Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varausmaksu??  (Luettu 6577 kertaa)

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #40 : Toukokuu 16, 2023, 22:48:59 »
Jos pt haluaa "varausmaksua" esim. koska hänelle tulee niin paljon ohareita niin voisi myös kysyä, miksi juuri hänelle tulee niin paljon ohareita?
Kaikille tulee ohareita, myös pokille... Monelle kaverille sitä sattuu välillä. Pitäisikö pt myös maksaa pokalle isomman summan takaisin... jos pt tekee oharin?


Oharit ja viime hetken peruutukset ovat oharoijan häpeä, eivät sen joka niistä joutuu kärsimään. Pätee molemmin puolin.

Miksi ylipäätään varata aikaa jos pt ei miellytä?






Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5185
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #41 : Toukokuu 16, 2023, 23:06:20 »
Miksi ylipäätään varata aikaa jos pt ei miellytä?
Tämä on pelkkä arvaus jonkatyyppinen voisi olla syynä ainakin osaan ohareista. Tässä kyse ei ole siitä etteikö pt miellyttäisi vaan joku toinen pt miellyttää vielä enemmän.
Turska haluaa ajan neidolle A ja ottaa yhteyttä mutta ei saa vastausta. Turskaa panettaa ja hän ottaa yhteyttä kakkosvaihtoehtoonsa, neidolle B. Kun aika on sovittu neidon B kanssa, neito A ottaa yhteyttä turskaan ja turska päättääkin mennä hänen luokseen. Mitäpä tulisi kertoa neidolle B jonka tapaamisen turska peruu? Helpoimmalla selviää kun ei sano mitään.

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #42 : Toukokuu 16, 2023, 23:17:42 »
Miksi ylipäätään varata aikaa jos pt ei miellytä?
Tämä on pelkkä arvaus jonkatyyppinen voisi olla syynä ainakin osaan ohareista. Tässä kyse ei ole siitä etteikö pt miellyttäisi vaan joku toinen pt miellyttää vielä enemmän.
Turska haluaa ajan neidolle A ja ottaa yhteyttä mutta ei saa vastausta. Turskaa panettaa ja hän ottaa yhteyttä kakkosvaihtoehtoonsa, neidolle B. Kun aika on sovittu neidon B kanssa, neito A ottaa yhteyttä turskaan ja turska päättääkin mennä hänen luokseen. Mitäpä tulisi kertoa neidolle B jonka tapaamisen turska peruu? Helpoimmalla selviää kun ei sano mitään.


Totta, helpoimmalla selviää juuri noin, pääsee kertaheitolla B:stä eroon.
Kiitos asiakkaan ajatusmaailman avaamisesta.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #43 : Toukokuu 17, 2023, 01:30:48 »
Olipa tilanne mikä tahansa, niin jos "ei sano mitään" tarkoittaa, sitä että feidaa eikä edes peru syyllä tai ilman. Niin pitäisi aika tökerönä käytöksenä ja helposti voi sitten päästä myös kokonaan eroon eli seuraavalla kerralla kun on yhteydessä onkin ns mustalla listalla. Ehkä helpoin tapa kaikille on vaan peruuttaa viestillä että joo moro, nyt tuli muuta en pääsekkään. Tai jos haluaa jotenkin valkopestä itseään vaikkapa lyhyen varoajan peruutuksella niin voithan sä keksiä jonkun inhimillisen valheen, vaikka "myöhästyit junasta tai autosta puhkes rengas tai jotain "tosi epätodennäköstä mutta mahdollista. Pahoittelut perään ja jos on sellainen jonka joskus todennäköisesti haluaisit nähdä niin "ois kiva nähdä joku toinen kerta tms perään.

Näin itse ajattelen asiasta.

Joskushan se hupakon peruutus on ainakin omalla kohdalla todennäköisesti tuntunut paljon enemmän pahalta, ku se että hupakolta jää yks tunnin liksa saamatta. Näin kuvittelisin. Koska se ei mikään joka päiväinen tai viikkoinen homma ole itsellä vaan sitä on yleensä suunniteltu enemmän tai vähemmän pitkän kaavan mukaan sitä menoa sinne hupsulle. Eittämättä, ei se kivaa ole ikinä kummallekkaan.

Itselläni oli tälläinen tilanne kerran siten, että olin toisessa maassa lomalla. ja oli juuri tälläinen tilanne että aikaa on yhdelle hupsulle, ja se jolle eniten haluaisin oli afk. ja sitten sain sovittua toisen kanssa, sitten se tyttö a vastasi ja hänelle sopi sen toisen kanssa samaan aikaan joten peruin tytön b. sitten kun menin tytön a luokse, hän totesi että meillä ei kemiat kohtaa tai hän jotenkin ei hiffannu mun ajatusta tai en vittu tiiä :D Ja anto rahat takas ja sano että joo tää oli tässä lähe menee... Ikinä ei ole elämässä näin käynyt... Noh siinä talsin sitten sateessa vieraassa kaupungissa ja ei ollu hupsua a eikä b. Ja muutama tunnin päästä oli jo lähtö lentokentälle niin oli aikamoinen vitutus. Mutta sellaista on elämä.  :weightlifting:

Poissa Miss Mischievous

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #44 : Toukokuu 17, 2023, 02:53:57 »
Jos pt haluaa "varausmaksua" esim. koska hänelle tulee niin paljon ohareita niin voisi myös kysyä, miksi juuri hänelle tulee niin paljon ohareita?
Kaikille tulee ohareita, myös pokille...

Jos tässä oli tarkoitus jotenkin syyttää palveluntarjoajia itseään kaikista heille tehdyistä ohareista, niin hyi helv.... toivottavasti ei.

Mutta mun lyhyen kokemukseni mukaan jos tapaa pääosin vain vakkareita, niin oharit 0. Peruutuksia ja tapaamisen siirtoja voi tulla, muttei yhtäkään oharia ole tehty.

Ja sitten jos tekee enemmän päivystysluontoisesti lyhyellä varoitusajalla tapaamisia ja uusia asiakkaita paljon, niin ohareiden todennäköisyys kasvaa.

Joskus sitten on vaan päiviä kun niitä ohareita sattuu tulemaan useampi.Ei siinä sen kummempaa.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2392
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #45 : Toukokuu 17, 2023, 14:39:21 »
Enpä ole varausmaksuihin vielä käytännössä törmännyt. Olen äärimmäisen valikoiva, sillä harvemmin oharintekijäksi tai huijariksi epäileminen on hyvä lähtökohta onnistuneelle tapaamiselle.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #46 : Heinäkuu 05, 2023, 20:52:56 »
Tänään tuli ensimmäistä kertaa itselle vastaan tällainen varausmaksupyyntö, tapaaminen ei toteutunut.
Saitin Bud Spencer

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #47 : Heinäkuu 05, 2023, 21:52:08 »
^ Onhan noita tullut vastaan, mutta kuten Entolla varausmaksulliset eivät ole toteutuneet

Toisaalta jokainen taaplaa omalla tavallaan  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Modula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #48 : Marraskuu 16, 2023, 17:52:15 »
Nyt tuli itsellenikin varausmaksullinen vastaan ja ajanvaraus loppui sitten siihen.

Kait nuo varausmaksut on joillain palveluntarjoajilla käytössä, jotta ei tule ns. hupivarauksia, mutta äkkiseltään ei tule helpompaa tapaa menettää rahojaan kuin maksaa ennakko/varausmaksua :(

Poissa ReyX

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #49 : Marraskuu 16, 2023, 18:17:14 »
Tässä pari viikkoa sitten Vantaalla pimu halusi varausmaksun joko pankkisiirrolla tai pikasiirrolla.
Pankkisiirrossa näkyy maksajan nimi ja pikasiirrossa siirtäessä Nordean tai Osuuspankin tileille voi harvoissa tapauksissa maksajan nimi välittyä saajalle maksun tiedoissa. Saajalla on myös oikeus tiedustella maksajan nimeä asiakaspalvelusta.
Nämä kun ilmoitin pimulle, niin kertoi ettei tapaa henkilöitä jotka peittelevät nimeään.
Omaksi turvakseen sen halusi tietää. Ehkä näin, mutta tapaamista ei tullut.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #50 : Marraskuu 16, 2023, 19:16:45 »
Urani aikana olen kaksi kertaa katsonut aiheelliseksi pyytää varausmaksun. Toinen oli mobilepay pervoilujutussa ja toinen kirjekuori hotellin respaan. Molemmilla kerroilla seuraus oli oikein antoisa ja onnistunut tapaaminen.
Nokialla

