Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: "turvahenkilö"  (Luettu 3154 kertaa)

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 786
  • **** Nauttii muiden arvostusta
"turvahenkilö"
« : Maaliskuu 29, 2023, 04:49:17 »
Selailin naapurisivua,ja silmiini osui mielyttävä ilmoitus. Siitä sitten vaan kirjoittelemaan tarjoajalle esittelyä,ja odotus palkittiin vastauksen muodossa.Ihan asiallinen,ja kattava kuvaus häneltä tulikin. Mutta... Itseäni pisti silmään sana "turvahenkilö",tai oikeestaan 2 sellasta. Eli hän kertoo kahdelle henkilölle tapaamisen sijainnin,ja tarkan keston. Se jotenkin särähti omaan silmään. En tiedä miten suhtautua,joten jätin väliin. Teinkö oikein,sitä en saa koskaan tietää,mutta eipä sitte tarvii miettiäkään onkos pt vapaasta tahdosta. Tai muuta epäselvyyttä hänellä kontollaan.
Tottakai ymmärrän,että varpaillaan varmasti osa tytöistä on,ja kaikenlaista hiihtäjää löytyy.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Jarmok

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #1 : Maaliskuu 29, 2023, 08:14:18 »
Viime viikolla tapasin naisen, joka ei ilmeisesti ollut näissä pt-kuvioissa kovinkaan kokenut. Hän kertoi paikanpäällä, että hänen turvahenkilönsä tietää tapaamisestamme, sen sijainnista ja ajankohdasta. Itselläkin kävi mielessä, oliko turvahenkilö paikalla kenties asunnon toisessa huoneessa vai oliko turvahenkilö nainen, joka tullessani poltteli tupakkaa tapaamispaikan (kerrostalo useine rappuineen) päädyssä...

Varmaan suurimmassa osassa tapauksia taustalla on varotoimenpide, joka on asiakkaan kannalta tosiasiassa ongelmaton, mutta, mutta...entäs jos turvahenkilö todellakin on paikassa, jossa hän kykenee seuraamaan asiakasta ja halutessaan tallentamaan asiakkaan henkilöön liittyviä vihjeitä - kuten auton rekisterinumeron - tai ottamaan huomaamattoman kuvan asiakkaasta. Joissain tilanteissa tällaisia tietoja voisi olla mahdollista käyttää asiakasta vastaankin erinäisissä vihamielisissä tarkoituksissa.

Sinun kontaktoimasi pt oli reilu kun kertoi asiasta etukäteen, en ole silti itsekään varma haluaisinko, että joku ulkopuolinen tietää pt:n ja minun sopimani tapaamisen yksityiskohdat...kuinkahan yleistä tämä turvahenkilöinti mahtaa ylipäänsä olla, minulle on nyt kaksi pt:ä koko hupakointiurallani tästä kertonut.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #2 : Maaliskuu 29, 2023, 08:19:20 »
Tämä on osalla ihan vakijuttu, etenkin jos tekee outcallia. Itselläkin oli aina uraani aloitellessa ja tehdessäni outcallia, henkilö, jolle kerroin mihin osoitteeseen olen asiakasta menossa tapaamaan ja milloin. Oli sovittu, että ellei minusta kuulu tiettyyn aikaan mitään, henkilö soittaa paikalle poliisit. Kerroin tämän aina uusille asiakkaille heti ensimmäisen viestini ehdoissa. Ilmeisesti suurin osa ymmärsi ja hyväksyi tämän ihan hyvin, koska asiakkaita riitti tuolloinkin.

Ikinä ei voi varmuudella tietää, millainen henkilö on vastassa, joten kyseinen toimintatapa tuo jonkin verran lisää turvallisuuden tunnetta palveluntarjoajalle.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2023, 08:26:34 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #3 : Maaliskuu 29, 2023, 08:43:55 »
Jotkut käyttävät myös WAn livesijaintia vaikkapa 30 min ennen tapaamista. Mun mielestä ihan ymmärrettävä ja hyvä käytäntö, joka myös vähentää ohaririskiä kumpaankin suuntaan.

