Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Saksan FKK-Clubit  (Luettu 3774 kertaa)

Poissa Juusela

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Saksan FKK-Clubit
« : Kesäkuu 03, 2023, 20:14:12 »
Onko jollakin Saksan FKK-Clubeista koronan jälkeistä tietoa?
Ainakin yksi parhaista Freude39 Bochumissa on ilmeisesti lopettanut? Samoin yksi pieni saunaklubi Dusseldorfissa.
Vähän huolestuttaa, kun ainakin vielä jäljellä olevat klubit ketjuuntuvat. Ehkä tyttöjen siirto clubilta toiselle helpottuu. Mene ja tiedä.
KERTOKAA kokemuksianne nykytilanteesta? :behind:

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Saksan FKK-Clubit
« Vastaus #1 : Kesäkuu 04, 2023, 08:47:57 »
Miten olisi jos ihan itse ottaisit selvää jostakin asiasta ja jakaisit tietosi foorumille etkä vain vinkuisi apua muilta kuten sosiaalidemokraatti käsi syvällä duunarin taskussa.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Saksan FKK-Clubit
« Vastaus #2 : Kesäkuu 04, 2023, 17:56:35 »

Poissa Juusela

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Saksan FKK-Clubit
« Vastaus #3 : Kesäkuu 05, 2023, 12:08:14 »
Miten olisi jos ihan itse ottaisit selvää jostakin asiasta ja jakaisit tietosi foorumille etkä vain vinkuisi apua muilta kuten sosiaalidemokraatti käsi syvällä duunarin taskussa.
Kiitos Sinulle kommentista!
Oletko ajatellut, että tämän foorumin yksi tarkoitus on kokemusten vaihto. Yksi ihminen ei varmasti voi käydä kaikkialla hakemassa ja kokemassa.
Kieltämättä en ole vielä kokemuksiani tässä foorumissa laajalti levittänyt, koska liityin vasta viime viikolla. Idean kyselyyn sain tuolta aikaisemmin samalla foorumilla kysytystä asiasta, jossa ei ollut enää ajankohtaista tietoa.
En nyt sekoittaisi politiikkaa tähän, mutta sosiaalidemokratia on kaukana minusta.

Poissa spitz36

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Saksan FKK-Clubit
« Vastaus #4 : Heinäkuu 19, 2023, 16:27:24 »
Koronan jälkeen olen käynyt Sunshine:ssa, Samya:ssa, Artemis:ssa ja Luxor:ssa. Minusta aika lailla sama meininki kaikissa: 90% tytöistä on Romaniasta, loput Turkista, Moldoviasta yms. Sellaisia tummia nappisilmiä kaikki :) Olen ottanut 30 min perussessioita. GFE ja kaikki muukin maksaa erikseen. Näitä en ole ostanut enkä tiedä hintoja. Anaalia kysyin kerran Luxorissa ja kukaan ei suostunut.
En ole huomannut eroa aikaan ennen koronaa. Hinnat ovat toki nousseet mutta niin on maidonkin hinta kaupassa. Kaikilla on aika hyvät nettisivut. Sieltä voi tarkistaa sisäänpääsyn hinnan. Tytöt pyytävät puolesta tunnista 50-100 egeä paikasta ja ajankohdasta riippuen. Jos on messuaika niin hinta tuppaa olemaan kalliimpi. Tosin hintaero voi tyttöjen välillä olla muutenkin tuo! Kannattaa tutkailla ja kysellä ennen kuin menee huoneeseen. Ne haukat jotka päivystävät ovella ja tulevat heti iholle kannattaa skipata suoraan. Ovat kokemukseni mukaan kaikista asennevikaisempia. Parhaat kalat uivat hiljaisissa vesissä.
Oma suosikkini on Luxor. Iso paikka, hyvä ruoka, hyvät urheiluohjelmat TV:ssä ja varsin kattava valikoima tyttöjä. Siellä on miehen hyvä olla! Artemiskin on iso ja illalla oli todella hyvä grillibuffa ulkona kun oli lämmintä. Tytöt eivät vaan olleet sillä kertaa minun makuuni. Artemiksessa on jopa kuntosali jos kuka haluaa pumpata vatsalihaksia. Ainut yhteinen huono asia kaikille klubeille on, että baaritiskillä, missä tytöt päivystävät on tupakointi sallittua!