Minkä ikäisenä on milf? 🤔
Uutiset:
Vieras0036

Nauttii muiden arvostusta
Minkä ikäisenä on milf? 🤔
IlonaTequila

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Minkä ikäisenä on milf?
(Omassa mielikuvassani.)
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Minkä ikäisenä on milf?
Mä mietin tänään ihan samaa.![]()
Itse oon 35. En tiedä, mieltääkö 60-vuotias minua milfiksi, mutta 20-kymppinen hyvinkin. Ja omasta mielestäni kuulun kategoriaan tottakai, kun tyttösestä en kyllä käy mitenkään päin.(Omassa mielikuvassani.)
Vieras0029

Mut nelikymppinen on sitä ihan viimeistään, vaikka kuinka jumppais ja kävis kosmetologilla. Ja yli 5-kymppiset on kyllä jo gilffejä 

Mut milloin miehestä tulee setämies?

Vieras0029

Kun ensimmäisen kerran saa teinitytöiltä vain säälivän katseen pokausyritykseensä.

hmmm. Ehkä ’opiskelija’ sopii tuohon 25-30 ryhmään... 
Vieras1703

Kapu

Foorumihierarkian huipulla
RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
Made

Piristää muiden päivää
Made

Piristää muiden päivää
Kun ensimmäisen kerran saa teinitytöiltä vain säälivän katseen pokausyritykseensä.

Thurber

Näyttää hyvää esimerkkiä
Tai sit niin päin että annat itse sen säälittävän katseen, kun se teinityttö tulee pokaamaan? Sit kun se ei olekkaan enään se pillu ja naiset joka ohjaa ensisijaisesti elämää vaan järki.
Vieras1703

Tai sit niin päin että annat itse sen säälittävän katseen, kun se teinityttö tulee pokaamaan? Sit kun se ei olekkaan enään se pillu ja naiset joka ohjaa ensisijaisesti elämää vaan järki.