Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kateus  (Luettu 5976 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Kateus
« : Maaliskuu 17, 2023, 06:23:05 »
Kateus, jo sanana ruma, mutta onko sitä seksinmyyjien välillä?
Juttelin erään seksityöntekijän kanssa ja yksi vaihto-ehto tapahtumiin oli toinen seksityöntekijä.
Kadehdimmeko toisen kaunetta, menestystä, kehuja? Vai olemmeko sen verran itsevarmoja tyyppejä, ettemme moiseen sorru?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kateus
« Vastaus #1 : Maaliskuu 17, 2023, 06:58:00 »
Juu vaikea aihe ja itselle vaikea myös myöntää.
Olen minä kateellinen joskus jonkun saamasta huomiosta. Pimun perseestä, siitä että Venla on niin aurinkoinen ihminen, sen jonkun onlyfans prinsessan picks kuvista, Meeme jaksaa ottaa koko Suomen haltuun, kimppapimppa tytöistä.
Kateus, yksi naisten perustuntemuksista voi olla myös voimavara itsensä kehittämiseen. Mutta ei käytetä sitä väärin toisen vahingoittamiseen.
Tämä avaus ei varmaan saa suurta suosiota, on vaikea myöntää.
Mutta kuka uskaltaa, niin epäilemättä nostaa pisteitään kaikkien silmissä.

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kateus
« Vastaus #2 : Maaliskuu 17, 2023, 07:05:11 »
Ainahan joskus saa kateellinen olla kun vaan ei ala sen vuoksi muille ilkeilemään. Itse olen kateellinen kaikille naishutsuille. He saavat niin helposti asiakkaita ja paljon. Rakastan tätä sivuduuniani, mutta tällaisena puoliksi miehenä puoliksi naisena minulla on asiakkaita liian harvakseltaan. Enemmänkin pystyisin tapaamaan. Mutta onneksi ne joita olen tavannut ovat todella mukavia ja uskollisia asiakkaita. Ja kiitos vaimolle kannustuksesta. Hienoa että voin tehdä tätä  :inlove:
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kateus
« Vastaus #3 : Maaliskuu 17, 2023, 08:24:27 »
Teillekkin muuten olen ollut kateellinen. Mutta ehkä päässsyt sen yli :kiss:

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kateus
« Vastaus #4 : Maaliskuu 17, 2023, 09:08:53 »
Teillekkin muuten olen ollut kateellinen. Mutta ehkä päässsyt sen yli :kiss:

Oho vau😍
Nokialla

Poissa Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 93
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kateus
« Vastaus #5 : Maaliskuu 17, 2023, 09:41:20 »
Mielestäni saa olla kateellinen muille mikäli siltä tuntuu,sekä jos on varustettu liian hyvällä itsetunnolla niin nämä ihmiset on  aika useasti omaan napaansa tuijottajia.Nyt en tarkoita ketään tällä foorumilla olevia vaan ihan normielämästä :headbang:

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kateus
« Vastaus #6 : Maaliskuu 17, 2023, 09:45:34 »
Mä en usko, että on olemassakaan ihmistä, joka ei tuntisi kateutta joskus.

Kyllä mä olen kateellinen monelle hoikalle timmikroppaiselle. Toivoisin omaavani yhtä hyvän vartalon. Toisaalta osaan elää "kateuteni" kanssa ja luottaa siihen, että mussakin on hyviä puolia 😅
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kateus
« Vastaus #7 : Maaliskuu 17, 2023, 10:07:44 »
Tosiaan harvassa on varmaan sellaiset ihmiset jotka ei ikinä olisi kenellekkään tai millekkään kateellisia. Myönnän kyllä itsekkin tuntevani joskus kateutta jollekkin. Se miten asian käsittelee ja miten sen kateuden kanssa toimii, niin on se mikä on tärkeintä.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Terttumarica

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kateus
« Vastaus #8 : Maaliskuu 17, 2023, 10:32:27 »
Tottakai kaikki on joskus kateellisia toisille ihmisille. Jos asian pystyy myöntämään, niin on jo aika paljon parempi ihminen. Itse olen ainakin jonkin verran kateellinen kaikille itseäni kauniimmille, eli suurin piirtein jokaiselle kollegalle.  ;D Ja Nina taitaa olla kaunis vielä sisäisestikin.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6835
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kateus
« Vastaus #9 : Maaliskuu 17, 2023, 10:40:27 »
No woihan widdu - mä oon ainakin just nyt kateellinen niille, jotka on just panemassa  8)
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kateus
« Vastaus #10 : Maaliskuu 17, 2023, 11:01:46 »
Totta kai olen kateellinen minäkin, milloin millekin. Ja kellekin, täälläkin useille ihastuttaville ihmisille! Kateus on perustunne eikä siitä lie ikinä pääse eroon, toisaalta, ehkä en haluaisikaan. Se tekee minusta tavallisen ihmisen, se riittänee.

Kun huomaan kadehtivani hoikkia, kauniita, aikaansaavia, varakkaita, pystyviä ihmisiä, yritän muistuttaa itseäni siitä että mä teen mun juttua, muut tekee omiaan. Eikä ole minulta pois. Tai jos on niin mitä sittenkään, elämä jatkuu. Yritän lempeästi hyväksyä sen. 
Your part-time lover 💕

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kateus
« Vastaus #11 : Maaliskuu 17, 2023, 11:08:11 »
Mitä helvettiä mä just kirjoitin 😂 Niin imelää lässytystä että oksennus nousi vähän omaankin kurkkuun. Suokaa anteeksi 😂😂😂

Mutta, joo, olen kateellinen mulkku minäkin.
Your part-time lover 💕

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kateus
« Vastaus #12 : Maaliskuu 17, 2023, 11:15:33 »
Mitä helvettiä mä just kirjoitin 😂 Niin imelää lässytystä että oksennus nousi vähän omaankin kurkkuun. Suokaa anteeksi 😂😂😂


Eikä ollut. Päinvastoin, se oli hyvin kirjoitettu  :headbang:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kateus
« Vastaus #13 : Maaliskuu 17, 2023, 11:30:14 »
Teillekkin muuten olen ollut kateellinen. Mutta ehkä päässsyt sen yli :kiss:

Tunne on ollut molemminpuolinen  :kiss: Mutta positiivista kateutta  :inlove:
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kateus
« Vastaus #14 : Maaliskuu 17, 2023, 12:48:55 »
Joku on sanonut, että suomessa kateus voittaa kiimankin, en nyt muista ketä.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Shq78

  • Full Member
  • Viestejä: 228
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kateus
« Vastaus #15 : Maaliskuu 17, 2023, 13:19:03 »
Josko jokainen muistaisi sen, että olisi just sitä kuin on eikä yrittäisi olla jotain muuta. Itse ainakin kokeilen toteuttaa tätä periaatetta, välillä vaihtelevalla tosituksella. Mä olen mitä olen ja aina satunnaisesti natsaa, ainakin näissä piireissä. Rakkautta itseänne kohtaan höpönassut, te olette hyviä just noin.❤️


Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2052
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kateus
« Vastaus #16 : Maaliskuu 17, 2023, 14:18:15 »
Kateus, jo sanana ruma

Ei liity tähän, mutta rakkaus on ruma sana, Kateus soi kauniimpana .... Eiku.

No eipä tää nyt tähän liittynyt.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kateus
« Vastaus #17 : Maaliskuu 17, 2023, 14:32:57 »
Onhan tuo kateus normaali inhimillinen tunne toki. Toivottavasti ohi menevä sellainen.

Te Suomi PT:t ootte oikeesti keskimäärin ihan huippu ihania otuksia jokainen omalla tavallaan.    Markkinoiden parasta antia minusta.

Olisihan se ikävää jos ette tukisi toisianne vaikka jonkun kateuden tms. takia. Missä vaan duunissa kollegojen kanssa sparrailu ja tuki on tärkeää ja kullan arvoista! Pitäkää yhtä ja meidät turskat ruodussa!

Isommassa markkinassa tuskin te toistenne kuormasta syötte vaan nostatte vain markkinan kotimaisuus astetta!

