Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SaraHotAnal  (Luettu 1542 kertaa)

Poissa Suklaamuna

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
SaraHotAnal
« : Huhtikuu 18, 2023, 21:56:27 »
Täytyypä laittaa nyt raporttia ja kantaa kortensa kekoon tälläkin "saralla".
Kävin tapaamassa kyseistä neitoa Jyväskylässä ja pienten tarjoajan oven kanssa olleiden teknisten ongelmien vuoksi tapaaminen venyi sovitusta n.30min.
Koko ajan kyllä piti tietoisena, että mitä tapahtuu.

Sitten itse tapaamiseen, jota odotin kovasti RE:n raporttien perusteella.
No oven avasi nainen.
Hehkutusten perusteella kuitenkin odotin hieman pysäyttävämpää tunnetta, joten edelleen tässä vaiheessa pysäyttävä tekijä oli tuo mainittu ovi ja sen koodisto.
Miksen sitten kääntynyt pois; no koska herramies on aina herrasmies olipa kyseessä maksullinen seuralainen tai ei.
Omalle kohdalle on osuneet aikoinaan synnärillä ulkoiset raamit, jotka useaan otteeseen on saanut tarjoajat kommentoimaan, että miksei minulla ole kumppania ja pysäyttävä kokemus on pikemminkin ollut toispuoleinen, eikä tämäkään kerta tehnyt poikkeusta.
Varmasti monelle rapsaajalle tällaiset neidot ovat ulottumattomissa, mutta raportoinkin myös niiden puolesta, joille seuran saanti yöelämästäkään ei ole vaivalloista.

Nainen oli nätti, mutta tällaisia kuvailtuja "muotoja" on montaa sorttia ja tässä tapauksessa ne eivät olleet treenaamalla hankittuja.
Vatsassa löysää, peppu selluliitti pyöreä ja muutenkin kokonaisuus ei ollut leveä takamus ja hoikka uuma vaan aika tasapaksu esitys.
Mitä itse seksiin tulee, niin se oli seksiä ja thats it.
Voihkintaa kyllä ja asennot vaihtuivat luonnolliseen tapaan ja suuteleminen mukava lisä, vaikka toki en tiedä onnistuuko tämä ihan kaikkien kanssa.
Mutta mitään "wow latino" kokemusta tästä ei saanut kirveelläkään.
Tosin en tiedä varmaksi, kun ei ollut kirves mukana.

Kolumbiasta tyttö tulee, joten sinänsä teoriassa latino menoa siis oli.
En menisi kuitenkaan uudelleen enkä suosittele, kellekkään latinosta unelmoijalle.
Baarista pokaamalla oikean tytön saa enemmän villiä menoa omaavan kotimaisen "latinon" jos itse seksistä puhutaan.

Varmaan aiempien ketjujen raporteista huomaakin, niin alan myös olemaan aika väsynyt tähän katseluun ja kokeilemiseen.
Onneksi ensi viikolla alkaa terapia ja yritän senkin avulla päästä tästä harrastuksesta eroon.
Tänäänkin katsomalla Narcosin seksikohtauksia Netflixistä ja runkkaamalla olisi päässyt samaan lopputulokseen mitä fiiliksiin jälkeenpäin tulee, mutta jälleen alakerta vei liikaa yläkertaa, eikä järki voittanut tällä kertaa.

Niille jotka eivät muuten pillua saa tai voi statuksen vuoksi sitä julkisesti hakea, niin kerron, että hyvää perus seksiä tarjolla himppasen "löysähtäneeltä" naiselta.
Huomatkaa, että tämä neito pyytää 30 minuutin palvelusta 20e muita enemmän, joten suosittelisin katsomaan toista, jos talouttaankin tahtoo ajatella, koska mitään tajunnan räjäyttävää lisää ei palveluissa ole.
Ja saahan sillä 20e taas jo yli 10l dieseliä tankkiinkin.

Kevät tulee ja niin tulin minäkin, mutta kevät näyttää tullessaan aurinkoisemmalle.