Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vihdoinkin
antero pee:
Jeah!
Aiheen vierestä: dokaaminen ei sovi mulle, muutun alfa-urokseksi. Pitkän päälle en kuitenkaan kestä sellaisena olemista, ja tytötkin sen huomaa.
Kevyet pistobisset silloin tällöin, muuta en kaipaile.
Back on track: kaapit näyttää hienolta!
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Paulxp - Huhtikuu 27, 2023, 12:18:30 ---Varoituksen sana ja maallikkosaarna; säännöllinen pikkutissuttelu ja siihen vielä kännien vetäminen päälle viikonloppuisin altistaa kroonisen alkoholisairauden, eli alkoholiriippuvuuden puhkeamiselle. Ja pidempi ränni on oikein tehosteannos sille.
Sitten kun se puhkeaa, ei voi enää juoda yhtään jos haluaa elää normaalia elämää, eli on kauhea tauti.
Tämä riski on ihan todellinen niille joilla on geneettinen alttius sairastumiselle. :o
--- Lainaus päättyy ---
Siis minähän olen ihan täysin holisti mutta en tosiaan ymmärrä mitä pahaa siinä on. Jos olen selvinpäin, en saa pillua edes rahalla, enkä tee töitä tuntiakaan. Olen ilkeä ja vittuilen. Parempi vaan vetää naama virneessä simaa, painaa pitkää päivää ja kotona aina ohimennen höpistä "rakastan, rakastan"
Hanipöö sano "jos et vähintään vedä kuutta kaljaa päivässä niin älä ainakaan ole kotona '
JuliaK:
Vihdoin, siis vihta vai vasta?
HuliVili:
Mutta missä ovat Impaled Nazarenen levyt? 🤔
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: HuliVili - Huhtikuu 27, 2023, 19:09:24 ---Mutta missä ovat Impaled Nazarenen levyt? 🤔
--- Lainaus päättyy ---
Cdt taitaa olla kaverin autotallissa Kuusankoskella mutta lpt löytyy
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta