Paljonko laitatte jouluvaloja ?
Uutiset:

Vieras0032




Huikea tyyppi

Vieras0043




Huikea tyyppi
Vieras0217





Rakastajien aatelia
Vieras0217





Rakastajien aatelia
Mulla on ollu valot jo viimejoulusta asti talon ja varaston räystäillä, laittaa vaan töpselin seinään

Sähköyhtiöltä kiitos korttia odotellessa. Pääasiassa aika neutraaleja värejä eikä ikinä niitä vilkkuvia, monivärisiä hirvityksiä 
Vieras0032




Huikea tyyppi
Vieras0016



Nauttii muiden arvostusta
Muutoin riittää vähempikin määrä ja joulua on kyllä kiva viettää pelkästään kynttilöiden valossa.
Katariinas



Nauttii muiden arvostusta
En oikeastaan paljon laita koristeita. Pallot roikkuu katossa ja pöydällä pieni koriste kuusi tonttujen kera
Oon huomannu niiden valojen lisääntyvän vuosi vuodeltaSähköyhtiöltä kiitos korttia odotellessa. Pääasiassa aika neutraaleja värejä eikä ikinä niitä vilkkuvia, monivärisiä hirvityksiä
