Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vihdoinkin
Lifti:
Kun mies saa vallan järjestellä kaapit :inlove: Vielä rautakanget ja moottorisaha jonnekin hyllylle olohuoneeseen tai makkariin. Niin ja tietysti purkuraudat sekä sirkkeli ym..
Paulxp:
Näyttääpä siistiltä. Itse olen joutunut tyytymään autotallin hyllyihin enkä ole saanut käyttää tiskikonettakaan harrastemotskarin moottorinosien pesemiseen. Olen ilmeisesti nyhverö tossun alla.
RobertLey:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Huhtikuu 26, 2023, 12:15:44 ---Kun mies saa vallan järjestellä kaapit :inlove: Vielä rautakanget ja moottorisaha jonnekin hyllylle olohuoneeseen tai makkariin. Niin ja tietysti purkuraudat sekä sirkkeli ym..
--- Lainaus päättyy ---
Nyt On Miehekkäästi Penkattu Kaappi 💪!
HarryPotter:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Huhtikuu 26, 2023, 12:15:44 ---Kun mies saa vallan järjestellä kaapit :inlove: Vielä rautakanget ja moottorisaha jonnekin hyllylle olohuoneeseen tai makkariin. Niin ja tietysti purkuraudat sekä sirkkeli ym..
--- Lainaus päättyy ---
Onko nuo aina noin hyvässä järjestyksessä? Joka tapauksessa hienosti järjestelty. Baarikaappia jäin miettimään, että onko nekin noin hyvin järjestyksessä. No tärkeimmät on yleensä jääkaapissa kylmenemässä :drinking:
SonjaSisu:
Hienoa Lifti! :inlove: :headphones:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta