^Jep, eikä kiinnosta hiukkaakaan tieto, että itse oon jonkun mielestä ärsyttävä😂
Uutiset:
^Jep, eikä kiinnosta hiukkaakaan tieto, että itse oon jonkun mielestä ärsyttävä😂
Selvästikin nämä politiikka-ketjut (joita on useampia kuin yksi nykyisin) menee tunteisiin. Mutta jotenkin kuitenkin toivoisin että kaikki se - vaikka toisen keskustelijan huvittavana, typeränä, ärsyttävänä pitäminen jne - jäisi niihin ketjuihin ja moderaattorit tekisivät niistä omat päätöksensä varoitusten, bannien jne suhteen.Jos poliittiset aiheet eivät kiinnosta niin miksi lukea saati vastailla niihin? Jos niihin kirjoittelee niin voi saada vastauksen, eikös keskusteluketjujen idea ole se että niihin kirjoitettuihin viesteihin vastaillaan?
Juuri näin. Silloin kun ei kiinnosta, en lue niitä ollenkaan, silloin kun kiinnostaa, luen, ja silloin kun tekee mieli osallistua keskusteluun, niin saatan kommentoida jotain. Mutta kenenkään velvollisuus ei ole vastata minun kommentteihini yhtään mitään. Saa vastata tai olla vastaamatta, ja minä vastaan tai olen vastaamatta. Niin simppeliä se on. Ja jos jonkun tietyn nimimerkin kommentteja en halua nähdä ollenkaan, niin lisään estolistalle. Sitä varten estolista-toiminto on olemassa ja hyvä että on.Pitäisikö tänne avata kenet haluaisin bannata -ketju?
Ei lainkaan huono idea. Jos jonkun havaitsee toistuvasti rikkovan foorumin sääntöjä tai heikentävän tarkoituksellisesti keskusteluilmapiiriä, niin asian nostaminen julkisesti esiin vaikkapa aiheelle omistetussa ketjussa voisi minun nähdäkseni olla ihan hyvä toimintatapa.
^ No miksi sitten kirjoitit asiasta, jos se ei vaivaa sua?No olihan se siinä kerrottu. Kannattaa lukea viestit ajatuksella eikä vain öyhöttää.
^ No miksi sitten kirjoitit asiasta, jos se ei vaivaa sua?Kunnioituksesta muita foorumilaisia ja foorumin hyvää henkeä kohtaan. Jos haluavat nähdä sitä itseään niin mars johonkin politiikka-ketjuun. Muualla sitä ei tarvita.
Kunnioituksesta muita foorumilaisia ja foorumin hyvää henkeä kohtaan
^ No miksi sitten kirjoitit asiasta, jos se ei vaivaa sua?
^ No miksi sitten kirjoitit asiasta, jos se ei vaivaa sua?Kunnioituksesta muita foorumilaisia ja foorumin hyvää henkeä kohtaan. Jos haluavat nähdä sitä itseään niin mars johonkin politiikka-ketjuun. Muualla sitä ei tarvita.
Jos poliittiset aiheet eivät kiinnosta niin miksi lukea saati vastailla niihin? Jos niihin kirjoittelee niin voi saada vastauksen, eikös keskusteluketjujen idea ole se että niihin kirjoitettuihin viesteihin vastaillaan?
Pitäisikö tänne avata kenet haluaisin bannata -ketju?
Eikä mielipide välttämättä ole väärä tai oikea; niille, jotka ovat palkokasvinsa sieraamiinsa vetäneet, tiedoksi.
JoeyT. Sä olet nyt selvästi saanut tunteita aikaan. Ihastus menee luultavasti ja toivottavasti ohi.Kiitos samoin.
Kuten tuolla mainitsit, se tosiaan vähän häiritsee kun pitää toisesta ketjusta pomppia toiseen ketjuun jotta voi kuitata sille toiselle jostakin mikä siellä toisessa ketjussa vitutti.
Mutta mä painun nyt töihin ja oikein mukavaa päivää sinulle.
Mielipide on aina oikea. Mielipide on kuin perseenreikä ja mun haisee paremmalta.Eikä mielipide välttämättä ole väärä tai oikea; niille, jotka ovat palkokasvinsa sieraamiinsa vetäneet, tiedoksi.
Nyt juutuin tähän. Voiko mielipide edes olla väärä tai oikea? Ehkä siinä mielessä että se voi perustua faktoihin tai huuhaaseen. Mutta jälkimmäisessäkin tapauksessa sanojallaan on oikeus siihen. Tärkeämpää on että miten sen esittää, muita kunnioittaen vai mollaten.
No nyt tuli sivuraide. Jatkakaa.
Kunnioituksesta muita foorumilaisia ja foorumin hyvää henkeä kohtaan. Jos haluavat nähdä sitä itseään niin mars johonkin politiikka-ketjuun. Muualla sitä ei tarvita.
Anteeksi kaikilta ja etenkin ThomasDundee. Kyllä minä sinusta pidän.