Incallin tapauksessa seurantariskiltä ei voi välttyä oli turvahenkilö eli ei. Mikäänhän ei estä esimerkiksi minua jäämästä ”kytikselle” oman vierailun jälkeen ja selvittämästä, kuka sitä ovikelloa seuraavaksi soittelee ja mihin hän sieltä vierailun jälkeen poistuu. (Ei, en tee tätä.)

Poissa Terttumarica

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #4 : Maaliskuu 29, 2023, 08:54:52 »
Jos kyseessä olisi aloittajan äiti tai tytär, niin kehottaisitko häntä menemään täysin vieraan miehen antamaan osoitteeseen ilman, että hän olisi kertonut kenellekään minne on menossa? Onko tämän vieraan miehen anonymiteetin säilyttäminen tärkeämpi asia, kuin seksityöntekijän turvallisuus?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #5 : Maaliskuu 29, 2023, 09:33:15 »
Jos kyseessä olisi aloittajan äiti tai tytär, niin kehottaisitko häntä menemään täysin vieraan miehen antamaan osoitteeseen ilman, että hän olisi kertonut kenellekään minne on menossa? Onko tämän vieraan miehen anonymiteetin säilyttäminen tärkeämpi asia, kuin seksityöntekijän turvallisuus?

Komppaan.

V 2018 kehiteltiin seksityöntekijöille "turvaesine" Artemiksen sateenvarjoa. En tiedä mitä tapahtui, en ole kuullut että oltaisiin otettu käyttöön.
https://protukipiste.fi/artemiksen-sateenvarjo-on-huippu-juttu/

btw. A85:n kommenttiin, kaikkea tietoa voi käyttää väärin jos sille tielle haluaa joku lähteä.
Myös pt:n sijaintipaikkaa.


kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #6 : Maaliskuu 29, 2023, 10:10:58 »
”Moi, mulla on turvahenkilö joka tietää missä sä asut ja soittaa poliisit kotiisi jos olet raiskaajamurhaaja. Missä pannaan?” vs. ”Olipa ihanaa, harmi kun pitää jo lähteä mut mun kyyti odottaa.”

En näe mitään ongelmaa itse asiassa, mutta kommunikoinnin voi hoitaa niin eri tavoin…

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2623
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #7 : Maaliskuu 29, 2023, 11:09:02 »
Jos turvahenkilöillä tarkoitetaan Kaappi-Iigoreita niin Thor viskaa niitä salamoilla.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1794
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #8 : Maaliskuu 29, 2023, 11:19:51 »
Tuskin mitään uutta ja eiköhän ne " ministerit " tms hoida asiansa niin että väärinkäytös

riski jää vähiin . jopa Facebookissa moni sanoo jättävänsä tiedot jollekin kun menee kahville.
kysyvälle vastataan

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #9 : Maaliskuu 29, 2023, 12:29:05 »
Ikävä kyllä tämä on nykypäivää ja ihan arkista. Ei edes pelkästään tässä skenessä vaan etenkin naisilla ihan jokapäiväisiä asioita. Surullista kylläkin!

Ymmärrän hyvin että pt:llä on jokin turvahenkilö. Ei sen turvahenkilön tarvitse eikä kuulukkaan tietää asiakkaasta mitään yksityiskohtia, vaan hän on siellä taustalla ennemminkin vaan ”hereillä”/tilanteen tasalla JOS jotain sattuu. Tässä kun tapaa täysin tuntemattomia ihmisiä joista ei välttämättä tiedä etukäteen paljoa mitään, niin siinä on aina riski että vastassa onkin joku hullu joka tahtoo sulle pahaa.

Oikein ikävöin omaa lapsuutta, jossa ilman mitään kännyköitä oltiin esim kavereiden kanssa jossain leikkimässä/pyöräilemässä tms. ja silti vanhemmat pystyi olemaan huoletta kun kerta kotiintuloaika oli sovittu. Eikä sillon itseäkään pelottanut että hyökkääkö joku nyt randomisti kimppuun.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #10 : Maaliskuu 29, 2023, 12:47:17 »
Jos kyseessä olisi aloittajan äiti tai tytär, niin kehottaisitko häntä menemään täysin vieraan miehen antamaan osoitteeseen ilman, että hän olisi kertonut kenellekään minne on menossa? Onko tämän vieraan miehen anonymiteetin säilyttäminen tärkeämpi asia, kuin seksityöntekijän turvallisuus?

Komppaan.

V 2018 kehiteltiin seksityöntekijöille "turvaesine" Artemiksen sateenvarjoa. En tiedä mitä tapahtui, en ole kuullut että oltaisiin otettu käyttöön.
https://protukipiste.fi/artemiksen-sateenvarjo-on-huippu-juttu/

btw. A85:n kommenttiin, kaikkea tietoa voi käyttää väärin jos sille tielle haluaa joku lähteä.
Myös pt:n sijaintipaikkaa.

Komppailen sekä Terttumaricaa, että Violaa.

Ja kiitos, Viola, kun jaoit tuon linkin! ❤️ En ollut tiennyt kyseisestä hankkeesta.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #11 : Maaliskuu 29, 2023, 12:51:21 »
”Moi, mulla on turvahenkilö joka tietää missä sä asut ja soittaa poliisit kotiisi jos olet raiskaajamurhaaja. Missä pannaan?” vs. ”Olipa ihanaa, harmi kun pitää jo lähteä mut mun kyyti odottaa.”

En näe mitään ongelmaa itse asiassa, mutta kommunikoinnin voi hoitaa niin eri tavoin…

No juu... Mutta minusta on asiallista ilmoittaa asiakkaalle jo ennalta, että tuollainen turvallisuus-varokeino on olemassa, mikäli sellaista käyttää. Eihän sitä tarvitse noin ilmaista ja maalailla kauhukuvia sarjamurhaajista. 😅 Mutta mielestäni asian kertominen itsessään jo vähentää riskiä, että päätyisi jonkun sellaisen tyypin luo, jolla on pahat mielessä.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #12 : Maaliskuu 29, 2023, 13:59:38 »
Jos kyseessä olisi aloittajan äiti tai tytär, niin kehottaisitko häntä menemään täysin vieraan miehen antamaan osoitteeseen ilman, että hän olisi kertonut kenellekään minne on menossa? Onko tämän vieraan miehen anonymiteetin säilyttäminen tärkeämpi asia, kuin seksityöntekijän turvallisuus?

Jep.

Silloin kun tein outcallia, niin todellakin kerroin luottohenkilölleni milloin ja minne menen ja kauanko siellä olen. Ja kyllä, myös kun teen incallia, niin aina joku tietää, missä olen, ja ilmoitan kun päivän työt on tehty.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Buzzard

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #13 : Maaliskuu 29, 2023, 14:26:10 »
Olen useamman kerran kyllä bongannut turvahenkilön, joka "huomaamattomasti" tulee kulkemaan ohi kun olen ollut odottamassa sovitussa paikassa. Eipä siinä mitään ihmeellistä. Turvallisuudesta kannattaa pitää huolta. Ainoa asia mistä asiakas voi tässä kohti huolestua on se, että onkohan mahdollisesti kyseessä parittaja. Suomalaisten kohdalla tosin tästä asiasta ei kannata olla huolissaan jos kaikki vaikuttaa muuten normaalilta.

Se, että palveluntarjoaja on avoimesti kertonut turvahenkilöstä on positiivinen asia ja kertoo siitä, että ainakaan PT ei ole mikään hämärä tapaus. Jos sillä olisi mielessä jotkut hämäryydet, ei se silloin mainitsisi mitään turvahenkilöstä.

PT voi myös lisätä omaa turvallisuuttaan ilmoittamalla siitä avoimesti. Kun asiakas tietää, että turvaihminen on olemassa, se alentaa mahdollisuutta sille, että pahat mielessä oleva ihminen tulisi ylipäänsä PT:n luokse käymään.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2023, 14:29:22 kirjoittanut Buzzard »

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #14 : Maaliskuu 29, 2023, 15:44:35 »
Jos turvahenkilöillä tarkoitetaan Kaappi-Iigoreita niin Thor viskaa niitä salamoilla.

