Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kiimaisin,irstain ja estottomin palveluntarjoaja  (Luettu 9332 kertaa)

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kiimaisin,irstain ja estottomin palveluntarjoaja
« Vastaus #20 : Kesäkuu 13, 2023, 05:12:22 »
Kun alat tarpeeksi riihikuivaa lataa pöytään niin varmaan jokainen.

No ei kyllä. Tämä asia on juuri se, missä tuo erot esiin siinä, että tekeekö hommaa pelkästään rahasta vai myös rakkaudesta lajiin. Onko kyse vain tulonhankkimiskeinosta vai myös itsensä toteuttamisesta ja siitä, että tykkää siitä mitä tekee. Ei lada muutu mersuksi vaikka maksaisit siitä kauppiaalle kymmenkertaisen hinnan.

Uskon, ettei tällä alalla jaksa kauaa jos ei oikeasti nauti työstään. On ohareita, osoitteenkalastelijoita, vaikka minkälaita otusta. Ja alan ympärillä oleva stigma tekee työstä välillä tosi yksinäistä. Onneksi on internet ja kollegat, joiden kanssa oon ystävystynyt, löytyy siis vertaistukea tarvittaessa ❤

Toki jokainen meistä on yksilö ja varmasti joillekin seksityö on vain tapa ansaita rahaa. Itse nautin työstäni! Toki huonoja päiviä on, mutta millä alalla ei olisi? Ja joo, välillä typerykset ottavat päähän ja avaudun mutta sanoisin että lähes jokainen asiakastapaaminen on ollut vähintään ihan jees, usein jopa erinomainen!

Eli teen tätä rakkaudesta lajiin mutta myös elättääkseni itseni.  :inlove:
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kiimaisin,irstain ja estottomin palveluntarjoaja
« Vastaus #21 : Kesäkuu 19, 2023, 14:37:18 »

"Uskon, ettei tällä alalla jaksa kauaa jos ei oikeasti nauti työstään. On ohareita, osoitteenkalastelijoita, vaikka minkälaita otusta. Ja alan ympärillä oleva stigma tekee työstä välillä tosi yksinäistä. Onneksi on internet ja kollegat, joiden kanssa oon ystävystynyt, löytyy siis vertaistukea tarvittaessa ❤


Eli teen tätä rakkaudesta lajiin mutta myös elättääkseni itseni.  :inlove:
[/quote]

Hieno ja arvostettava motiivi sinulla! Silloin asiakkaanasi on hyvä olla!

Minulla palvelunkäyttäjänä on aivan sama motiivi, rakkaudesta lajiin ja kohtaamani ihanat palveluntarjoajat!
Tarkoitan vuosikymmenten kokemuksella, mitä sanon!
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kiimaisin,irstain ja estottomin palveluntarjoaja
« Vastaus #22 : Kesäkuu 19, 2023, 14:52:40 »

Kyllä se näkyy ja tuntuu, onko hommassa täysillä mukana vai ei. Ihan siviilin puolellakin eräs joskus totesi, että kyllä sen huomaa, jotta paljon rakkautta lajia kohtaan löytyy. ❤️ Jätän nyt arvailujen varaan, mistä lajista tuolloin oli kyse... 😁
[/quote]

Kyllä sen huomaa, samoin huomaa, jos asiakas on hyvinkäyttäytyvä, siisti ja kohtelias, mutta jos pt:n asenne on tyyliin "tuo voisi olla mun isoisäni, hohhoijaa...", silloin pt ei ole oikealla alalla.
En itse muista kohdanneeni tällaista asennetta kotimaisten kohdalla - siksi suosin ainoastaan heitä.

Mutta rapsoja en tee, sillä niitä on kiva lukea, mutta introverttinä hankala kirjoittaa..
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi