Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Anniina & Ilona  (Luettu 13780 kertaa)

Poissa Happis

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anniina & Ilona
« Vastaus #20 : eilen kello 22:19:39 »
Ensimmäinen duotapaaminen (vai pitäisikö sitä oikeastaan kutsua trioksi) kahden naisen kanssa tuli koettua jokunen vuosi sitten. Olihan se kuumaa, mutta silloin tuntui siltä, että kahdenkeskiset tapaamiset ovat enemmän se mun juttu. Enää en ole niin varma...

Tammikuussa Anniina & Ilona Tequila olivat duovierailulla Turussa. Ilonan seurassa on tullut vietettyä monia upeita tapaamisia kahden kesken, ja Anniinan tapaaminen on aina ollut enemmän tai vähemmän suunnitelmissa, joten viestiä liikkeelle ja kalenteri tukkoon hyvissä ajoin. Odottavan aika oli todella pitkä, ja perhosia oli tavallista enemmän vatsassa, kun vihdoin koitti H-hetki.

Tapaamisen alussa olin hiukan hämilläni siitä mihin oikein olin päätynyt. Kaksi hetki hetkeltä vähäpukeisempaa kaunotarta kosketeltavana ja suudeltavana, ja vasta pääsin suihkusta olohuoneen puolelle. Sänkyyn siirtymisen jälkeen kierrokset vain nousivat ja sain nauttia molemmista kirjaimellisesti edestä ja takaa, yhdessä ja erikseen, päältä ja alta. Jos Ilonan upea kroppa ja taidot makkarin puolella saivat aikaan yhtä paljon huohotusta kuin aina ennenkin, Anniina ei jäänyt missään osa-alueella kakkoseksi. :blowjob: :behind: :kiss:

Kannatti todellakin antaa uusi mahdollisuus duoille, ja vähintään soolona pitää molempien luona jatkossakin vierailla. Kiitos vielä (melko paljon jälkikäteen) ihanat A&I!  :inlove:
Pikku-H