Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Isokaluista Alfaurosta hoikalle ja pienipeppuiselle bi/cd kundille?  (Luettu 732 kertaa)

Poissa Lulu cd

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Tuleva Masterini, luethan loppuun.

Valitettavasti en ole posliini, vielä. Ja hiukset ovat mallia bold; eli saat valita peruukin värin ja mallin. Olen myös jo "parasta ennen" päivän ohittanut, haittaako? Olen pitkä ja hoikka, ja jos olet oikein kunnon Alfagay, saat motivoitua minut vielä hoikemmaksi.. toivon että fetissisi on mahdollisimman hoikka ja pienipeppuinen hoito.

Rakas masterini, ymmärräthän että arvostan reiluja pähvikahvihetkiä. Tykkäisin niin kovasti pukeutua sua varten tiukkoihin nahka asuihin jne. Kyllähän sinä ymmärrät... Olen vielä peppuneitsyt, ja haluaisin niin kovasti löytää miehen joka arvostaisi sitä, ja olisi valmis siihen panostamaan myös taloudellisesti. Vastineeksi minusta saisit salaisen ja vakituisen trans/cd/sissy nahkaslut- lelun. Kiinnostuitko? Kerro reilusti itsestäsi. Toivon sinun olevan koulutettu, hyvin toimeen tuleva fiksu ja molemmista päistä terve. Käytämme aluksi kumia, mutta kun luottamus syvenee niin testien jälkeen saat paljaaltaan. Voit olla varattu, kunhan kerrot sen avoimesti.
Laita viestiä, vain yksi voi voittaa. Mutta ei pikavoittona.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2023, 23:14:26 kirjoittanut Lulu cd »
Melaa mekkoon