Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: IIRIS MEILAHDESSA MA-TI  (Luettu 7203 kertaa)

Poissa sampsa100

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
IIRIS MEILAHDESSA MA-TI
« : Maaliskuu 28, 2023, 12:41:51 »
IIRIS MEILAHDESSA MA-TI, on saanut plussaa paljon paikallisten sivujen kautta.
Viitsisikö joku kirjoittaa rapsaa tänne ?

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: IIRIS MEILAHDESSA MA-TI
« Vastaus #1 : Maaliskuu 28, 2023, 13:22:15 »
Hakuun kun laittaa Iiris, löytää tämän:
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,7711.msg281136.html#msg281136

Kyseessä on käsittääkseni ennen nimellä Lotta Lace monissa etelä-Suomen privapaikoissa esiintynyt ykkösluokan mimmi.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Hannufin

  • Full Member
  • Viestejä: 206
  • * Kelpo kaveri
Vs: IIRIS MEILAHDESSA MA-TI
« Vastaus #2 : Maaliskuu 28, 2023, 16:01:03 »
Iiris on kyllä huippu ! Kaunis ja todella mukava. Itselläni tosin kokemusta vain privaatti tapaamisista. Jos osutaan samalle paikkakunnalle, niin käyn ehdottomasti kyläilemässä.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: IIRIS MEILAHDESSA MA-TI
« Vastaus #3 : Huhtikuu 01, 2023, 00:26:55 »
Iiris on kyllä huippu ! Kaunis ja todella mukava. Itselläni tosin kokemusta vain privaatti tapaamisista. Jos osutaan samalle paikkakunnalle, niin käyn ehdottomasti kyläilemässä.

^komppaan
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: IIRIS MEILAHDESSA MA-TI
« Vastaus #4 : Toukokuu 12, 2023, 16:51:48 »
Oma tavoite on rapsata kaikki huippu kokemukset ja Iiris kuulu ehdottomasti tälle listalle. Tapasin Iiriksen Helsingissä hieronnan merkeissä. Ja huh huh johan oli kokemus! Menee kyllä ihan parhaiden turska vierailujen joukkoon!

Oma energia herkkyyteni kasvanut valtavasti viime aikoina ja Iiriksen hieronta oli minulle yhtä koko vartalo orgastista ekstaasia. Iris osaa eroottista hierontaa ja tantraa ja niinpä tuo salaisuus hänellä on juurikin toisen kehon kuuntelu ja sen mukaan eteneminen. Kaikki paikat käydään läpi ja eturauhashierontakin on tarjolla, mutta homma etenee sopivan intuitiivisesti asiakkaan tilan mukaan. Iiris on alasti, päälläsi, body to body ja täysillä mukana.

Iiris on muutenkin aivan ihana tyyppi ja hurahtanut tantraan kuten minäkin. Välitön, iloinen, läsnä - hänen kanssaan on vaikea olla huonolla mielellä. Vahva suositus siis. Täytyypä itsekin katsella uusinta aikaa ja sopia seuraavista kivoista tantra leikeistä.

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: IIRIS MEILAHDESSA MA-TI
« Vastaus #5 : Heinäkuu 15, 2023, 11:37:09 »
Helou kaikki,

Nostelen tämän, koska olen vasta aktivoitunut selailemaan tätä foorumia enemmän ja näitä muutamiakin kokemuksia on ollut tosi kivaa lukea!🥰

Olen kevään mittaan tosiaan alkanut jälleen tarjoamaan myös seksipalveluita. Aluksi hierontavakkareille, mutta nyt pikku hiljaa oon rohkaistunut tapaamaan myös uusia asiakkaita seksin merkeissä. Ja jestas sentään miten hauskoja, kuumia ja nautinnollisia kohtaamisia oon päässyt kokemaan!🔥

Olen iloinen, naisellinen, ikuisesti seksinnälkäinen, villi mutta pehmeä nainen. Miesten hoitaja. Jos tää resonoi, kerron mielelläni lisää. ❤️
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa