Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysely palveluntarjoajille: Suuteletko asiakkaita, kuuluuko suutelu palveluihisi  (Luettu 4705 kertaa)

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Suutelen ainoastaan vakkareita joiden kanssa kemiat kohtaa erinomaisesti. Ennen koronaa tarjosin suutelua kaikille mutta ikävä kyllä kaikki eivät osaa suutelun jaloa taitoa. En tykkää että mun kurkkuun työnnetään kieltä ja suu on täynnä kuolaa 🤢

Yöäh, niinpä se kuolan määrä ja hampaiden kolina ja kielen tunkeminen kurkkuun asti jne.  :-[ Vain vanhat vakkarit saa nautiskella pusutteluista nykyään.

Tää on varmaan aika monella hupakolla, että se pusuttelu voi tulla myöhemmin kuvioihin.

Poissa MannaHki

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • ** Piristää muiden päivää
Suutelen, ja se kuuluu "oletusasetuksena" perussettiin, olenhan gfe-mimmi (jollei muuta toivota). Suutelemista onkin tullut harjoiteltua sekä siviilissä että duunissa sen verran, että olen palautteen perusteella siinä aika hyvä  :kiss:. Jos asiakas nimenomaisesti *ei* halua suudella, joudun oikein psyykkaamaan ja muistuttelemaan itseäni, niin selkärangasta se tulee. Näitä asiakkaita on todella harvassa. Aina silloin tällöin vastaan tulee tilanteita, että suuteleminen on epämiellyttävää, kuten voimakas röökin tai vanha viinan maku/haju, huono suuhygienia, ylenmääräinen syljeneritys, asiakkaan liian raju tai muuten vaan luokaton suutelutekniikka etc etc. Silloinkin gfe-palvelulupaus pitää, ja yritän vain selviytyä tilanteesta.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2023, 09:44:19 kirjoittanut MannaHki »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Taidan nyt olla vähemmistöä tässä, mutta minä koen todellakin suutelun intiimimpänä kuin seksin enkä siksi koe itselleni kovin luontevana suudella asiakkaita suulle tai siivilissäkään, ja hygieniasyyt tässä myös.
Kymmenen pistettä ja papukaija merkki.
Why so fragile?

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Taidan nyt olla vähemmistöä tässä, mutta minä koen todellakin suutelun intiimimpänä kuin seksin enkä siksi koe itselleni kovin luontevana suudella asiakkaita suulle tai siivilissäkään, ja hygieniasyyt tässä myös. mutta kyllä minua saa suudella ja suutelen. Koko muun kehon suutelu on kyllä ihannaa.

Tämä on ollut siinä kiinnostava kysely ja ketju, että itse olisin ennakkoon ajatellut juuri sinunlaistesi vastausten olevan enemmistönä, mutta ehkä hieman yllättäen (ainakin minulle) taidat tosiaan olla vähemmistönä. Eikä siinä mitään, jokainen tekee tätä hommaa omilla ehdoillaan ja rajoillaan.

Mutta tarkoitatko, että et siviilisuhteissakaan tykkää suutelusta? Se lienee naisilla harvinaisempaa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Full servicellä kuuluu😉 Ilman suutelua ja nuolemista sessiot ovat halvempia.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • ** Piristää muiden päivää
Taidan nyt olla vähemmistöä tässä, mutta minä koen todellakin suutelun intiimimpänä kuin seksin enkä siksi koe itselleni kovin luontevana suudella asiakkaita suulle tai siivilissäkään, ja hygieniasyyt tässä myös. mutta kyllä minua saa suudella ja suutelen. Koko muun kehon suutelu on kyllä ihannaa.

Mä koen suutelu myös intiimimpänä kuin seksin, mutta sen takia mua ei asiakkaat saakkaan suudella. Toki vaakakupissa painaa myös se, että kun on vakituinen kumppani niin en halua tehdä päätöksiä jotka johdannaisesti saattaisivat vaikuttaa myös häneen (esim. jos saisin herpeksen asiakkaalta, se vaikuttaisi hänenkin elämäänsä). Oon säännöllisesti saanut kuraa niskaan siitä että mulla on niin tiukat turvaseksikäytännöt ylipäätään, mutta siinä vaiheessa kun on myös toisen ihmisen seksuaaliterveys omissa käsissä niin pitää olla tarkkana.

Mutta siis kehon suuteleminen (kaula, rinnat, lantio!!) on ihanaa, ja tykkään myös suudella asiakkaan vartaloa.

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Suutelen ja tykkään pusutella sekä se kuuluu tarjoamaani gfe palvelusettiin  :kiss:. Huono suuhygienia, tupakan tai vanhan viinan haju vähentävät suuteluinnokkuuttani. Kiihkeät kielisuudelmat onnistuvat vain vakkareiden kanssa tai jos siihen innostun. 💋

Keikoilla tarjoamaani pikaiseen, ei gfe palveluun ei kuulu suutelu.


Poissa Vieras1470

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Pidän suutelemisesta itse ja se rikkoo kivasti jään sekä luo intiimiyttä tapaamiseen, joten kyllä, suutelen 😊

Poissa BbwBeth

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Tykkään nykyään enemmän pusutella kuin märistä suudelmista...
Iloinen opiskelijamuija Pk-seudulta.

Poissa veera

  • Newbie
  • Galleria (10)
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Kuuluu palveluihin suutelu! Toki ei ole pakko suudella, jos asiakas ei halua. Siirrän huomiota muihin asioihin, mikäli asiakkaalla on vaikkapa heikko suuhygienia tai jos tuntuu, että kieltä tulee enemmän kuin haluan.  ;D Mutta lähtökohtaisesti suutelu on tosi ihanaa, myös kehon suutelu puolin ja toisin.
Hupakointi hetken aikaa tauolla, mutta vain hetken. 🖤

Kuvia löydät täältä: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=694