Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?  (Luettu 9621 kertaa)

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1462
  • ****** Rakastajien aatelia
Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« : Maaliskuu 27, 2023, 10:28:57 »
Bongasin eräästä kyselyketjusta hersyvän viestin.

Lainaus
Kerran kävin ja toista kertaa en, perusteluna se että et näytä tekevän tuota työtä kuin rahasta. Itse olen jo sen verran kyntänyt vakoja että valitsee naisen joka haluaa oikeasti myös itse nauttia seksistä. Ei pahalla mutta se ettet ole aidosti kiihkeä ja halukas tekee tapaamisesta kylmän ja tyhjän.

Toivehan meillä monella on, että hupakko kostuisi jo ovella nähdessään komean olomuotomme. Joskus joku on kertonut että hupakko olisi tapaamisen päätteeksi tarjonnut maksun palautuksen lisäksi lisärahaa hyvästä panosta. Oma arvioni on että sellaiset raportit ovat päiväunia. Eikä siinä mitää, unelmointi on kuulemma hyväksi.

Itsellä on käsitys ja kokemus keskustelujen perusteella, että seksityötäkin tehdään elääkseen, siis rahan takia millä voidaan maksaa opiskelut, vuokrat, ruoka yms.. Ammatinvalintaan tietty liittyy, että tykkää myös sen työn sisällöstä.

Seksityöntekijä: Kerro meille turskille selvennykseksi, että miksi teet töitä?


Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 27, 2023, 11:27:58 »
Koska tykkään seksistä ja tarviin rahaa.

Voisihan sitä tehdä muutakin (ja teenkin päivätyötä), mutta lisätyöksi tämä on varsin mielekästä. Ja antaa haastetta eri tavalla kuin joku tavisduuni. Tapaan asiakkaita harvakseltaan, ja viime aikoina melkeinpä vain vakkareita. Ne tapaamiset ovat mieluisia ja saan itsekin niistä paljon enemmän kuin pelkän rahan joilla kuittaan kulut. Saan läheisyyttä, suudelmia, kiihkeitä panoja ja hipsuttelua. Työssä on myös ihanan selvyys, ei säätöä vs deittailu/treffailu seksin merkeissä. Pt-asiakassuhde asettaa selvät raamit ajankäytöllisesti jne. Tässä kohtaa elämää erinomaista.

Your part-time lover 💕

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #2 : Maaliskuu 27, 2023, 12:01:57 »
Koska pidän todella paljon siitä, mitä teen ja jollain pitää perhe elättää, sekä säästää tulevaisuutta varten. Seksityö mahdollistaa minulle että voin itse säätää työaikoja itselleni sopiviksi. Elämääni sisältyy aika monia itsestäni riippumattomia tekijöitä ja tilanteet saattavat muuttua äkisti. Minun ei ole mahdollista nyky-elämäntilanteessani tehdä koko-aikaista, säännöllistä duunia ja yrittäjyys tuntuu itselleni muutenkin paremmalta, kuin perus-palkkaduuni.

Minulla on muitakin työaloja, joita toteutan ja juu, olen opiskellut tähän mennessä pari tutkintoa, sekä tarkoituksena opiskella lisää.

Seksityö kuitenkin tuntuu itselle aivan unelmatyöltä.

Saan rahan lisäksi siitä aivan hurjan paljon muutakin. Kun kohtaa ihmiset läsnäolevasta, myötätuntoisesta ja tuomitsemattomasta asenteesta lähtöisin, hyväksyen heidät juuri sellaisina kuin he ovat, tapaamiset sujuvat pääsääntöisesti aivan ihanasti. ❤️

Minulle antaa valtavan paljon se kun näkee ja kokee, kuinka paljon on pystynyt monille antamaan. Ja saan siinä ohessa itsekin hurjasti kaikkea muutakin ihanaa. On ollut monia, monia kiihkeitä, intensiivisiä, hekumallisia, nautinnollisia hetkiä useiden kanssa. ❤️