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #51 : Marraskuu 16, 2023, 19:47:32 »
Tässä pari viikkoa sitten Vantaalla pimu halusi varausmaksun joko pankkisiirrolla tai pikasiirrolla.
Pankkisiirrossa näkyy maksajan nimi ja pikasiirrossa siirtäessä Nordean tai Osuuspankin tileille voi harvoissa tapauksissa maksajan nimi välittyä saajalle maksun tiedoissa. Saajalla on myös oikeus tiedustella maksajan nimeä asiakaspalvelusta.
Nämä kun ilmoitin pimulle, niin kertoi ettei tapaa henkilöitä jotka peittelevät nimeään.
Omaksi turvakseen sen halusi tietää. Ehkä näin, mutta tapaamista ei tullut.

Se pankki tili johon siirrät rahaa, niin sen tietojen tiedustelu ei kauheesti lohduta siinä kohtaa, kun se kenelle ne menee on esim luottotiedoton tms jossain veloissa ja ne rahat meni etkä niitä sieltä saa ja sillä tiedolla et tee mitään että kenelle rahat annoit.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #52 : Marraskuu 16, 2023, 19:55:57 »
Mä en pääsääntöisesti pyydä varausmaksua. Joo, oharit on perseestä jos niitä tulee, mutta onneksi nykyään hyvin harvoin. MUTTA! Kun normaalisti en ikinä tapaa klo 20 jälkeen (arkena tuollainen aikataulu), niin jos joku kysyy aikaa sen jälkeen, niin voin yrittää järjestää että tapaaminen onnistuu, mutta pyydän varausmaksun. Eipä näitä vielä tullut kuin yksi jolle olisin voinut järkätä aikaa tuon klo 20 jälkeen, mutta hän ei ollut halukas maksamaan 10€ varausmaksua, joten se jäi siihen…🤷‍♀️

Lisäksi erittäin tapauskohtaisesti, jos jo viestittelystä tulee vahvat ohari vibat, niin pyydän tuon 10-20€ varausmaksun.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Modula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #53 : Marraskuu 16, 2023, 22:28:01 »
Mä en pääsääntöisesti pyydä varausmaksua. Joo, oharit on perseestä jos niitä tulee, mutta onneksi nykyään hyvin harvoin. MUTTA! Kun normaalisti en ikinä tapaa klo 20 jälkeen (arkena tuollainen aikataulu), niin jos joku kysyy aikaa sen jälkeen, niin voin yrittää järjestää että tapaaminen onnistuu, mutta pyydän varausmaksun. Eipä näitä vielä tullut kuin yksi jolle olisin voinut järkätä aikaa tuon klo 20 jälkeen, mutta hän ei ollut halukas maksamaan 10€ varausmaksua, joten se jäi siihen…🤷‍♀️

Lisäksi erittäin tapauskohtaisesti, jos jo viestittelystä tulee vahvat ohari vibat, niin pyydän tuon 10-20€ varausmaksun.

Hmmm. Eli tuollaista pientä varausmaksua pyytävä ei välttämättä ole huijaamassa vaan haluaa varmistua, että tapaaminen toteutuu oikeasti.

Mutta onko sitten mitään anonyymiä tapaa maksaa varausmaksua? Monikaan ei taida innostua jostain tilisiirron tai mobiilimaksamisen kautta tehtävästä varausmaksusta...

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #54 : Marraskuu 16, 2023, 23:16:48 »
Mä en pääsääntöisesti pyydä varausmaksua. Joo, oharit on perseestä jos niitä tulee, mutta onneksi nykyään hyvin harvoin. MUTTA! Kun normaalisti en ikinä tapaa klo 20 jälkeen (arkena tuollainen aikataulu), niin jos joku kysyy aikaa sen jälkeen, niin voin yrittää järjestää että tapaaminen onnistuu, mutta pyydän varausmaksun. Eipä näitä vielä tullut kuin yksi jolle olisin voinut järkätä aikaa tuon klo 20 jälkeen, mutta hän ei ollut halukas maksamaan 10€ varausmaksua, joten se jäi siihen…🤷‍♀️

Lisäksi erittäin tapauskohtaisesti, jos jo viestittelystä tulee vahvat ohari vibat, niin pyydän tuon 10-20€ varausmaksun.

