Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lotta  (Luettu 5562 kertaa)

Poissa NiSe

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Lotta
« : Huhtikuu 13, 2023, 08:34:48 »
Kokemuksia 22 vuotiaasta raumalaisesta Lotasta? Ilmoittelee välillä Turussa muutama päivä kerrallaan

Poissa Juh4ni

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta
« Vastaus #1 : Syyskuu 21, 2023, 08:34:11 »
Kävin ekan kerran kun aloitti hommat joskus helmikuussa kai? En nyt ihan varma oo kuukaudesta. Silloin ei vielä ollu mun makuun seksi vaikka hän olikin 100% mukava. Jonka vuoksi nyt pari viikkoa sitten annoin uuden mahdollisuuden. Ajattelin että jos kokemusta ois tullu lisää. Aion mennä uudelleen kun taas saapuu, oli meinaan parantunut huomattavasti 😮‍💨 :behind: :blowjob:
Plussaa myös siitä että vastaa viesteihin todella nopeesti, ei tarvi yhtään odotella.

Poissa Juh4ni

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta
« Vastaus #2 : Syyskuu 24, 2023, 12:38:23 »
Pari teistä kyseli yksityisviestinä koska hän on seuraavaksi Turussa. Mulla ei oo vastausta tähän yhtään sen aikaisemmin kun hänen ilmoitus tulee seksi treffi sivustolle näkyviin—->Nyt näyttää olevan ilmoitus siellä ensiviikosta. Ei muuta kuin nuorta tiukkaa hakemaan  :drinking:
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 24, 2023, 12:40:20 kirjoittanut Juh4ni »

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 530
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lotta
« Vastaus #3 : Syyskuu 24, 2023, 13:04:29 »
Pari teistä kyseli yksityisviestinä koska hän on seuraavaksi Turussa. Mulla ei oo vastausta tähän yhtään sen aikaisemmin kun hänen ilmoitus tulee seksi treffi sivustolle näkyviin—->Nyt näyttää olevan ilmoitus siellä ensiviikosta. Ei muuta kuin nuorta tiukkaa hakemaan  :drinking:

Ilmeisesti on liian vaikeaa ottaa yhteyttä suoraan palveluntarjoajaan.
Mitenkähän nää vesselit järjestää tapaamisen?

Poissa Juh4ni

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta
« Vastaus #4 : Syyskuu 24, 2023, 14:05:59 »
Pari teistä kyseli yksityisviestinä koska hän on seuraavaksi Turussa. Mulla ei oo vastausta tähän yhtään sen aikaisemmin kun hänen ilmoitus tulee seksi treffi sivustolle näkyviin—->Nyt näyttää olevan ilmoitus siellä ensiviikosta. Ei muuta kuin nuorta tiukkaa hakemaan  :drinking:

Ilmeisesti on liian vaikeaa ottaa yhteyttä suoraan palveluntarjoajaan.
Mitenkähän nää vesselit järjestää tapaamisen?


Huomasin saman, enkä jaksanu yksityisesti ees alkaa heille vastailemaan 🤣


Poissa Jakejaku

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta
« Vastaus #5 : Syyskuu 30, 2023, 10:54:24 »
Nyt on siis kyse muusta kuin harvakseltaan Turussa vierailevasta Lottarosesta?

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lotta
« Vastaus #6 : Syyskuu 30, 2023, 11:23:54 »
^ Tämä on eri Lotta. Useammin Turussa. Ilmossa lukee että on Raumalta ja 22 v. Näyttää olevan tänäänkin paikalla.

Poissa Juh4ni

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta
« Vastaus #7 : Syyskuu 30, 2023, 13:07:07 »
Nyt on siis kyse muusta kuin harvakseltaan Turussa vierailevasta Lottarosesta?

Kyseessä eri Lotta :) löytyy nimimerkillä Lotta22 ja näyttäisi olevan etusivulla mainostuksessa suoraan ilmoitus tästä päivästä. Itse kävin eilen ja kyllä kannatti taas, suosittelen kokeilemaan  :blowjob: :behind:

Poissa repesorsastaa

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta
« Vastaus #8 : Lokakuu 19, 2023, 21:52:30 »
Lotta on nyt Turussa ja todella mukava nuori nainen. Sellainen luonnollinen. Hoikistunut ensimmäisistä kuvista merkittävästi. Vällyissä ihan perusmeininki, ei extroja tai suojaamattomuuksia. Kohdelkaa nätisti.