Lisäksi, mun ei olisi oikeasti mahdollista, ajan ollessa rajallinen, deittailla vapaa-ajalla ihmisiä samaan tapaan. En pääsisi toteuttamaan moniakaan seksuaalisia puolia itsestäni. On huikeaa, kun saa tavata intiimeissä merkeissä niin monia, erilaisia henkilöitä, joiden jokaisen kanssa pääsee toteuttamaan vähän eri juttuja ja eri tavoin. Se on valtavan rikastavaa ja avartavaa! Olen tämän työn myötä oppinut myös hyvin paljon omasta seksuaalisuudestani, koska on päässyt kokeilemaan niin monipuolisesti kaikenmoista. Työn ohella tapahtuva kanssakäyminen ei myöskään velvoita minkään suhteen ylläpitämiseen samaan tapaan kuin siviilissä. Monia hyviä bonuksia on tässä ammatissa. Rakastan. ❤️
Yks hauska bonari on, ettei ole öljyisten hierontojeni aloittamisen jälkeen rasvata käsiä tai muutakaan kroppaa, ollenkaan! Vaikka öljyn pesee saippualla pois, osa siitä imeytyy ihoon. Ja mulla on aina ollut, etenkin talvisin, kuiva iho. Ja olen laiska käyttämään voiteita muualla kuin kasvoissa. 😅

Olen äärimmäisen kiitollinen että saan ja pystyn tekemään tätä duunia. Sekä myös sille eräälle henkilölle, jota ilman en välttämättä olisi uskaltanut lähteä alalle. Sain hältä aikanaan aivan valtavan paljon tukea, apua ja neuvoja seksityön suhteen. Tiiät, kuka olet, jos luet tätä. Kiitos. ❤️
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 27, 2023, 12:15:27 kirjoittanut Freyja »
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #3 : Maaliskuu 27, 2023, 12:08:46 »
Koska pidän todella paljon siitä, mitä teen ja jollain pitää perhe elättää, sekä säästää tulevaisuutta varten. Seksityö mahdollistaa minulle että voin itse säätää työaikoja itselleni sopiviksi. Elämääni sisältyy aika monia itsestäni riippumattomia tekijöitä ja tilanteet saattavat muuttua äkisti. Minun ei ole mahdollista nyky-elämäntilanteessani tehdä koko-aikaista, säännöllistä duunia ja yrittäjyys tuntuu itselleni muutenkin paremmalta, kuin perus-palkkaduuni.

Minulla on muitakin työaloja, joita toteutan ja juu, olen opiskellut tähän mennessä pari tutkintoa, sekä tarkoituksena opiskella lisää.

Seksityö kuitenkin tuntuu itselle aivan unelmatyöltä.

Saan rahan lisäksi siitä aivan hurjan paljon muutakin. Kun kohtaa ihmiset läsnäolevasta, myötätuntoisesta ja tuomitsemattomasta asenteesta lähtöisin, hyväksyen heidät juuri sellaisina kuin he ovat, tapaamiset sujuvat pääsääntöisesti aivan ihanasti. ❤️

Minulle antaa valtavan paljon se kun näkee ja kokee, kuinka paljon on pystynyt monille antamaan. Ja saan siinä ohessa itsekin hurjasti kaikkea muutakin ihanaa. On ollut monia, monia kiihkeitä, intensiivisiä, hekumallisia, nautinnollisia hetkiä useiden kanssa. ❤️

Olen äärimmäisen kiitollinen että saan ja pystyn tekemään tätä duunia. Sekä myös sille eräälle henkilölle, jota ilman en välttämättä olisi uskaltanut lähteä alalle. Sain hältä aikanaan aivan valtavan paljon tukea, apua ja neuvoja alan suhteen. Tiiät, kuka olet, jos luet tätä. Kiitos. ❤️

Freyja jo hienosti sanoikin ja itse olen paljolti samaa mieltä. Lisäyksenä kuitenkin että henk.koht. en välttämättä tätä tekisi täysin pelkästään sen nautinnon vuoksi. Koska vaikka pääsääntöisesti tapaamani ihmiset ovat ihania, niin se pelkästään ei kata sitä kaikkea p*skaa jota tässä työssä aina välillä joutuu kohtaamaan.

Kiteytettynä: sekä että, kummastakin syystä siis.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #4 : Maaliskuu 27, 2023, 12:17:44 »

Freyja jo hienosti sanoikin ja itse olen paljolti samaa mieltä. Lisäyksenä kuitenkin että henk.koht. en välttämättä tätä tekisi täysin pelkästään sen nautinnon vuoksi. Koska vaikka pääsääntöisesti tapaamani ihmiset ovat ihania, niin se pelkästään ei kata sitä kaikkea p*skaa jota tässä työssä aina välillä joutuu kohtaamaan.

Kiteytettynä: sekä että, kummastakin syystä siis.😊

❤️
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #5 : Maaliskuu 27, 2023, 13:18:54 »
Taas mennään rahan takii.

Näin työnantajan näkökulmasta sellaiset duunarit, jotka tekee sitä "rakkaudesta lajiin" on yksiä vitun sekopäitä. 

Positiivinen suhtautuminen duuniin PALKAN PÄÄLLE on ilman muuta plussaa. Mutta tietysti töitä tehdään rahan takii.
You and me, part-time lovers

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #6 : Maaliskuu 27, 2023, 13:30:22 »
Taas mennään rahan takii.

Näin työnantajan näkökulmasta sellaiset duunarit, jotka tekee sitä "rakkaudesta lajiin" on yksiä vitun sekopäitä. 

Positiivinen suhtautuminen duuniin PALKAN PÄÄLLE on ilman muuta plussaa. Mutta tietysti töitä tehdään rahan takii.

Haluatko avata, miten ja miksi työntekijät, jotka tekevät työtä rakkaudesta lajiin ovat "vitun sekopäitä"?

Mulla on ollut ilo ja onni tehdä monia sellaisia duuneja, jotka eivät ole koko aika edes tuntuneet työltä, koska oon vaan niin paljon tykännyt tehdä niitä. Silloin mun mielestä on bonus se, että siitä saa rahaa. 😅

Mutta joo, myönnettäköön, kai mä saatan olla omalla tavallani vitun sekopää monien mielestä. Etenkin jos ajattelutavat, toimintamallit ja maailmankatsomukset ovat kovasti erilaiset.

Mutta mua jäi oikeasti kiinnostamaan tämä, kun sain vaikutelman, että sulla on aiheesta jonkun verran omakohtaista kokemusta ja kuulisin mielelläni perusteluja. :)

Sitten kannattaa muistaa, että yrittäjyys ja palkkalistoilla oleminen ovat aika eri asioita. Monet yrittäjät tekevät työtään rakkaudesta lajiin. Puhun nyt ihan yleisellä tasolla.

Täytyy vielä todeta, että jos mun ei jostain kumman syystä tarvitsisi tienata rahaa, tekisin monia duuneja, joista saan maksun, varmaan ihan ilmaiseksi, koska tykkään tehdä niitä. Mutta koska on olemassa tiettyjä realiteetteja elämässä, täytyy sitä rahaakin ansaita.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 27, 2023, 13:34:04 kirjoittanut Freyja »
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #7 : Maaliskuu 27, 2023, 13:37:08 »
Haluaisin myös todella kuulla perustelut, terveisin ehkä yks niistä vitun sekopäistä..  ::)
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa NeitiRubens

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #8 : Maaliskuu 27, 2023, 15:04:59 »
Sekä että.
Lähtökohta mun seksityölle  on voimakas seksuaalivietti ja kiinnostus seksuaalisuuteen, seksiin, ja kaikkeen mitä nämä pitää sisällään, kuten seksuaalisen kehityskaaren, ja paljon muutakin.  Joten seksityö on luonnollinen kutsumus ja valinta ollut mulle.
Mua kiinnostaa myös ihmiset ja ihmisyys kaikkinensa, ja uusien ihmisten tapaaminen ja tutustuminen on kiehtovaa ja antoisaa.
Oon tykännyt harrastaa seksiä monien eri miesten kanssa, ja mussa on aika vahva miellyttämisen- ja palvelemisenhalu. Ei kuitenkaan niin vahva, että sitä toteuttaisin pelkästään ilman vastinetta.
Nykyään on jo aktiivinen ura takana, mutta silloin tällöin saatan jonkun kivan tavata, jos tulee hyvin juttuun, mieltymykset kohtaa ja mieluusti niin, että seksuaalinen halu on molemminpuolista,  ja tähdet on oikees asennos taivaalla ;) :D

Yks monen muun asian joukossa on, että mulla on rahaseksifetissi, ja kiihotun, kun joku haluaa maksaa seksistä mun kanssa :P

Ei nämä asiat kuitenkaan takaa sitä, että olisin 24/7 kiimassa ja tykkäisin kaikkien kanssa seksistä. Joskus työ on "vain" työtä, mut lähinnä sillee neutraalilla tavalla.

Make love, not war  :inlove:
Hyvä seksi, parempi mieli  :kiss: :behind:


« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 27, 2023, 15:07:04 kirjoittanut NeitiRubens »
Virtuaalisesti Fanslyssä noin 680 kuvaa ja yli 200 videoo/klippiä kiimasta matskuu

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9072
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #9 : Maaliskuu 27, 2023, 15:38:23 »
Taas mennään rahan takii.

Näin työnantajan näkökulmasta sellaiset duunarit, jotka tekee sitä "rakkaudesta lajiin" on yksiä vitun sekopäitä. 

Positiivinen suhtautuminen duuniin PALKAN PÄÄLLE on ilman muuta plussaa. Mutta tietysti töitä tehdään rahan takii.
Kyllä on kohta yhdeksän tuntia vituttanut täällä kellarissa piikata lattiaa auki. Kolmen kerrostalon yhteinen kellari.

Mutta ehkä vanhojen setien panoleluna on kiva olla. Mistäs sitä tietää kun en ole kokeillut.
Why so fragile?

Poissa Vieras1660

  • Jr. Member
  • Viestejä: 99
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #10 : Maaliskuu 27, 2023, 15:43:07 »
Tytöiltä hyviä perusteluja. Oleellista on tietysti se, ettei kukaan tee tätä työtä pakotettuna, vaan oman omista lähtökohdistaan. Näin "asiakkaan" näkökulmasta se on tärkeää ja tekee palvelujen käyttämisen ainakin itselle hyväksyttävämmäksi. On myönnettävä, että olen aina poistunut tyytyväisin mielin. Olette siis ammattilaisia. Ilman teitä puuttuisi minulta elämästä jotakin. Ehkä kommentti on jonkun mielestä hurskastelua, mutta uskon meistä monien tähän myös yhtyvän. Ehkä käsitykset tästä työstä ovat vähitellen muuttumassa. :) :)

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #11 : Maaliskuu 27, 2023, 16:12:33 »
Ehkä ilmaisin itseäni vähän huonosti. Tarkoitin sitä, että työsuhteissa joissa on työnanataja/alainen -suhde, ovat sellaiset alaiset usein vähän hankalia tapauksia, jotka mieluummin tekevät itse kuin kuuntelevat työnjohtoa. Tähän liityy usein sellaista taiteilijasieluisuutta, jonka hyvä puoli on se että todella ajatellaan itse ja tehdään itse. Huonona puolena useimmiten haluttomuus ottaa vastaan neuvoja.

Yrittäjäpuolella homma menee tietysti vähän toisin. Tästä tuo väärinkäsitys varmaan tuli.
edit: Freyja tähän tosiaan hyvin kommentoikin!

Itsekin diggaan kyllä palveluntarjoajia, joilla on luovuutta. Mutta kai silti kaikessa työssä raha on se keskeisin juttu. Muutenhan homma olisi jotain muuta.
You and me, part-time lovers

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5405
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #12 : Maaliskuu 27, 2023, 16:37:12 »
Olen itse ollut mukana maksuseksi-skenessä jo "aika kauan". Mikäs minä olen muita neuvomaan, en mikään, ja kukin tyylillään mutta ikinä en ole mieltänyt tapaamista asetelmana jossa olen työnantaja vaan asiakas. Onko noilla kahdella asialla oleellinen ero, en tiedä noin yleisesti mutta oman pääni sisällä on.
 
Ensivisiitti on aina tavallaan "sika säkissä" tyylisesti. Jos homma on toiminut itseäni miellyttävällä tavalla, olen kenties vieraillut uudelleenkin mutta mitään suurempia neuvoja taikka ohjeita en ole osannut antaa miten tulisi toimia toisella tavalla jotta haluaisin vierailla uudelleenkin. Osin näin on siksi että en koe olevani hirveän hyvä tällaisessa keskustelussa, osin siksi etten oikein usko mahdollisten neuvojen myötä tilanteen muuttuvan oleellisesti parempaan suuntaan. Palveluntarjoaja ei ole ajatustenlukija mutta silti.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #13 : Maaliskuu 27, 2023, 21:19:26 »
Sekä että.
Lähtökohta mun seksityölle  on voimakas seksuaalivietti ja kiinnostus seksuaalisuuteen, seksiin, ja kaikkeen mitä nämä pitää sisällään, kuten seksuaalisen kehityskaaren, ja paljon muutakin.  Joten seksityö on luonnollinen kutsumus ja valinta ollut mulle.
Mua kiinnostaa myös ihmiset ja ihmisyys kaikkinensa, ja uusien ihmisten tapaaminen ja tutustuminen on kiehtovaa ja antoisaa.

