Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hajanaisia ajatuksia, osa 2 (tällä kertaa otsikossa ei ole typoa, wuhuu 😂)  (Luettu 727 kertaa)

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Olen kutsunut tapaamisia omalta kohdaltani harrastukseksi. Se on kyllä aivan väärä sana kuvaamaan sitä mitä maksuseksi merkitsee mulle. Se on mulle hyvin oleellinen osa mun elämää, tapa elää.

Olen tavannut lukumäärällisesti aika harvoja palveluntarjoajia koska suosin aina vain yhtä pt:tä kerrallaan sillä pidän laatua paljon tärkeämpänä kuin määrää. Niinikään tietoisesti olen tavannut ainoastaan suomalaisia palveluntarjoajia ja pääsääntöisesti kokemukset on hyviä, joskus jopa ihania 😘 Oman rajallisen kokemukseni perusteella sanonkin että suomalaiset palveluntarjoajat ovat maailman parhaita. Ilman vertailukohtaakin mulla on pokkaa sanoa noin 😊

Kiitos kaikille palveluntarjoajille  :inlove:

Oliko tässä sitten joku syvällinen pointti, se jääköön lukijan arvioitavaksi 😊

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Laatua-sana jäi pois. Pidän siis laatua tärkeämpänä kuin määrää.

Edit: höpö höpö 🤣🤣🤣 Note to myself: Luetaan niitä tekstejä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 04, 2023, 21:09:34 kirjoittanut Everdreamer »

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Hyvin samoja ajatuksia itselläkin tähän harrastukseen liittyen!

Sillä erotuksella, että olen painottanut sekä laatua, että määrää. 😃
Mulla on käynyt niin hyvä tuuri, ettei ole kuin yksi huono kokemus. Olenkin miettinyt, että nyt voisi hetkeksi lopettaa lottoamisen ja keskittyä jo hyviksi havaittuihin tyttöihin.  :inlove:
Suuteluaddikti

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Onhan tää huorissa käynti elämäntapa, kun enää ei puhuta vuosista vaan vuosikymmenistä.

Itselle tähän elämäntapaan on aina liittynyt uusien tyttöjen tapaaminen ja silloinhan niitä huteja aina tulee. Kyllästyisin aika nopeaan, jos kävisin hoonaamassa yhtä tyttöä toistuvasti.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
^kyllä uuden tapaamisessa on aina oma jännityksensä, siitäkin saa tietyt vibat, kun astuu ensi kertaa jonkun uuden luo kynnyksen yli tai on ensi kertaa uutta tyttöä vastassa hotellin baarissa. Varsinkin jos on sovittu GFEstä niin uuden (varsinkin amatöörin suomi-tytön) kanssa siinä on aina mukana sellainen oma "ensitreffien" kutina ja pieni hermostuneisuutensa, joka tuo siihen kivan lisämausteen. Sellaista on kiva aina joskus kokea, vaikka muuten tykkään suosia tuttuja palveluntarjoajia. Ja kun altistaa itseään uusille kokemuksille, niin sillä tavalla löytää myös uusia helmiä ja saa monipuolisempia kokemuksia.

Mutta uusien kanssa alku on aina enemmän säätöä, tuttujen kanssa kaikki toimii helpommin niin siksi useimmiten päätyy jonkun tutun luo.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Nuorena tein sen virheen, että lähdin tapaamaan huoria, joiden kanssa oli täydellinen pano. Ikävä kyllä, taivaaseen pääsee vain kerran - siis saman huoran kanssa. Keskinkertaiset kokemukset sen sijaan voi jalostua. Heille voi antaa toisen tilaisuufen. Paradoksaalisesti olen vanhemmiten tavannut toisen kerran vain niitä, jotka eivät ole jättäneet lähtemätöntä vaikutusta.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4