Hmmm. Eli tuollaista pientä varausmaksua pyytävä ei välttämättä ole huijaamassa vaan haluaa varmistua, että tapaaminen toteutuu oikeasti.

Mutta onko sitten mitään anonyymiä tapaa maksaa varausmaksua? Monikaan ei taida innostua jostain tilisiirron tai mobiilimaksamisen kautta tehtävästä varausmaksusta...

Eipä siinä noin etänä oikein muuta vaihtoehtoa ole… Itse siis pyydän varausmaksun mobilepayllä, itselläni ainakin siellä keksitty nimimerkki joka näkyy kun siirtää rahaa. En sitten tiedä näkyykö se nimi jostain tilitiedoista jälkeenpäin, eikä mua sinällään omasta puolesta niin väliä.

Jotkut ovat paikanpäällä tapahtuneen maksun suorittaneet mobilepayn kautta, eikä rehellisesti sanottuna ole hajuakaan että onko oikealla nimellä tehty maksu vai, en ole katsonut kun ei mun tarvi tietää kenenkään henkilöllisyyttä, enkä edes keksi mitään syytä miksi se mua kiinnostaisi…🤔😁

Ja oikeassa olet, mulla ei ole mitään intressejä alkaa huijaamaan ketään, vaan noissa mainitsemissani tapauksissa varmistun että en turhaan valmistaudu tapaamiseen. En ikinä päivystä ja siis lähes poikkeuksetta jokaista asiakasta varten erikseen esim meikkaan, valitsen vaatteet, siivoan jos tarve yms. Ja tosiaan sen klo 20 jälkeen tarvitsee tehdä vielä muita erityisjärjestelyjä jotta tapaaminen onnistuisi. Mitä se mun oman henk.koht. arjen ja elämän kannalta väistämättä vaatii.😊

Tulipa pitkä teksti, pahoittelut. 😅
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Modula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #55 : Marraskuu 16, 2023, 23:30:51 »
Mä en pääsääntöisesti pyydä varausmaksua. Joo, oharit on perseestä jos niitä tulee, mutta onneksi nykyään hyvin harvoin. MUTTA! Kun normaalisti en ikinä tapaa klo 20 jälkeen (arkena tuollainen aikataulu), niin jos joku kysyy aikaa sen jälkeen, niin voin yrittää järjestää että tapaaminen onnistuu, mutta pyydän varausmaksun. Eipä näitä vielä tullut kuin yksi jolle olisin voinut järkätä aikaa tuon klo 20 jälkeen, mutta hän ei ollut halukas maksamaan 10€ varausmaksua, joten se jäi siihen…🤷‍♀️

Lisäksi erittäin tapauskohtaisesti, jos jo viestittelystä tulee vahvat ohari vibat, niin pyydän tuon 10-20€ varausmaksun.

Hmmm. Eli tuollaista pientä varausmaksua pyytävä ei välttämättä ole huijaamassa vaan haluaa varmistua, että tapaaminen toteutuu oikeasti.

Mutta onko sitten mitään anonyymiä tapaa maksaa varausmaksua? Monikaan ei taida innostua jostain tilisiirron tai mobiilimaksamisen kautta tehtävästä varausmaksusta...

Eipä siinä noin etänä oikein muuta vaihtoehtoa ole… Itse siis pyydän varausmaksun mobilepayllä, itselläni ainakin siellä keksitty nimimerkki joka näkyy kun siirtää rahaa. En sitten tiedä näkyykö se nimi jostain tilitiedoista jälkeenpäin, eikä mua sinällään omasta puolesta niin väliä.

Jotkut ovat paikanpäällä tapahtuneen maksun suorittaneet mobilepayn kautta, eikä rehellisesti sanottuna ole hajuakaan että onko oikealla nimellä tehty maksu vai, en ole katsonut kun ei mun tarvi tietää kenenkään henkilöllisyyttä, enkä edes keksi mitään syytä miksi se mua kiinnostaisi…🤔😁

Ja oikeassa olet, mulla ei ole mitään intressejä alkaa huijaamaan ketään, vaan noissa mainitsemissani tapauksissa varmistun että en turhaan valmistaudu tapaamiseen. En ikinä päivystä ja siis lähes poikkeuksetta jokaista asiakasta varten erikseen esim meikkaan, valitsen vaatteet, siivoan jos tarve yms. Ja tosiaan sen klo 20 jälkeen tarvitsee tehdä vielä muita erityisjärjestelyjä jotta tapaaminen onnistuisi. Mitä se mun oman henk.koht. arjen ja elämän kannalta väistämättä vaatii.😊

Tulipa pitkä teksti, pahoittelut. 😅

Kiitoksia.

Sinulle ainakin taitaisi varausmaksun maksaa :)

Poissa LunaCoyote

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #56 : Marraskuu 16, 2023, 23:40:35 »
Palveluntarjoajiin kohdistetaan myös runsaasti osoitteenkalastelua ja stalkkausta. Itse otin käyttöön varausmaksun uusille asiakkaille oman turvallisuuden vuoksi. Vakkarit ja tutut voi sopia tapaamisen ilman varausmaksua.

Porukka osaa olla aika inhottavia, suorastaan aggressiivisia meitä kohtaan ja tirkistelyä ja työosoitteiden kalastelua harrastetaan. Haluan pitää naapurustot, missä työskentelen, vailla järjestyshäiriöitä. Ja minun työtilat turvallisena minulle itselle.

Toki varausmaksu vähentää asiakasmäärää huomattavasti, mutta olen myös todennut että tapaamisten laatu on parantunut. Hupivarailut, häiriköt, päihtyneet ja aggressiiviset henkilöt kaikonneet lähestulkoon kokonaan.
📍Turku 17.-19.11. 👄

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 371
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #57 : Marraskuu 17, 2023, 00:05:42 »
Eipä siinä noin etänä oikein muuta vaihtoehtoa ole… Itse siis pyydän varausmaksun mobilepayllä, itselläni ainakin siellä keksitty nimimerkki joka näkyy kun siirtää rahaa. En sitten tiedä näkyykö se nimi jostain tilitiedoista jälkeenpäin, eikä mua sinällään omasta puolesta niin väliä.

Lahjakoodit. Netlifx, Wolt, mikä ikinä vaan kiinnostaa.

Ystävällisin terveisin,
omasta puolesta on väliä

Poissa Modula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #58 : Marraskuu 17, 2023, 00:20:21 »
Palveluntarjoajiin kohdistetaan myös runsaasti osoitteenkalastelua ja stalkkausta. Itse otin käyttöön varausmaksun uusille asiakkaille oman turvallisuuden vuoksi. Vakkarit ja tutut voi sopia tapaamisen ilman varausmaksua.

Porukka osaa olla aika inhottavia, suorastaan aggressiivisia meitä kohtaan ja tirkistelyä ja työosoitteiden kalastelua harrastetaan. Haluan pitää naapurustot, missä työskentelen, vailla järjestyshäiriöitä. Ja minun työtilat turvallisena minulle itselle.

Toki varausmaksu vähentää asiakasmäärää huomattavasti, mutta olen myös todennut että tapaamisten laatu on parantunut. Hupivarailut, häiriköt, päihtyneet ja aggressiiviset henkilöt kaikonneet lähestulkoon kokonaan.

Tuo hyvä huomio. Kaikki asiakkaat eivät ole herrasmiehiä vaan joukkoon mahtuu varmasti ihan oikeita kusipäitä tai muutoin sekoja :(

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Varausmaksu??
« Vastaus #59 : Marraskuu 17, 2023, 07:37:09 »
Eipä siinä noin etänä oikein muuta vaihtoehtoa ole… Itse siis pyydän varausmaksun mobilepayllä, itselläni ainakin siellä keksitty nimimerkki joka näkyy kun siirtää rahaa. En sitten tiedä näkyykö se nimi jostain tilitiedoista jälkeenpäin, eikä mua sinällään omasta puolesta niin väliä.

Lahjakoodit. Netlifx, Wolt, mikä ikinä vaan kiinnostaa.

Ystävällisin terveisin,
omasta puolesta on väliä

Nojoo totta! Itse en ole ainakaan vielä löytänyt sellaista joka itseäni kiinnostaisi, pitäisi ehkä tutkailla jos tulisi vastaan. 🤔😊
Opiskelijarouva

Turku