Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yön yli aika PT.lle  (Luettu 2417 kertaa)

Poissa Kalesetä

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Yön yli aika PT.lle
« : Kesäkuu 07, 2023, 15:51:40 »
Kumpi on PT.n näkökulmasta parempi, yksi pitkä aika esimerkiksi yön yli vai useampi lyhyt aika päivän aikana?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yön yli aika PT.lle
« Vastaus #1 : Kesäkuu 08, 2023, 00:49:37 »
Riippuu varmasti hyvin pitkälti asiakkaista ja niiden asiakkaiden haluamista asioista ja hupsun omista mieltymyksistä.

Poissa Pam

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli aika PT.lle
« Vastaus #2 : Kesäkuu 08, 2023, 08:57:52 »
Mä en ottaisi ihan tuntematonta tyyppiä yön yli.
Mutta tutun kanssa on ok esimerkiksi joko mun luona tai hotellissa.
Tosin näitä keikkoja on "uran" aikana ollut ehkä 1 joskus aikaa sitten ja mä en edes varmaan osaisi oikein hinnoitella kokonaista yötä.
Silleen koen mukavammaksi sen pari kolme pokaa per päivä ja lähinnä joitain päiviä viikossa. ;D

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2067
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli aika PT.lle
« Vastaus #3 : Kesäkuu 08, 2023, 10:40:52 »
Eipä mitään tähdellistä tähän.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yön yli aika PT.lle
« Vastaus #4 : Kesäkuu 08, 2023, 13:04:25 »
Jos tuttu ja kiva asiakas niin yli yön olisi mahtavaa. Mutta jos asiakkaan kanssa ei ole luonnostaan hyvä henkilökemia niin 12h aspaaminen on aika rankkaa. Siksi pääasiassa mieluummin monta lyhyttä aikaa kuin yksi pitkä.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yön yli aika PT.lle
« Vastaus #5 : Kesäkuu 08, 2023, 13:22:53 »
Useampi lyhyt aika. Kuitenkin pyörin unissani ja saatan häiritä asiakkaan yöunta😂

Pitkäaikaisten vakkareiden kanssa kuitenkin Netflix&Chill on ihan mukavaa puuhaa.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1794
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli aika PT.lle
« Vastaus #6 : Kesäkuu 08, 2023, 14:19:55 »
Joskus miettinyt tuon järkevyyttä sanotaan et se on 21.00-09.00 siinä kerkee " saunoa" tai

ottaa pari lasillista ja jutella mutta ennen uniaikaa tuskin yhtä enempää panoa jaksaa

jos on sovittu et aamulla voi kokeilla niin ehkä pikaset . mutta se hinta monet hinnoittelee

tuon perustunti liksa miinus muutama kymppi tuleehan siinä nukkumaseuralle hintaa =)
kysyvälle vastataan

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yön yli aika PT.lle
« Vastaus #7 : Kesäkuu 08, 2023, 17:02:40 »
Mielummin lyhyttä kuin pitkää. Yön yli en ole koskaan tehnyt, ja tokkopa teenkään. Olen tavattoman iltauninen ja nukkumatti tulee jo kasin jälkeen. Onko siinä sitten järkeä laskuttaa nukkumisesta...tai lähinnä kenenkään järkeä maksaa siitä.

Jos en ole tavannut henkilöä aiemmin niin en ota pitkiä aikojakaan ollenkaan. Läsnäolo voi pahimmillaan olla (jos kemiat ei kohtaa lainkaan) todella energiaa vievää.
Your part-time lover 💕

Poissa Kalesetä

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli aika PT.lle
« Vastaus #8 : Kesäkuu 09, 2023, 08:03:12 »
Kiitokset vastauksista.
Ne selkeyttä omia ajatuksia asian suhteen.
Itselle varmaan sittenkin paremmin sopii illalli...it  niin molemmat pääsee nukkumaan omaan sänkyyn.
Aiemmin olen ottanut tunnin aikoja mutta tämmöinen hidas hämäläinen pääsee vasta siinä vaiheessa vauhtiin ja kumminkin haluan mukavan muiston tapaamisesta mielikuviin mitä sitten vanhainkodissa muistella.

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yön yli aika PT.lle
« Vastaus #9 : Kesäkuu 15, 2023, 23:52:04 »
Mä en itse edes kehtaisi pyytää yön yli aikaa vaikka se kivaa olisi. Sillä tiedän kuorsaavani. Ja kovaa.
Paitsi jos pt pärjää korvatulpilla.

Mietin muutenkin etten kehtaisi toista valvottaa, ja miksi maksaa sitten siitä että osa ajasta pannaan ja jutellaan sun muuta, osa ajasta kuitenkin nukutaan. Enkä usko että tätä kuorsaavaa äijää voi halatakaan yöllä, sellainen melu musta lähtee  ;D

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 167
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli aika PT.lle
« Vastaus #10 : Kesäkuu 18, 2023, 08:56:51 »
Monta kertaa parin vakkarin kanssa harrastettu yön ja koko viikonlopunkin settejä mökillä.Ihan normi yhdessäoloa ja seksiä siinä tasaseen tahtiin muutaman tunnin välein,yöllä tietysti nukuttu.

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yön yli aika PT.lle
« Vastaus #11 : Kesäkuu 18, 2023, 11:35:24 »
Teen yön yli kestäviä tapaamisia tosi harvoin. Koko urani aikana oon tehnyt kai yhden 😅 Uusien asiakkaiden kanssa yön yli kestävät treffit ei onnistu, haluan ensin kokeilla lyhyemmällä ajalla minkälainen tyyppi on vastassa ja kuinka kemiat kohtaa. Vakkareiden kanssa voisin tehdäkin silloin tällöin yökylätreffejä.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