Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: CAT TRANS naapurissa  (Luettu 1711 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
CAT TRANS naapurissa
« : Toukokuu 01, 2023, 19:57:40 »
Noniin, Luulin tätä Vanesa Falcaon ilmoitukseksi aiemmin, ja nytkin kyllä näyttäisi että on samaan aikaan muokattu ja päivitetty ilmoituksia minuutilleen, no voi kai teoriassa olla ns kaveruksia... Tai emminä tiiä. Onko kukaan käyny vierailulla?

Nimittäin tämähän näyttää oikein kivalta ja silarit aidoilta. Ja Kulli isolta. Itsellä ehkä tulee vähän sellainen puolivarovainen "liian hyvää ollakseen tota viba" Kyllähän vastaavia "aitoja" löytyy vaikka lontoosta tai brasseista, mutta harvassa on täällä kaukaisessa pohjolassa... Sana vapaa. :sheep:

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: CAT TRANS naapurissa
« Vastaus #1 : Toukokuu 02, 2023, 00:30:49 »
Mä asiaa kyselin ja olivat kuulemma 'tavanneet' Turussa, mutta eivät ole 'kavereita'. Kuinka ollakaan, sanoi että Vanesa on samassa osoitteessa, mutta eri kerroksessa...  Tässä vaiheessa mun epäilykset nousi riittävän korkealle etten jatkanut yhteydenottoa sen pidemmälle

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: CAT TRANS naapurissa
« Vastaus #2 : Toukokuu 02, 2023, 10:34:28 »
Mä asiaa kyselin ja olivat kuulemma 'tavanneet' Turussa, mutta eivät ole 'kavereita'. Kuinka ollakaan, sanoi että Vanesa on samassa osoitteessa, mutta eri kerroksessa...  Tässä vaiheessa mun epäilykset nousi riittävän korkealle etten jatkanut yhteydenottoa sen pidemmälle

mitä aloit siis epäillä :P

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: CAT TRANS naapurissa
« Vastaus #3 : Toukokuu 05, 2023, 21:05:08 »
No nyt vanesa on vaihtanut myös cattrans ilmolle omat kuvansa joten tässähän tämä tuli aikalailla todistettua, että jotain vilunkihommaa se veteli... Nykyisessä naapurin cattrans ilmoituksessa myös yksi noista kuvista missä on onlyfans tekstiä näkyy selvästi tuo, että on fake breast liivit päällä. Noh sinänsä tekis mieli käydä silti, mutta on tuo jotenkin vähän mälsä kulma feikata.