Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysely palveluntarjoajille: Suuteletko asiakkaita, kuuluuko suutelu palveluihisi  (Luettu 4651 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 767
  • ***** Huikea tyyppi
Laitetaanpa pitkästä aikaa kysely pystyyn aiheesta, jossa hajontaa on varmaan paljonkin: suuteletko asiakkaitasi ja kuuluuko se palveluvalikoimaasi? Vaihtoehdot äänestyspallukoissa.

Mielenkiintoista kuulla myös mistä tekijöistä se riippuu ja miten tavallista vs. poikkeuksellista se on. Moni kokee suutelemisen intiimimpänä kuin seksin eikä siksi koe itselleen luontevana suudella asiakkaita maksupuolella. Toisaalta osa (ehkä kuitenkin vähemmistö?) tarjoaa sitä suoraan jopa jo ilmoituksessakin. Jos tarjoat suutelua, miten koet sen ja miksi tarjoat sitä? Jos et tarjoa, miksi et? Kiva kuulla näkökulmia.

Kysely lähtökohtaisesti palveluntarjoajille, laitetaan asiakkaille oma kysely. Mutta toki tässäkin langassa myös asiakkaat voivat kommentoida ja kertoa havaintojaan ja kokemuksiaan siitä, miten yleistä suutelu on ja mikä siihen ehkä vaikuttaa.

Pohjustuksena kerrottakoon oma havainto, että ensi tapaamisilla melko harva tarjoaa suutelua, erityisesti kotimaiset ja nuoremmat. Mutta toisaalta kaikkien vakkareiden kanssa suutelu on jossain vaiheessa tullut aina mukaan kuvioihin.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Suutelusta saa huuliherpeksen ja siitä se ajautuu kulliin ja pilluunkin, ristiin kun tarttuu...huulessa märkivä rakkula..ei kiitos.
Penisilliinit ei auta tohon..

Siksi en suutele.

Asiakkaatkin sai kommentoida....

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 767
  • ***** Huikea tyyppi
Suutelusta saa huuliherpeksen ja siitä se ajautuu kulliin ja pilluunkin, ristiin kun tarttuu...huulessa märkivä rakkula..ei kiitos.
Penisilliinit ei auta tohon..

Siksi en suutele.

Asiakkaatkin sai kommentoida....

^Laitoin asiakkaillekin oman kyselyn juuri
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2626
  • ****** Rakastajien aatelia
Pohjustuksena kerrottakoon oma havainto, että ensi tapaamisilla melko harva tarjoaa suutelua, erityisesti kotimaiset ja nuoremmat. Mutta toisaalta kaikkien vakkareiden kanssa suutelu on jossain vaiheessa tullut aina mukaan kuvioihin.
[/quote]


Mä olen sitten taas tavannut yhdeksän harrastusvuoden aikana vaan kaksi hupakkoa, ketkä eivät suudelleet ensitapaamisella.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Suutelusta saa huuliherpeksen ja siitä se ajautuu kulliin ja pilluunkin, ristiin kun tarttuu...huulessa märkivä rakkula..ei kiitos.
Penisilliinit ei auta tohon..

Siksi en suutele.

Asiakkaatkin sai kommentoida....

^Laitoin asiakkaillekin oman kyselyn juuri

No niinpä laitoitkin.

Mun mielestä olisi olennaista kysyä, laskutatko suutelusta..

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2023, 19:33:39 kirjoittanut SnakeEater »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 940
  • ****** Rakastajien aatelia
Suutelu kuuluu mulla palveluun. 😊 Tietysti jos asiakkaalla on todella huono suuhygienia niin eihän se kovin kivaa ole.😬 Teen pääasiassa gfe tapaamisia ja MULLE se tarkoittaa myös suutelua. En koe sitä sen kummallisempana asiana kun panoakaan. Tuntuisi itselleni jotenki hassulta jos ei suutele. Ehkä pari kertaa tässä noin 3v aikana on tullut vastaan asiakas joka ei halua suudella.🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Kyllähän se suuteleminen kuuluu olennaisena osana seksiin. Harvassa on ne asiakkaat, jotka ei halua suudella. Silloin jää valju tunne, että jotain puuttuu.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5158
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Mun mielestä yks parhaita juttuja on pitää käsiä miehen kaulalla/niskalla, hyväillä hellästi ja pussailla. Eli joo, suutelen.  :kiss:

Päätä saatan alkaa kääntelemään pois jos jatkuvalla syötöllä tunnen tukehtuvani toisen kieleen 😆
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1849
  • ***** Huikea tyyppi
Mun mielestä yks parhaita juttuja on pitää käsiä miehen kaulalla/niskalla, hyväillä hellästi ja pussailla. :kiss:
/quote]

Just näin  :inlove:
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2023, 20:29:17 kirjoittanut jan#91 »

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 586
  • ***** Huikea tyyppi
Kyllä, puhun ja pussaan, joskus pussaan vähän pippeliinkin🤭
Nokialla

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Taidan nyt olla vähemmistöä tässä, mutta minä koen todellakin suutelun intiimimpänä kuin seksin enkä siksi koe itselleni kovin luontevana suudella asiakkaita suulle tai siivilissäkään, ja hygieniasyyt tässä myös. mutta kyllä minua saa suudella ja suutelen. Koko muun kehon suutelu on kyllä ihannaa.
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Totta kai suutelen. Sukupuolesta riippumatta jos asiakas näin haluaa. Sehän kuuluu asiaan 😘 Väkisin en tietenkään pusuttele jos partneri ei halua.
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Tietenkin suutelen. Kyseessä on itselleni sen verran oleellinen ja luonnollinen osa intiimiä kanssakäymistä että tuntuisi varsin teennäiseltä ja erittäin oudolta yrittää karsia se pois. Tunnelma jäisi auttamatta vajaaksi. Tietenkin varmistan asiakkaalta ensin ennen kuin hyökkään suukottelemaan että onko se hänelle toivottavaa. Yleensä tämä selviää tietysti jo viestittelyvaiheessa, tarjoanhan eniten GFE-tapaamisia ja sillä asialla eniten lähestytäänkin.

Suukottelu kunniaan!  :kiss:  :kiss:  :kiss:
Your part-time lover 💕

Poissa nx86

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Tarjoan itse gfe tapaamisia ja se suuteleminen tulee luonnostaan. Yleensä asiakkaat eka tapaamisella kysyvät, saako suudella. Minusta suuteleminen sellainen mauste mitä ilman seksi jää laimeaksi. Yhen käden sormin saa laskea asiakkaat jonka kanssa en olisi suudellut.  :kiss:

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Suutelu on ihanaa :inlove: Eli juu, suutelen, kunhan hygienia on kunnossa eikä ole polttanut tupakkaa just ennen mun luo tuloa. Myös krapulaisen vanha viina suussa saa mut lopettamaan suutelun. Tähän kohtaan tarvitsisin oksennushymiön :D

Pakko ei ole suudella eikä kaikki siitä edes tykkää. Tästä syystä mulla onkin pikaisissa ja puolen h seteissä tarjolla kahta versiota: suora toiminta ilman suutelua/nuolemista vs. gfe-palvelut, joissa optio sekä suuteluun että nuolemiseen.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Suutelen ainoastaan vakkareita joiden kanssa kemiat kohtaa erinomaisesti. Ennen koronaa tarjosin suutelua kaikille mutta ikävä kyllä kaikki eivät osaa suutelun jaloa taitoa. En tykkää että mun kurkkuun työnnetään kieltä ja suu on täynnä kuolaa 🤢
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 351
  • ***** Huikea tyyppi
Suutelu kuuluu palveluihini, sisältyy hintoihin eli ei ole lisämaksullinen palvelu. Oma-aloitteisesti en suutele asiakasta, ellei tästä ole etukäteen ollut puhetta, eli mun kanssa saa suudella jos haluaa. Ei suutelu musta ole ''kivaa'' tai ''ei kivaa'' suoranaisesti, se on kivaa jos asiakas joka sitä haluaa nauttii siitä, ja jos asikas ei halua suudella se on täysin ok. Mun palveluehdoissa lukee ''– Kaikilla osapuolilla on oikeus kieltäytyä kaikesta toiminnasta jota ei halua tai joka ei tunnu hyvälle'' joten mikäli asiakas haluaisi suudella mutta musta tuntuisi epämukavalta ajatukselta suudella juuri hänen kanssaan vetoaisin tuohon. Mulla ei oo vielä ollut tilannetta että en olisi halunnut suudella asiakasta joka on halunnut suudella mua.
Keikat kalenterissa !
PORISSA 22.4.2024 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa häkkisen isa

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
suutelen kyllä, jos asiakas haluaa, paitsi jos henki haisee aivan hirveältä tai asiakkaalla on aktiivinen herpes.

hygieniajutut on kyllä kieltämättä tässä suuteluhommassa se isoin ongelma. siksi kannan keikoilla mukana nippua avaamattomia hammasharjoja, tahnaa ja suuvettä, ohjeistan tekstiviestillä pesemään hampaat ennen tapaamista, ja varmistan vielä eteisessäkin että onhan hampaat pesty.

Poissa Vieras1472

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 6
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Kyllä suutelen asiakkaan niin halutessa, mun mielestä kuuluu hyvään gfe-palveluun ja muutenkin  :kiss:
Ei ole tullut vielä sellaista asiakasta vastaan, jota en olisi halunnut suudella  :inlove:

Tietysti ymmärrän myös kanssasisaria ja asiakkaita jotka ei halua sitä tehdä, ollaanhan me kaikki ihmiset niin erilaisia 💋



Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Suutelen ainoastaan vakkareita joiden kanssa kemiat kohtaa erinomaisesti. Ennen koronaa tarjosin suutelua kaikille mutta ikävä kyllä kaikki eivät osaa suutelun jaloa taitoa. En tykkää että mun kurkkuun työnnetään kieltä ja suu on täynnä kuolaa 🤢

Yöäh, niinpä se kuolan määrä ja hampaiden kolina ja kielen tunkeminen kurkkuun asti jne.  :-[ Vain vanhat vakkarit saa nautiskella pusutteluista nykyään.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha