Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varausmaksu??  (Luettu 6794 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #60 : Marraskuu 17, 2023, 08:07:26 »
Lisään tähän vielä..
Eli olen kyllä itsekkin sitä mieltä, että ihan kenelle tahansa ei kannata eikä pidäkkään maksaa varausmaksuja, koska huijareitakin on. Jos on vähänkään hyvä intuitio ihmisten suhteen ja osaa lukea esim viestittelyn kautta tulevia ”viboja”, niin aika hyvin niillä taidoilla pystyy päättelemään että onko kyseessä huijari vai ei.

Mutta uskaltaisin melkeinpä väittää että jos joku pt joka a) tekee omalla naamallaan julkisesti tätä tai b) on noin muuten skenessä tunnettu/tunnetumpi henkilö, niin heihin ainakin itse asiakkaan asemassa luottaisin että eivät huijaa. En usko että ketään näistä ko palveluntarjoajista olisivat niin hölmöjä että ottaisivat sen riskin maineen menetyksestä…

Joo, kaikki asiakkaat ei tietenkään seuraa julkisesti tekevien someja tai pyöri esim täällä jotta tietäisi enemmän. Mutta ei olisi iso vaiva selvittää asiaa hieman nettiä tutkimalla tai ihan suoraan kysymällä asiaa.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa SadanKilonKeijukaine

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #61 : Joulukuu 02, 2023, 01:45:09 »
En tee full servicea, mutta vastaan silti. Maksun otan aina varausvaiheessa ja sillä pääsee jonoon. Jos tapaamisen peruu 24 tuntia aiemmin, saa rahat takaisin. Näin mulla on aikaa tarjota peruutuspaikkaa jonossa olevalle. Kyllä minua silti koitetaan kusettaa, mutta en häviä siinä mitään ja stressitömämpää minulle. Omalla pärställä teen tätä ja mulla on myös nettisivut.
- OnlyFetish-

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #62 : Joulukuu 02, 2023, 08:02:55 »
En tee full servicea, mutta vastaan silti. Maksun otan aina varausvaiheessa ja sillä pääsee jonoon. Jos tapaamisen peruu 24 tuntia aiemmin, saa rahat takaisin. Näin mulla on aikaa tarjota peruutuspaikkaa jonossa olevalle. Kyllä minua silti koitetaan kusettaa, mutta en häviä siinä mitään ja stressitömämpää minulle. Omalla pärställä teen tätä ja mulla on myös nettisivut.
Jonoon?

Minä en ilmoittautuisi "jonoon" edes ilman varausmaksua. Ehdotan aikaa ja se joko sopii taikka sitten ei, ei minulla ole mitään mahdollisuuksia lähteä hupakoihin milloin vain. Eikä edes halua, en minä omia säännöllisiä harrastuksiani peru tällaisen asian takia.

Luulisi että näin maksajan ominaisuudessa saisi jonkinlaista päätösvaltaa tapaamisen suhteen. En tingi, käyttäydyn aina hyvin ja pidän kunnia-asiana etten jää yliajalle. Näkökulmastani ennakkomaksun pyytäjät ja jonosysteemin käyttäjät ovat hivenen ylimielisiä ja en asioi heidän luonaan. Varmasti heille kuitenkin asiakkaita riittää, ei se ole minun murheeni.

Poissa Opiskelijarakastelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #63 : Joulukuu 02, 2023, 08:37:16 »
Omalta osalta tähän asti ihan toimiva käytäntö, ainut haaste tuossa on omalta osalta lähinnä se että tuleeko palveluntarjoajasta tarpeeksi luotettava olo että uskallan maksaa varausmaksun. Jos ei tule niin jää tapaaminen tekemättä. Perseilijöitä kun löytyy alalta puolin ja toisin ja varausmaksut myös mahdollistaa asiakkaan kusettamisen. Onneksi tällaiset tapaukset huomaa tosin aika herkästi jos ei ole ihan idiootti. :drinking:
Kauniit naiset PKS, Turku, Tre
Saa laittaa viestiä

Poissa Opiskelijarakastelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #64 : Joulukuu 02, 2023, 08:39:20 »
Ja sanottakoon vielä se että 50% en maksaisi ikinä, vaan aiemmatkin olleet kohtuullisia joko n. 10- tai 20% tapaamisen kokonaishinnasta.   :behind:
Kauniit naiset PKS, Turku, Tre
Saa laittaa viestiä