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kateus
« Vastaus #18 : Maaliskuu 17, 2023, 18:11:33 »
Ei kannata olla kateellinen koska kateuden kohteella saattaa olla sukupuoliherpes.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kateus
« Vastaus #19 : Maaliskuu 17, 2023, 21:14:30 »
Ei kannata olla kateellinen koska kateuden kohteella saattaa olla sukupuoliherpes.

Tämä oli kyllä viisaasti sanottu.
Kateus on toki inhimillistä, mutta ikinä ei voi täysin tietää, millaisia taakkoja joku toinen ihminen kantaa.

Sillä iloisella henkilölläkin saattaa olla sen mittakaavan murheita, että jos niistä tietäisi, tuntisi lähinnä empatiaa.

Se timmi ja hoikka pt saattaa kamppailla syömishäiriön kanssa.

Se tosi paljon aikaan saava tyyppi saattaa haalia projekteja enemmän kuin riittävästi, jotta olisi muuta ajateltavaa kuin elämää varjostavat rankat keissit, joihin ei pysty itse vaikuttamaan.

Menestynyt henkilö on ehkä koko ikänsä yrittänyt todistaa vanhemmilleen olevansa tarpeeksi hyvä, eikä riitä heille siltikään.

Se maailman empaattisin ihminen saattaa raahata mukanaan tuhannen kilon traumalastia.

Sen tajuttoman kaunis ja hyväpeppuinen kollega ehkä elää tietämättömyydessä onko hänen veljensä enää hengissä.

Sen hauskan ja sosiaalisen tyypin isä ehkä tappoi itsensä 20 vuotta sitten.

Se maailman paras domina ehkä elää velkakierteessä.

Se isotissinen, upea blondi ehkä kärsii aivan kammottavista selkäkivuista päivittäin.

Sen tajuttoman kauniin pt:n exä ehkä vainoaa sitä.

Sen huikean syväkurkun läheinen on ehkä saattohoidossa.

Jokaisella on ne omat, upeat, uniikit puolensa, mutta myös ihan jokaiselta löytyy ne varjot, joiden kanssa täytyy pärjäillä. Silloinkin kun niitä ei itse edes tiedosta.

Ei voi ikinä tietää mitä kaikkea se toinen ihminen kantaa harteillaan.

---

Kyllä. Minäkin tunnen välillä kateutta. Ne ovat sellaisia asioita, joita toivoisi myös omalle kohdalleen. Mutta sitten toisaalta taas, elämä voisi olla hyvin erilaista, eikä välttämättä lainkaan parempaa, vaikka omaisikin ne kadehtimansa ominaisuudet / asiat.

Kun kadehtii jotakuta toista kannattaa myös muistaa että ehkä joku kadehtii itseäkin jostain syystä.

Kuten myös... Mitä minä voisin tehdä sen eteen, että saavuttaisin ne asiat, joita kadehdin muissa?

Joskus välillä voi unohtua kuinka valtavan paljon duunia joku on saattanut tehdä sen eteen, että on saavuttanut elämässään ne asiat, joita joku toinen kadehtii. Siellä voi olla taustalla aivan helvetisti opintoja ja paskapalkkaisia töitä (ja valvottuja öitä, heh...). Siellä voi olla takana 10 vuotta terapiaa. Siellä voi olla takana että on joutunut lapsesta saakka pärjäämään käytännössä omillaan. Sillä kadehditulla henkilöllä ei välttämättä ole nimeksikään vapaa-aikaa. Se kadehdittu ihminen saattaa arjessaan olla yksinäinen.

---

Olisipa maailma kyllä parempi paikka kaikille jos - eivät ainoastaan pt:t pitäisi keskenään yhtä - vaan jos kaikki ihmiset pyrkisivät tukemaan toinen toistaan.

Rumaksi kateus muuttuu siinä kohtaa, kun se alkaa ilmetä katkeruutena ja vihana. Jos tunteiden ajamana päädytään häijyihin tekoihin, olivatpa ne sitten haavoittavia sanoja, joko selän takana tai päin näköä, tai konkreettisempia tekoja.

Voimaa, valoa ja rakkautta ihan jokaiselle. ❤️
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2023, 21:24:03 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️