Pitäisi varmaankin palkata Thor turvahenkilöksi. 😌
Muutenkin tuollaiset erilaiset tuli-show:t ovat kovasti mieleeni.

Tosin jäin miettimään mikä mahtaa olla omavastuu, kuinka paljon kiinteistövakuutus korvaa, lasketaanko salamat luonnon mullistuksiksi (jolloin vakuutus ei korvaa mahdollisia tuhoja) ja seuraako pahoinpitely- / tapposyyte, mikäli jotakuta huonosti käyttäytyvää henkilöä viskelee salamoilla. 🤔

Onneksi ei ole tällaiselle ollut tarvetta. Kunhan jäin pohtimaan.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #15 : Maaliskuu 29, 2023, 15:48:12 »
Jos kyseessä olisi aloittajan äiti tai tytär, niin kehottaisitko häntä menemään täysin vieraan miehen antamaan osoitteeseen ilman, että hän olisi kertonut kenellekään minne on menossa? Onko tämän vieraan miehen anonymiteetin säilyttäminen tärkeämpi asia, kuin seksityöntekijän turvallisuus?

Jep.

Silloin kun tein outcallia, niin todellakin kerroin luottohenkilölleni milloin ja minne menen ja kauanko siellä olen. Ja kyllä, myös kun teen incallia, niin aina joku tietää, missä olen, ja ilmoitan kun päivän työt on tehty.

Tajusin, että vaikka teen incallia, niin kyllähän minullakin on luottohenkilö, joka tietää aina missä teen töitä ja milloin lopetan. En ole jotenkin enää edes osannut ajatella tätä jonain suurena turvatoimenpiteenä, koska tuntuu niin päivän selvältä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2023, 15:51:14 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 499
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #16 : Maaliskuu 29, 2023, 17:30:43 »
Tämän kuvion voi ajatella kahdella tavalla. Jos hupakko kertoo turvahenkilön olemassaolosta, on hänen todellinen olemassaolo toisarvoista (vrt. autokatoksessa kyltti kameravalvonnasta, jota ei ehkä olekaan).

Toisaalta, jos hupakko ei kerro turvahenkilöstä, on mahdollista että hän on kylmänä ennen kuin 30 minuutin soittolista on puolivälissä. Tällöin turvahenkilön tehtäväksi jää soittaa poliisille.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #17 : Maaliskuu 29, 2023, 19:01:00 »
Olen useamman kerran kyllä bongannut turvahenkilön, joka "huomaamattomasti" tulee kulkemaan ohi kun olen ollut odottamassa sovitussa paikassa.

Okei, ohhoh. 😮 Tapahtuuko tällaista paljonkin?
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #18 : Maaliskuu 29, 2023, 19:02:42 »
Tämän kuvion voi ajatella kahdella tavalla. Jos hupakko kertoo turvahenkilön olemassaolosta, on hänen todellinen olemassaolo toisarvoista (vrt. autokatoksessa kyltti kameravalvonnasta, jota ei ehkä olekaan).

Toisaalta, jos hupakko ei kerro turvahenkilöstä, on mahdollista että hän on kylmänä ennen kuin 30 minuutin soittolista on puolivälissä. Tällöin turvahenkilön tehtäväksi jää soittaa poliisille.

No näinpä.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: "turvahenkilö"
« Vastaus #19 : Maaliskuu 29, 2023, 19:23:46 »
Olen useamman kerran kyllä bongannut turvahenkilön, joka "huomaamattomasti" tulee kulkemaan ohi kun olen ollut odottamassa sovitussa paikassa.

Okei, ohhoh. 😮 Tapahtuuko tällaista paljonkin?

Mä ihmettelin vähän samaa, kuulostaa vähän hassulta että jollain olisi se turvahenkilö aina jossain fyysisesti lähellä.🤔
Opiskelijarouva

Turku