Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aikojen säätäminen  (Luettu 2828 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aikojen säätäminen
« Vastaus #20 : Toukokuu 21, 2023, 09:24:24 »
Jep, tämä ehkä avaa asioita myös niille jotka luulevat tapaamisten tuntiveloituksen olevan mitenkään linjassa pt.n päiväansion kanssa. Ja joo tästä on käyty valmiiksi monia keskusteluja mutta on täällä varmaan turhempiakin aloituksia tehty.... Pakko on silti todeta että tuskin kukaan alalle lähtevä oikeasti tajuaa kuinka paljon taustatyötä ne tapaamiset vaatii.
Hyvä huomio, osa kokemattomimmista turskista ei tuota logiikkaa ymmärrä.

Mutta ymmärtääkö kukaan, ettei turskallekaan se käynnin hinta ole 100€ +/- X€ per 30 min? Kyllä tässäkin saa tehdä hiki hatussa taustatyötä, viestittelyä ym. jotta jossain kohtaa pääsisi laadukkaan pillun päälle.  Logiikkani mukaan ainakin 10 tuntia tulee jyvittää tuolle käynnille, jolloin harrastus alkaa olla jo kohtalaisen huokeaa😄

Se on juuri näin! Ja ihan samanlaista  aikataulusäätämistä se on Turskillekin aika usein, kun vastaukset viipyvät, tulevat viime tingassa, epäselvinä ja puutteellisina, aikoja siirrellään jne.

Ja samaa aikataulusäätöä, joskus paljon enemmänkin, se on joka työssä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aikojen säätäminen
« Vastaus #21 : Toukokuu 21, 2023, 09:36:35 »
Omat kotisivut vaan pystyyn ja sinne varauskalenteri ja valintalistat palveluille.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aikojen säätäminen
« Vastaus #22 : Toukokuu 21, 2023, 10:37:50 »
Omat kotisivut vaan pystyyn ja sinne varauskalenteri ja valintalistat palveluille.

Itseasiassa ihmettelen ettei kaikilla ole varsinkin jotka tekee verokirjalla.

ja KYLLÄ tiedän että se lisää kyselyjä + roskapostia mut ottaa vaikka orjan piiskapalkalla

seulomaan ja päivittämään sivua.
kysyvälle vastataan

Poissa whrb

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aikojen säätäminen
« Vastaus #23 : Kesäkuu 11, 2023, 19:33:52 »
Kenelle pitää maksaa, ettei tartte säätää?

Oon ekaa kertaa turskailua yrittämässä. Mulla on nyt meneillään "liikematka" ja yritin tälle iltaa varata seuraa pari viikkoa etukäteen. Valikoin sivustoksi RE:n koska mulla ei illassa välttämättä ole montaa varttia aikaa selata ilmoituksia ja laittaa viestejä.

Ekan kiinnostavan päivämäärät hävis yhtäkkiä. Toinen ilmoittaa profiilissaan poistuneensa maasta viime maanantaina, ilmoitus vielä näkösällä. Kolmas on RE:n mukaan saatavilla, mutta sanoi watsapissa ettei oikeasti ole tavattavissa tuona päivänä. Neljännen kanssa säätöä ja sekoilua pitkin viikkoa, ilmoitti eilen illalla että menkat, sori. Jäljellä on ei-niin-kiinnostavia ja sellaisia joista ehkä tuurilla yksi google translaten suoliston läpi hilattu arvostelu.

Näitä liikematkoja tulee mulle aika harvakseltaan, en todellakaan hilaa peffaani toiselle puolen kaupunkia kuluta iltaani siihen, että Igor osoittelee mua tykillä naamaan ja kertoo että oon "bad little boy". Vielä kun ajattelin että ensikertalaisena otan reilusti tunnin aikaa ja varaan taskuun 200e. Ei oo sinänsä rahasta kiinni, kun harvoin pääsee kikkailemaan. Mutta tulis vaan niin kertakaikkisen tyhmä olo jos menisin johki miinaan, ihan vaan ku kiimapäissäni otin PT:n josta ei oo yhtään rapsaa.

Nyt istun yksin hotellissa, romanttisesti muna kädessä. Kateellisena kaikille oikeille turskille.

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aikojen säätäminen
« Vastaus #24 : Kesäkuu 11, 2023, 20:19:58 »
Suosittelen varaamaan ajan kotimaiselle pt:lle. Useimpien kanssa voi ongelmitta sopia tapaamisen viikko pari etukäteen. Ja kokemukseni mukaan sovittu aika myös pätee. Minulle ei ole ainakaan yhtään ainutta kertaa tullut aikojen perumisia. Löydät myös rapsoja useimmista kotimaisista, joten tiedät suurin piirtein, mitä on luvassa. Eikä Igoreista ole pelkoa (jos on muutenkaan). Lisäksi tuo 200 euroa tuntuu vähän pieneltä summalta, jos olet varaamassa tunnin tai pidempiä aikoja hyvälle pt:lle.

Ylilääkäri

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Aikojen säätäminen
« Vastaus #25 : Kesäkuu 11, 2023, 20:49:07 »
Kenelle pitää maksaa, ettei tartte säätää?

Oon ekaa kertaa turskailua yrittämässä. Mulla on nyt meneillään "liikematka" ja yritin tälle iltaa varata seuraa pari viikkoa etukäteen. Valikoin sivustoksi RE:n koska mulla ei illassa välttämättä ole montaa varttia aikaa selata ilmoituksia ja laittaa viestejä.

Ekan kiinnostavan päivämäärät hävis yhtäkkiä. Toinen ilmoittaa profiilissaan poistuneensa maasta viime maanantaina, ilmoitus vielä näkösällä. Kolmas on RE:n mukaan saatavilla, mutta sanoi watsapissa ettei oikeasti ole tavattavissa tuona päivänä. Neljännen kanssa säätöä ja sekoilua pitkin viikkoa, ilmoitti eilen illalla että menkat, sori. Jäljellä on ei-niin-kiinnostavia ja sellaisia joista ehkä tuurilla yksi google translaten suoliston läpi hilattu arvostelu.

Näitä liikematkoja tulee mulle aika harvakseltaan, en todellakaan hilaa peffaani toiselle puolen kaupunkia kuluta iltaani siihen, että Igor osoittelee mua tykillä naamaan ja kertoo että oon "bad little boy". Vielä kun ajattelin että ensikertalaisena otan reilusti tunnin aikaa ja varaan taskuun 200e. Ei oo sinänsä rahasta kiinni, kun harvoin pääsee kikkailemaan. Mutta tulis vaan niin kertakaikkisen tyhmä olo jos menisin johki miinaan, ihan vaan ku kiimapäissäni otin PT:n josta ei oo yhtään rapsaa.

Nyt istun yksin hotellissa, romanttisesti muna kädessä. Kateellisena kaikille oikeille turskille.

Jos kokemukset re:n listoilta on tuota tasoa, niin ehkä kannattaa sitä st:n puolta myös kokeilla. Ja esim mulla ainakaan ei oo mitään ongelmaa oo menkkojen aikaan tehdä, siihen on kyllä helpot keinot toimia silloinkin😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa whrb

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aikojen säätäminen
« Vastaus #26 : Kesäkuu 11, 2023, 21:31:21 »
Kiitoksia vastauksista! Täytynee laajentaa horisonttia.

Tässä oli taustalla semmoinen haave, kun on parikymmentä vuotta tuijotellut kaliforniassa tuotettuja aikuisten jumppavideoita, niin ajattelin että kerran elämässä saisin ihan ehtaa ja aidoksi leimattua 100% silikonitissiä näppiin. Tässä skenessä ulkomaiset tytöt REn puolella on ainakin laskeneet veteen kirkkaimmat vieheet turskaa houkuttelemaan.

Elämässä sillä tavalla jännä vaihe menossa, että saattoi jäädä ainoaksi mahdollisuudeksi. No, hotellissa on sauna ja minibaarissa kaljaa.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Aikojen säätäminen
« Vastaus #27 : Kesäkuu 11, 2023, 21:54:17 »
Kiitoksia vastauksista! Täytynee laajentaa horisonttia.

Tässä oli taustalla semmoinen haave, kun on parikymmentä vuotta tuijotellut kaliforniassa tuotettuja aikuisten jumppavideoita, niin ajattelin että kerran elämässä saisin ihan ehtaa ja aidoksi leimattua 100% silikonitissiä näppiin. Tässä skenessä ulkomaiset tytöt REn puolella on ainakin laskeneet veteen kirkkaimmat vieheet turskaa houkuttelemaan.

Elämässä sillä tavalla jännä vaihe menossa, että saattoi jäädä ainoaksi mahdollisuudeksi. No, hotellissa on sauna ja minibaarissa kaljaa.

Noo, kyllä niitä mahdollisuuksia vielä tulee elämässä, veli hyvä. Ja vaikka ei koskaan huorissa käviskään, ei siinä kauheesti häviä. Kyllä parhaimmat seksikokemukset silti yleensä löytyvät sieltä siviilin puolelta. Toki on poikkeuksiakin, mutta ne ovat todella poikkeuksia.

Jos RE:stä jonkun ulkkarihupakon haluaa tavata, kannattaa pitäytyä niissä, joilla on useita rapsoja. Myös pari negarapsaa useiden positiivisten seassa on ok, ja kannattaa lukea myös hupakon vastaukset. Niistä voi välillä päätellä monenlaista.

Noin kokonaisuutena kotimaiset hupakot ovat usein parempia ja tekevät hommia rakkaudesta lajiin. Ongelmana on usein vain saada aikataulut sopimaan.  Osaavat kyllä oharoida myös ja OWOa on ehkä harvemmin tarjolla. Ainakaan sitä ei missään st:ssä saa suoraan edes kertoa ja harvemmin 200€ riittää tuntiin.

Ei tää laji aina niin loisteliasta ole kuin joissain rapsoissa hehkutetaan, mutta jonkinlainen lisä tai korvike muuhun seksielämään toki. Lompakosta kyllä paljolti kiinni.

Itsekin arvoin tänään, että soitanko hyväksi rapsatulle tsekkihupakolle, mutta totesin, ettei ehkä paneta tarpeeksi eli ihan turhaa rahankulua. Ostin sitten asennuskaljaa ja korjasin rikkinäisen puutarhakoneen. Eipä vituta lainkaan ja tuli halvemmaksikin ;D

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aikojen säätäminen
« Vastaus #28 : Kesäkuu 11, 2023, 22:49:34 »
Kiitoksia vastauksista! Täytynee laajentaa horisonttia.

Tässä oli taustalla semmoinen haave, kun on parikymmentä vuotta tuijotellut kaliforniassa tuotettuja aikuisten jumppavideoita, niin ajattelin että kerran elämässä saisin ihan ehtaa ja aidoksi leimattua 100% silikonitissiä näppiin. Tässä skenessä ulkomaiset tytöt REn puolella on ainakin laskeneet veteen kirkkaimmat vieheet turskaa houkuttelemaan.

Elämässä sillä tavalla jännä vaihe menossa, että saattoi jäädä ainoaksi mahdollisuudeksi. No, hotellissa on sauna ja minibaarissa kaljaa.

Uskaltaisin yleistää, että jokainen meistä kokeneemmistakin turskista on kädet täristen ollut järjestämässä niitä ensimmäisiä treffejä. Eikä se jännitys rutinoituneemmaltakaan kokonaan poistu, ja osaltaan se onkin homman suola.

Ota st kohteeksesi ja valitse hyviä rapsoja kerännyt hupsu. Parasta et paljon rapsatuista löydä, koska parhaat ovat matalalla profiileilla toimivia puoliamatöörejä. Mutta tämä nyt on vain minun vaatimaton mielipiteeni.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2931
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Aikojen säätäminen
« Vastaus #29 : Kesäkuu 12, 2023, 11:02:22 »
Kenelle pitää maksaa, ettei tartte säätää?

Oon ekaa kertaa turskailua yrittämässä. Mulla on nyt meneillään "liikematka" ja yritin tälle iltaa varata seuraa pari viikkoa etukäteen. Valikoin sivustoksi RE:n koska mulla ei illassa välttämättä ole montaa varttia aikaa selata ilmoituksia ja laittaa viestejä.

Ekan kiinnostavan päivämäärät hävis yhtäkkiä. Toinen ilmoittaa profiilissaan poistuneensa maasta viime maanantaina, ilmoitus vielä näkösällä. Kolmas on RE:n mukaan saatavilla, mutta sanoi watsapissa ettei oikeasti ole tavattavissa tuona päivänä. Neljännen kanssa säätöä ja sekoilua pitkin viikkoa, ilmoitti eilen illalla että menkat, sori. Jäljellä on ei-niin-kiinnostavia ja sellaisia joista ehkä tuurilla yksi google translaten suoliston läpi hilattu arvostelu.

Näitä liikematkoja tulee mulle aika harvakseltaan, en todellakaan hilaa peffaani toiselle puolen kaupunkia kuluta iltaani siihen, että Igor osoittelee mua tykillä naamaan ja kertoo että oon "bad little boy". Vielä kun ajattelin että ensikertalaisena otan reilusti tunnin aikaa ja varaan taskuun 200e. Ei oo sinänsä rahasta kiinni, kun harvoin pääsee kikkailemaan. Mutta tulis vaan niin kertakaikkisen tyhmä olo jos menisin johki miinaan, ihan vaan ku kiimapäissäni otin PT:n josta ei oo yhtään rapsaa.

Nyt istun yksin hotellissa, romanttisesti muna kädessä. Kateellisena kaikille oikeille turskille.

Tässä elämän-ohje pettymyksellesi...
Seksi on vain ylimainostettu vaihtoehto yksinololle.
Tsemppiä jatkoon!!!
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6831
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Aikojen säätäminen
« Vastaus #30 : Kesäkuu 13, 2023, 09:45:05 »
Monesti se aikataulutus saattaa olla haastavin osuus  :whipping: Varsinkin, jos ei ole tavannut aikaisemmin kyseistä hupakkoa.

Suomihupakoiden kanssa ajan sopiminen useampaa viikkoa etukäteen ei ole ollut ongelma.

RE:ssä en ole koskaan kysynnyt tapaamista 2 vkoa eteenpäin, yleensä se on 1-2 päivän sisällä tai samana päivänä.

Mut joo, elämä on eri asioiden säätämistä ja yhteensovittamista.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Aikojen säätäminen
« Vastaus #31 : Kesäkuu 16, 2023, 14:59:55 »
Se on herkkua säätää asiakkaiden kanssa, kun ensimmäisen kerran joutuu karanteeniin, toisella kerralla oksennustauti ja kolmannella kerralla asiakas murtaa jalkansa.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?