---

Ei nämä asiat kuitenkaan takaa sitä, että olisin 24/7 kiimassa ja tykkäisin kaikkien kanssa seksistä. Joskus työ on "vain" työtä, mut lähinnä sillee neutraalilla tavalla.

Tässä NeitiRubensin kommentissa on paljon sellaista, mihin samaistun.

Teenkö töitä rahan takia? Kyllä. (Jos mun pankkitilillä olisi miljoona euroa, niin ostaisin kartanon ja rupeaisin hostaamaan seksibileitä kerran kuukaudessa ja muun ajan tekisin mitä huvittaa 😁)

Tykkäänkö tehdä seksityötä? Kyllä. Ja kun jotain töitä täytyy sen miljoonan puuttuessa tehdä, niin nimenomaan seksityö on oma ykkösvalinta, vaikka muillekin aloille olisi ihan mahdollista työllistyä.

Eli tykkään työstäni, ja siinä on monia puolia, jotka tekevät siitä itselleni mieluisan ja hyvän duunin. Se on silti työtä 🙃
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2104
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #14 : Maaliskuu 27, 2023, 21:30:29 »
Otsikkoon viitaten, löytyyköhän naista jolla on niin kova panetus (kiima) että täytyy saada munaa, ja epäilemättä näin on, mutta kerkiääkö silloin käyttää aikaa siihen että samalla tienaa???
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5219
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #15 : Maaliskuu 27, 2023, 21:53:35 »
En mä netistä kyllä vieraita miehiä (anonyymeja prepaid-liittymillä ja ilman kuvaa) etsisi pelkän kiiman takia. Jos siis raha ei liikkuisi, muuttuisi vaatimukset vastapelurille. Eli kyllä huoraan rahan takia. Joskus kyllä sitten oikeastikin on helvetillinen panetus ja kiima asiakkaan saapuessa.

Pystyisinkö horoilemaan jos en olisi seksuaalisesti aktiivinen ja tykkäisi seksistä? Tuskin. Tykkään seksistä, joten horoillessa yhdistyy kivasti huvi ja hyöty.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1826
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #16 : Maaliskuu 27, 2023, 22:48:51 »
Otsikkoon viitaten, löytyyköhän naista jolla on niin kova panetus (kiima) että täytyy saada munaa, ja epäilemättä näin on, mutta kerkiääkö silloin käyttää aikaa siihen että samalla tienaa???

Vakkari samalta kylältä lupaa 20e alennusta niin se on jo tulossa  ;D
kysyvälle vastataan

Paikalla Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2705
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #17 : Maaliskuu 27, 2023, 23:02:06 »
Oikea vastaus: THOR PATSAAN TAKIA!
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 556
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #18 : Maaliskuu 28, 2023, 05:43:26 »
Mäkin lähden kohta tarpomaan tehtaaseen 2 km lumisateessa puhtaan kiiman takia :inlove: :wanker:

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2092
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #19 : Maaliskuu 28, 2023, 11:28:22 »
Jokainen tekee varmasti töitä omista syistään eikä voi siinä mielessä yleistää, mutta lähtökohtaisesti töitä yleensä tehdään itsensä/perheen elättämiseksi. En näe, että seksityö tekisi tässä poikkeusta. Itse kuitenkinsaan omassa työssäni myös muunlaista tyydytystä kuin raha ja toivoisin mahdollisimman monen muunkin kokevan näin.

Asiakkaan näkökulmasta käyn mieluiten sellaisen ot:n luona josta välittyy selkeästi vaikutelma, että meillä on yhdessä kivaa. Muuten omakin nautinto jää käynnillä vajaaksi ja siksi olenkin aika valikoiva kenen luona käyn. Ja tämä siis minun näkemys asiasta, jokainen toimikoon tavallaan 😊.