. En sentään omalla nimellä mutta  kuitenkin.
Hyvin puistattava tapaus kaiken kaikkiaan. Noh.. onneksi on tullut muita hyviä ja uusia asiakkaita joten sain vähän luottoa takaisin. 🙏

Poissa Vieras1659

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #12 : Kesäkuu 10, 2023, 21:02:57 »
Tai jos vaatisi asiakasta tuomaan ämpärin .  :wanker:
😅😅😅😅👍

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #13 : Kesäkuu 11, 2023, 11:01:18 »
Ajantuhlaajia, kuvien vinkujia ja muita otuksia ikävä kyllä riittää tällä alalla. Itse en lisäkuvia lähetä koska ilmoituksessa on niitä aika monta eri kulmista. Ja pienellä Googlettamisella löytää lisää.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Seksi-Seppo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #14 : Kesäkuu 11, 2023, 12:56:19 »
Kyllä ämpäri hiukan houkuttais, varsinkin kannellinen

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #15 : Kesäkuu 11, 2023, 13:23:16 »
Tän ketjun vois heittää laskiämpäriin.
Perfektionisti.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2710
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #16 : Kesäkuu 11, 2023, 13:49:59 »
Eikös ne ämpärit ole tarkoitettu joihinkin hiekkalaatikkojuttuihin tai veden kantoon?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3553
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #17 : Kesäkuu 11, 2023, 16:00:44 »
^Ei kun seksijuttuihin.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9077
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #18 : Kesäkuu 11, 2023, 16:10:42 »
Isolle ja kestävälle valuämpärille olisi kyllä käyttöä. Mistä voi noutaa?
Why so fragile?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ilmainen ämpäri mukaan?
« Vastaus #19 : Kesäkuu 11, 2023, 16:15:25 »
Harmi ettei Neuvostoliittoa ja bilateraalikauppaa enää ole, saataisiin siltä hyviä sinkkiämpäreitä.
Perfektionisti.