Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Haen seuraa rennosta naisesta helsingin kanta-kaupunki?  (Luettu 1192 kertaa)

Poissa Qentin113

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Haen seuraa rennosta naisesta helsingin kanta-kaupunki?
« : Huhtikuu 07, 2023, 16:34:53 »
Terve!

Haluaisin tavata sinut tänään?

Olen sivistynyt herrasmies 38v

Poissa Vieras1561

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Haen seuraa rennosta naisesta helsingin kanta-kaupunki?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 07, 2023, 16:39:25 »
Taitaa tältä saitilta saada limalompsan auki kun ensin avaa sen nahkalompakon ja kaivaa sieltä esiin nipun sileitä viiden kympin seteleitä.

Poissa Qentin113

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Haen seuraa rennosta naisesta helsingin kanta-kaupunki?
« Vastaus #2 : Huhtikuu 07, 2023, 16:50:00 »
Se ei liene ongelma.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5351
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Haen seuraa rennosta naisesta helsingin kanta-kaupunki?
« Vastaus #3 : Huhtikuu 07, 2023, 16:56:54 »
Saako siitä jonkun extra kiksin kun tiedustelee seuraa täältä sen sijaan että ottaisi itse yhteyttä johonkin RE:ssä tai naapurisivustolla ilmoittavaan naiseen?

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1429
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haen seuraa rennosta naisesta helsingin kanta-kaupunki?
« Vastaus #4 : Huhtikuu 07, 2023, 17:10:33 »
Jossain ketjussa toinen kirjoittaja kommentoi, että pyytää olemaan yhteydessä pelkojensa takia.  Tiedä sitten, että uskaltaako tämänkään ketjun aloittaja sitten vastata niihin yhteydenottoihin, onhan hän jo monta kuukautta viestititellyt epätoivoisesti mm. raivotautisesta panetuksestaan.

Poissa Qentin113

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Haen seuraa rennosta naisesta helsingin kanta-kaupunki?
« Vastaus #5 : Huhtikuu 07, 2023, 18:18:43 »
Täällä mä olen ja odotan.

Ilmeisen väärä taktiikka?

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1429
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haen seuraa rennosta naisesta helsingin kanta-kaupunki?
« Vastaus #6 : Huhtikuu 07, 2023, 19:01:15 »
Älä nyt vielä lannistu. Onhan ilmoituksesi tarkaan harkittu, henkilökuvauksesi kattava ja varmasti osuva juuri pikadeiteille alttiille naisille, jotka täällä etsivät miehiä keneen voisivat olla yhteydessä miehiin keitä panettaa raivotautisesti.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2998
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haen seuraa rennosta naisesta helsingin kanta-kaupunki?
« Vastaus #7 : Huhtikuu 07, 2023, 19:02:27 »
Ainahan sitä kannattaa kokeilla, sanoo jo vanha sananlaskukin mutta en pidättäisi hengitystä odotellessa. Onnea yritykselle kuitenkin ja jos natsaa niin olet todennäköisesti ensimmäinen laatuaan tällä saitilla. 👍🏼
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Haen seuraa rennosta naisesta helsingin kanta-kaupunki?
« Vastaus #8 : Huhtikuu 09, 2023, 13:21:00 »
Täällä mä olen ja odotan.

Ilmeisen väärä taktiikka?

No tuskin ainakaan tapaamisiin johtaa. Tällä alalla pääsääntöisesti asiakkaat kontaktoivat myyjiä eivätkä myyjät asiakkaita. Yleensä toimivinta on etsiä sopivia ilmoituksia ja sitten ottaa itse yhteyttä suoraan palveluntarjoajiin, jotka ovat tavattavissa silloin, kun toivot ja sillä suunnalla kuin haluat. Ja tarjoavat sitä, mitä toivot. Itsensä ja toiveensa kannattaa myös esitellä kohtuu kattavasti. Pelkkä ikä ja sukupuoli ei vielä paljon palveluntarjoajalle kerro, eikä saa kiinnostusta heräämään. Kyllä maksullisenkin seksin hankinnassa yleensä täytyy hieman nähdä vaivaa. Ainakin, jos haluaa kotimaisia tavata. Kysyntää on enemmän kuin tarjontaa ja silloin asiakkaan täytyisi yrittää hieman erottautua (edukseen) massasta.

Jotkut kyllä joskus kyselevät jotain tiettyjen palveluiden tarjoajia tällä saitillakin ja aina joskus joku palveluntarjoaja saattaa ilmoittautua, että tarjoaa kyseistä palvelua. Mutta silloinkin kyselyt ovat yleensä vähän täsmällisempiä ja nimenomaan kysellään jonkin tietyn (yleensä vähän spesiaalimman) palvelun perään, että ketkä sellaista tarjoavat. Ja usein kyselijä itsekin on jo tällä saitilla vähän tunnetumpi ennestään.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2091
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Haen seuraa rennosta naisesta helsingin kanta-kaupunki?
« Vastaus #9 : Huhtikuu 09, 2023, 14:43:37 »
I see what is right and approve, but I do what is wrong