Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokemusta duoista (2N+M)?  (Luettu 4423 kertaa)

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Kokemusta duoista (2N+M)?
« : Marraskuu 23, 2019, 11:21:27 »
Office Space -leffassa vahva suositus:

https://www.youtube.com/watch?v=4lmW2tZP2kU

Mites oikeassa elämässä? Kuten junnut sanovat, onko wörttiä eli saako tuplarahalle tuplasti vastinetta? Onko suosituksia, hyvä olisi jos ei ihan miljoonaa kuitenkaan tarvitsisi olla? :)

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #1 : Marraskuu 23, 2019, 12:48:38 »
Tää oikeastaan riippuu aika paljon asiakkaasta et onko kimpat The juttu vai ei. Suhteellisen paljon näitä tullut tehtyä aiemmin ja siis kertyi ihan vakkarikuntaa noihin duoihin (ja trioihin), eli heille se oli selkeästi muutakin kuin bucket listillä. Hirveä kysyntä ainakin noille oli ja on edelleen, noiden järkkääminen on vaan ajoittain suhteellisen haastavaa kun pitää olla toimiva kimppakaveri jonka kans kalenterit ja kemiat natsaa.

Mut siis oon asiakkailta kuullut et duoista on eri käsityksiä ja moni varmisti et onhan tyttöjen kun välistä seksiä, tuo ei ilmeisesti ole itsestäänselvyys kaikissa komboissa ollut.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #2 : Marraskuu 23, 2019, 13:42:05 »
En välttämättä lähtisi varaamaan aikaa duolta, tuntuu vähän liian valmiiksi suunnitellulta.
 
Helposti nuo kolmen kimpat on muutenkin onnistuneet. Omalla kohdalla homma on yleensä mennyt niin, että ravintolaillan jälkeen sihteeri vie mut asunnolleen, ja siellä loikoileekin toinen vähintään yhtä haluttavan näköinen tyttönen toimettomana. Ensimmäisen kanssa touhutessa tulee se kymmenen mojiton kuningasajatus, että nyt on pakko panna tuota toistakin, kun se nyt on aivan jouten tuossa vieressä. Etenkin venäläisten kanssa tämä kuvio on erittäin miellyttävä, rahoille saa todellakin vastinetta. Venäläisnaiset ovat normaalisti hyvinkin business-orientuineita, eli lastit kumiin niin nopeasti kuin mahdollista ja uutta turskaa hakemaan, mutta jotenkin tuollainen ex tempore tilanne laukaisee aidon kilpailuvietin siskojen kesken ja molemmat yrittää tyydyttää turskaa niin hyvin kuin osaavat. Vuorottelu on ilmeisesti varsin kiihottava niillekin, ja kyllähän turskaa hymyilyttää siinä vaiheessa kun munaa oikein vaatimalla vaaditaan. "Hei, nyt on mun vuoro välillä, sä panit tuota toista jo minuutin ;D".

Ja onhan se mahtavaa, kun on joka puolelta pehmeiden vartaloiden, tissien ja pyllyjen ympäröimä. Bucket list -materiaalia ellei sitä ole jo kokeillut  ::).

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #3 : Marraskuu 23, 2019, 14:06:41 »
Useamman kerran ollut mukana kimpoissa ja koen ainakin saaneeni vastinetta rahalle.
Parhaiten toimii ainakin itsellä kun on jo ennestään tuttuja sihteereitä.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5351
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #4 : Marraskuu 24, 2019, 17:18:56 »
Takana erittäin onnistunut tapaaminen ihanan blodiduon kanssa. Molemmat oli itselle jo entuudestaan tuttuja ja duoilivat kyllä mun pään sopivasti pyörälle ;D. Kun sopiva pari löytyy ja aikataulut kohtaa, niin menen varmasti uudelleen ;)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2019, 17:30:46 kirjoittanut Stan »

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5128
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #5 : Marraskuu 25, 2019, 06:25:27 »
Aika ajoin tulee veto kolmen kimppoihin. - Esimerkiksi Tallinnassa tuo on suhteellisen vaivatonta, vaikka duo-ilmoituksia paikallisilla sivuilla ei niin runsaasti olisikaan. Yleisin kaava itselläni on ollut se, että ensimmäisenä iltana tapaamaltani naiselta on tullut joskus kysyttyä olisiko tällä ehkä hyvää "ystävätärtä." Melko usein sellainen onkin löytynyt ja toisena iltana on saanut nauttia kahden naisen seurasta hotellissa. Tyttöjen välistä kivaa tosin eivät harrasta vaan se on tavallisesti kumin vaihto välillä ja sitten toisen kanssa peuhaamista, "seks kolmekesi." - Eivät ne kuitenkaan kotimaisia duoja voita; vissisti parhaat kokemukset ovat heistä jotka ilmeisesti ovat muutenkin toistensa kanssa tekemisissä, se näkyy jopa meikäläisen silmään ja siitähän tulee tykättyä ihan tosissaan... - Jos sellaisista tapauksista haluaa jotain negatiivista hakemalla hakea niin ainoa vika on se ettei ole syntynyt nelikätiseksi.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2019, 06:32:50 kirjoittanut RobertLey »

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #6 : Marraskuu 26, 2019, 19:46:47 »
Hyvä pointti Ninnineidillä, että varmistaa tarkkaan mitä tapaaminen pitää sisällään jo etukäteen. Ei tosiaan vastaa omaa käsitystä kimpoista, jos toinen tyttö tyyliin räplää kännykkää toisen ollessa hommissa.

Tämä on kyllä omalla bucket listillä. Tutut olisi toki varmaan paras vaihtoehto, tuntuu että aika iso riski lähteä tuommoiseen noiden muutamien naapurissa ilmoittelevien kanssa.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #7 : Toukokuu 14, 2020, 17:39:28 »
Itsekin olen ollut kiinnostunut tuollaisten duokeikkojen tekemisestä jonkun ihanan kollegan kanssa, jos tosiaan aikataulut ja henkilökemiat vaan sen verran siedettävän hyväksytysti natsaa. Pitää tässä viritellä ajatusta sitä mukaan kuin tässä tulee silloin tällöin tavattua kollegoita, tutustuttua uusiin ja brainstormattua joidenkin kanssa kaksistaan tai porukalla. Ja kaikki duokeikat tapahtuvat suunnitellusti sekä vain ja ainoastaan siinä tapauksessa, että asiasta on jollakin tavalla yleisemmin jossakin yhteydessä markkinoitu. Jos esimerkiksi ilmoituksessa ei ole duosta tiettyinä aikoina mainintaa, niin jos olisin asiakas, en tätä asiaa kysyisi ja ottaisi puheeksi, koska saattaisin tuollaisen kysymyksen kokea hieman tunkeilevana.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #8 : Toukokuu 14, 2020, 18:02:01 »
^Mitä tarkoittaa "brainstormattu"?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #9 : Toukokuu 14, 2020, 18:05:06 »
Siis ihan sitä itseään kaksistaan tai porukassa ideioinnin suhteen eli pohditaan yhdessä kenen kanssa missä mitäkin ja minkälaisilla nyansseilla.

Poissa Vieras0092

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #10 : Toukokuu 14, 2020, 18:50:58 »
Ja onhan se mahtavaa, kun on joka puolelta pehmeiden vartaloiden, tissien ja pyllyjen ympäröimä. Bucket list -materiaalia ellei sitä ole jo kokeillut  ::)

Jep tulee ihan voittaja fiilis :)
Kerran Thaimaassa tuli pienessä mukavassa nousukkaassa otettua kolme tyttöä...kyllä oli paikat hoidettu sen massagen jälkeen :)

Poissa Arnold365

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #11 : Toukokuu 15, 2020, 17:02:57 »
Muutaman kerran tuplattu. Kumin vaihto välillä häiritsee, mutta se vain hyväksyttävä on. Viimeksi
oli kaks parikymppistä aloittelijaa, toisen kanssa hommissa ja toinen katseli. Sanoi olevansa ujo.
Se oli kuitenkin pirun kiihottava kokemus ja yhdestä tytöstä vaan oli maksu.
Kerran olin panohommissa tytön kanssa ja sen puhelin soi ja se vastas, että tässä
nyt pannan ja toinen tyttö huuteli kaiuttimesta , ett onks sill iso ja milt tuntuu.
Se oli uusi kiva kokemus, jota en ollut ajatellutkaan. Se kiihotti.

Pahoittelut, ett mun kuva on väärinpäin.
Kaupallisten tyttöystävien frendi

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #12 : Toukokuu 15, 2020, 17:09:44 »
Kolmesta duosta löytyy kokemus ja eihän ne ole mua varten. En pidä ollenkaan. Ei ne ole herkkää GFE-miestä varten vaan sellaisille maailman miehille, hunsvoteille.


« Viimeksi muokattu: Toukokuu 15, 2020, 17:12:12 kirjoittanut Lähetyssaarnaaja »

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #13 : Toukokuu 15, 2020, 17:10:31 »
Duosta on kokemusta. Suosittelen. :P Mutta trio(3N+Vesimies) se vasta olikin hurja ja aivan mieletön kokemus. Muistan sen kuin eilisen päivän.         
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #14 : Toukokuu 15, 2020, 17:15:58 »
Olen kolme kertaa ollut tilanteessa, jossa olen saanut duon niin, että vanhempi huora opastaa tulokasta. Nämä ovat kaikki tapahtuneet ulkomailla ja täytyy sanoa, että siinä on ollut tiettyä extraa.

Puolasta on jäänyt mieleen kaksi nuorta 18-vuotiasta (tarkistin iän) yhdessä. Se oli mahtava pano.

Siviilissä olen kerran illanvietossa joutunut uhriksi kun salapari päätti haluta kolmannen mukaan. Illalla kokouspaikan uimatilaan onnistui pääsemään salaa sisään vaikka oli jo kiinni. Siinä aikamme uimme alastomona ja saunassa salapariskunta alkoi naiskennella. Ei siinä muuta voinut kun liittyä mukaan. Hommasta näki, että se oli ennalta suunniteltu. Ja vaikka Suomessa tapahtui, nainen oli tietenkin venäläinen.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5455
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #15 : Toukokuu 15, 2020, 17:34:25 »
Siviilissä olen kerran illanvietossa joutunut uhriksi kun salapari päätti haluta kolmannen mukaan. Illalla kokouspaikan uimatilaan onnistui pääsemään salaa sisään vaikka oli jo kiinni. Siinä aikamme uimme alastomona ja saunassa salapariskunta alkoi naiskennella. Ei siinä muuta voinut kun liittyä mukaan. Hommasta näki, että se oli ennalta suunniteltu. Ja vaikka Suomessa tapahtui, nainen oli tietenkin venäläinen.
Muistan tämäntyyppisen tapauksen sattuneen Nallikarin kylpylässä joskus 1990-luvulla vai olisiko ollut jopa 1980-. Siellä kylpylätilassa on isot peili-ikkunat yläosissa mutta hups sentään ovatkin puolipeiliä ja raflan puolelta voi essteettä katsella kylpylän puolelle. Illan ravintolayleisöllä oli seurattavaa jonka järjestysmiehet tosin lopettivat aika pian.

On mulla itsellänikin muutama kokemus 2n+1m kimpasta. Olen tullut siihen tulokseen ettei sittenkään ole ihan minun juttuni, kumin vaihto on jokseenkin rasittavaa vaikka se toki tapahtuu "huomaamattomasti". En pidä siitä. Mutta noita kokemuksia toki arvostan, eihän asiaan voisi edes kertoa mielipidettä ilman kokeilua.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #16 : Toukokuu 15, 2020, 18:28:25 »
Kolmesta duosta löytyy kokemus ja eihän ne ole mua varten. En pidä ollenkaan. Ei ne ole herkkää GFE-miestä varten vaan sellaisille maailman miehille, hunsvoteille.

...Älähän sano...

Ehkäpä et ole vielä tavannut sellaista parivaljakkoa, näköetäisyydeltä kahta asiansa omaavaa ja tilanteelle sopivan herkästi asennoitunutta GFE-tyttöä, jotka pussailevat ja hipsuttelevat sinulta jalat alta... :-*

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2517
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #17 : Toukokuu 15, 2020, 18:33:46 »
Kerran ollut kun olin kesätöissä mansikakoita poimimassa kauan aikaa sitten. Ihan räpellystä tuolloin. Miksei vois kokeilla toisen kerran näin vanhempanakin.
💊

Poissa littlewan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 84
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #18 : Toukokuu 15, 2020, 20:52:17 »
Itse oon suuri kimppojen ystävä.Mahtavaa kun toinen neito hyppää ratsaille ja toinen istuu naamalle :)

Poissa PekkisB

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemusta duoista (2N+M)?
« Vastaus #19 : Toukokuu 15, 2020, 23:09:35 »
Itse oon suuri kimppojen ystävä.Mahtavaa kun toinen neito hyppää ratsaille ja toinen istuu naamalle :)

Ei ole (vielä) kokemusta, mutta kokeilen kyllä, kun sopiva kaksikko löytyy ja muutenkin osuu aikataulut. Silloin pitää kokeilla ainakin tuo littlewanin mainitsema ratsastus+naamalle istuminen.
Helppohoitoinen ja sisäsiisti.