Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Selena  (Luettu 1689 kertaa)

Poissa Vekkuli

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Selena
« : Huhtikuu 26, 2023, 23:17:02 »
Onko tietoa missä Selena on nykyään viestiteltiin pari vuotta sitten että tulee uuden vuoden jälkeen takaisin Suomeen oli menossa kotimaassa laskettelemaan mutta sen jälkeen ei ole saanut yhteyttä pyysi käymään halusi tavata oli sellainen lähempi suhde ennenkuin katosi tämä oli korona ajan alkua milloin tapahtui 2020-2021 vuoden vaihde, kirjoiteltiin kun oli käymässä kotona sanoi että olin ainoa joka antoi hänelle todella tajun räjäyttävät orkut nuolemalla aina odotti innolla näkemistä ja orkkujen saamista lie löytänyt miehen itselleen tai on työelämässä toivottavasti hengissä kumminkin jos joku tietää niin voisi ilmoitella täällä olisin kiitollinen mies pohjois Savosta tuli monta kertaa ajettua vain Selena takia 1000 km mutta kannatti🤤

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Selena
« Vastaus #1 : Huhtikuu 27, 2023, 00:57:19 »
Veikkaan Selenan pelästyneen Vekkulin kirjoitusasua välimerkkeineen  :D Varsinkin jos vielä lontooksi on Googlen kääntäjän avulla sönkätty puolin ja toisin, niin kyllä siinä orkku jos toinen pääsee semmoisessa kielikylvyssä  8)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Selena
« Vastaus #2 : Huhtikuu 27, 2023, 07:53:47 »
Eikös se fantasia/novelli osio ollut tuolla olohuoneessa..

Mutta parissa vuodessa voi nainen ehtiä vaikka ja mitä, kyllä siinä ainakin yksi suomalainen vitun nuolija unohtuu.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2023, 07:55:39 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Selena
« Vastaus #3 : Huhtikuu 29, 2023, 23:10:01 »
Ollut erinomaista gfe palvelua kun 2 vuotta myöhemminkin turska vielä miettii innoissaan että pääsispä nuolemaan niitä tajunnanräjäyttäviä orgasmeja tälle tytölle. Mitä ilmeisimmin ei ole onnistunut niitä muille nuoleskelemaan joten saattaa olla hokkuspokkus tason juttu :D

Poissa Vekkuli

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Selena
« Vastaus #4 : Toukokuu 01, 2023, 00:45:39 »
Naut1skelijalle tiedoksi kyllä olen onnistunut antamaan muillekin niitä tajunnan räjäyttäviä orkkuja mutta olis mukava vielä antaa sellainen myös Selenalle jos on vielä niissä hommissa  :P

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1391
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Selena
« Vastaus #5 : Toukokuu 01, 2023, 01:14:52 »
Voisko tähän samaan ketjuun laittaa kyselyn Irinasta mikä ei ollut tytön taiteilijanimi mutta tämä antoi  tuon luotettavimmille tai varakkaimmille hyväuskoisille hölmöille niin että olisiko kukaan kuullut tästä viimeaikoina en nimittäin kuullut tästä enää mitään sen jälkeen kun lainasin tälle merkittävän summan rahaa viidi vuotta sitten ja epäilen että tälle on käynyt jotain koska hän kehui minun kulliani suurimmaksi ja taitojani parhaimmiksi kohtaamistaan ja hän kertoi haluavansa naimisiin kanssani Irinan numerokin lakkasi toimimasta minulle voi laittaa tämän yhteystiedot olen erityisen luotettava

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Selena
« Vastaus #6 : Toukokuu 01, 2023, 14:12:37 »
^ Mites kävis niin, että lainaat mulle 5 tonnia? Tuon seuraavana päivänä samaan aikaan ja paikkaan massit takas. Mitään kehuja ei kyllä tule ulkoisista avuista. "Lainasin Irinalle rahaa" :laught:
En usko ellen näe.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1391
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Selena
« Vastaus #7 : Toukokuu 01, 2023, 20:01:51 »
^ Joo, ilman muuta. Tule assan eteen yhdeksältä. Saat sata viidenkympin sileää seteliä. Sitä ennen kuitenkin allekirjoitat velkakirjan ja autokuskini murhakyrpämake perii sinulta lainan käsittelykulut poraamalla sinua perseeseen assan vessassa. Takaisinmaksun teet velanperintäyhtiölle jolle myyn velkakirjan.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2945
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Selena
« Vastaus #8 : Toukokuu 01, 2023, 22:02:38 »
Toivottavasti tämä ihana muikki löytyy...On todella harvinaista että suomesta löytyy noinkin itsensä tiedostava ja varsinkin seksuaaliset taitonsa tunteva mies. Yleensä kun emme kehtaa seksitaidoillamme kehuskella ja varsinkaan vieraille julkisesti.
Mutta jos on aivan varma omista taidoista ja siitä että orgasmit tulee takuuvarmasti käsittelyssä niin kyllä siitä kannattaa ehdottomasti kertoa. Tsemppiä Selenan metsästykseen, varmasti tulossa takaisin. Pidän peukkuja vuoksesi👍🏼👍🏼👍🏼
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Vekkuli

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Selena
« Vastaus #9 : Toukokuu 04, 2023, 11:44:49 »
Niin se jo paljon auttaa jos siihen suuseksin antamiseen heittäytyy eikä tee sitä suorittamalla niin toinenkin nauttii ja kyllä se toinenkin osapuoli huomaa jos se on pelkästään suorittamista ja Selenasta sen verran jos hän on löytänyt onnen elää niinkuin hän haluaa niin olen siitä iloinen koska hänkin on ihminen niinkuin me muutkin täällä mutta olisihan se mukava vielä kerran nähdä ja kokea hänet :inlove: