Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vihdoinkin

(1/3) > >>

Lifti:
Kun mies saa vallan järjestellä kaapit  :inlove: Vielä rautakanget ja moottorisaha jonnekin hyllylle olohuoneeseen tai makkariin. Niin ja tietysti purkuraudat sekä sirkkeli ym..

Paulxp:
Näyttääpä siistiltä. Itse olen joutunut tyytymään autotallin hyllyihin enkä ole saanut käyttää tiskikonettakaan harrastemotskarin moottorinosien pesemiseen. Olen ilmeisesti nyhverö tossun alla.

RobertLey:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Huhtikuu 26, 2023, 12:15:44 ---Kun mies saa vallan järjestellä kaapit  :inlove: Vielä rautakanget ja moottorisaha jonnekin hyllylle olohuoneeseen tai makkariin. Niin ja tietysti purkuraudat sekä sirkkeli ym..

--- Lainaus päättyy ---

Nyt On Miehekkäästi Penkattu Kaappi 💪!

HarryPotter:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Huhtikuu 26, 2023, 12:15:44 ---Kun mies saa vallan järjestellä kaapit  :inlove: Vielä rautakanget ja moottorisaha jonnekin hyllylle olohuoneeseen tai makkariin. Niin ja tietysti purkuraudat sekä sirkkeli ym..

--- Lainaus päättyy ---

Onko nuo aina noin hyvässä järjestyksessä? Joka tapauksessa hienosti järjestelty. Baarikaappia jäin miettimään, että onko nekin noin hyvin järjestyksessä. No tärkeimmät on yleensä jääkaapissa kylmenemässä  :drinking:

SonjaSisu:
Hienoa Lifti! :inlove: :headphones:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta