Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miltä näyttää sun estolista?  (Luettu 19060 kertaa)

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miltä näyttää sun estolista?
« Vastaus #100 : Lokakuu 20, 2025, 06:37:14 »
Tyhjää täynnä. Sen ansaitsevat viestit menevät toisesta korvasta ulos ilman foorumin teknistä apuakin. Ja huumoriarvo on minulle tärkeä arvo.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #101 : Lokakuu 20, 2025, 08:41:27 »
Saitin estolista tyhjä. Hupakkoluurin ja sosiaalisenmedian estolistat yhtä pitkät kuin nälkävuosi.
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #102 : Lokakuu 20, 2025, 10:10:13 »
Yks löytyy:
Teme696

Ei jaksanut niitä juttuja.

Pysyttelen myös poissa topikeista, mitkä eivät liity tän foorumin ytimeen millään tavalla.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2025, 10:12:22 kirjoittanut Blain »

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (57)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #103 : Lokakuu 20, 2025, 10:39:12 »
Yks löytyy:
Teme696

Ei jaksanut niitä juttuja.

Pysyttelen myös poissa topikeista, mitkä eivät liity tän foorumin ytimeen millään tavalla.

Ota pois estolistalta. Eihän tuollaista jäsentä ole täällä.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #104 : Lokakuu 20, 2025, 13:13:24 »
^ Ei vara venettä kaada
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Ilotikku

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #105 : Lokakuu 20, 2025, 14:45:53 »
Tyhjää täynnä. Muutenkin noita estolistoja ja vastaavia on vähän turha käyttää, kun on parempiakin keinoja.

Vibekoodailin itselleni selaimeen lisäosan, joka pudottaa sivulta tiettyjä div-elementtejä sen mukaan miten olen asettanut filtterit. Toimii vähän kuin mainosblokkeri, mutta ulottaa toiminnan mainoksista kaikenlaiseen sisältöön. Sillä voi laittaa vaikka tietyt käyttäjätunnukset täysin pimentoon eli foorumia käyttäessä näyttää kuin näitä ei olisi olemassakaan.

Seuraavaksi ajattelin kokeilla tuohon älykästä seurantaa eli oppii ja pudottelee automaattisesti mm. uutisvirroista kaikki klikkiperseilyt, mainokset ja muut häiritsevät elementit tietty ja seksifoorumeilta politiikan ja puheet isoista pippeleistä. Saa nähdä jääkö mitään jäljelle, kun on kaikki mun mieltymykset omaksunut. :laught:

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
« Vastaus #106 : Lokakuu 20, 2025, 15:19:00 »
Tällä hetkellä estolista on tyhjä.
Jossain vaiheessa kun elämäntilanne on ollut sellainen että huumorintaju ei ole oikein riittänyt, olen ottanut estolistan käyttöön. Listalle päätyivät silloin saitin pahimmat persu-provokaattori-trollit Penaattori/jurzantaa, joey_t, Villerius sekä muistaakseni Kellopeliappelsiini ja Pekonen, ehkä muutama muukin. 
Tällä hetkellä en koe estolistalle tarvetta, osittain perseilykommenttien huumoriarvon takia, osittain siksi, että persumölisijöiden aivoituksista ja niiden muutoksista tämän päivän poliittisessa ilmapiirissä on ehkä hyvä ollakin kärryillä.

Toisaalta kommentteja on muutenkin aika helppo skipata, tai tiettyjä ketjuja jättää avaamatta ollenkaan, jos ei kiinnosta.
Ihan kätevä ominaisuus tuo estolista kuitenkin on, jos joidenkin tiettyjen kirjoittajien kommentteja ei vain jaksa katsoa tai nähdä ollenkaan. Saatan hyvinkin ottaa käyttöön ja lisäillä sinne nimimerkkejä, väliaikaisesti tai pysyvästi, jos ja kun koen taas tarpeelliseksi.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2025, 15:29:22 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #107 : Lokakuu 20, 2025, 16:05:12 »
^ Olen käyttänyt kerran juuri tuota taktiikkaa että laitoin suurimmat puunhalaajat estolistalle sen takia että oma happi oli heikko ja halusin kokea foorumin paikaksi joka ei katkaise verisuonta mun päästä. Muistaakseni 250mikrogramman lsd tripin jälkee ymmärsin että puita pitää halata ja poistin nuo hipit estolistalta.

En muista ketä nuo puunhalaajat oli mutta sen muistan että vitutus oli ankara.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2025, 16:11:44 kirjoittanut Lifti »
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Carolus Rex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #108 : Lokakuu 20, 2025, 16:24:09 »
Mulla oli Ribbeli. Mutta näyttää oikeus toteutuneen vihdoinkin ja bannivasara ollu modella käytössä.

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
« Vastaus #109 : Lokakuu 20, 2025, 17:22:48 »
^ Huomasin myös että nimimerkit Penaattori ja jurzantaa ovat molemmat bannattuina, toivottavasti pysyvästi. Olenkin ihmetellyt, miten tuhansien kommenttien verran trollaamista ja provoamista tiettyjen nimimerkkien toimesta on täällä katsottu läpi sormien niinkin pitkään, kun taas tietyt toiset nimimerkit on bannattu varsin herkästi. Olen jopa miettinyt vaikuttaako banniherkkyyteen se, miltä poliittiselta laidalta provoavat kommentit tulevat, kun välillä siltä on vahvasti näyttänyt.
Mutta hienoa, jos moderointi toimii puolueettomasti ja bannikynnys on kaikille sama, poliittiseen kantaan katsomatta. Tiedäpä vaikka estolistan käytölle ei tulisikaan enää tarvetta.  :drinking:

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #110 : Lokakuu 20, 2025, 17:28:06 »
Käsittääksni tyhjä toki dementia vaivaa niin en takaa jos oon jonkun kännissä estänyt...
kysyvälle vastataan

Poissa Klikklak

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #111 : Lokakuu 20, 2025, 17:32:45 »
Tyhjä tällä hetkellä tilanne voi tosin muuttua

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #112 : Lokakuu 20, 2025, 17:36:06 »
Jos poliittiset aiheet eivät kiinnosta niin miksi lukea saati vastailla niihin? Jos niihin kirjoittelee niin voi saada vastauksen, eikös keskusteluketjujen idea ole se että niihin kirjoitettuihin viesteihin vastaillaan?

Pitäisikö tänne avata kenet haluaisin bannata -ketju?

Poissa Klikklak

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #113 : Lokakuu 20, 2025, 17:51:18 »
^ just tämä ne  viestketjut mitkä ei kiinnosta pysy pois niistä

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
« Vastaus #114 : Lokakuu 20, 2025, 18:14:58 »
Jos poliittiset aiheet eivät kiinnosta niin miksi lukea saati vastailla niihin? Jos niihin kirjoittelee niin voi saada vastauksen, eikös keskusteluketjujen idea ole se että niihin kirjoitettuihin viesteihin vastaillaan?

Juuri näin. Silloin kun ei kiinnosta, en lue niitä ollenkaan, silloin kun kiinnostaa, luen, ja silloin kun tekee mieli osallistua keskusteluun, niin saatan kommentoida jotain. Mutta kenenkään velvollisuus ei ole vastata minun kommentteihini yhtään mitään. Saa vastata tai olla vastaamatta, ja minä vastaan tai olen vastaamatta. Niin simppeliä se on. Ja jos jonkun tietyn nimimerkin kommentteja en halua nähdä ollenkaan, niin lisään estolistalle. Sitä varten estolista-toiminto on olemassa ja hyvä että on.

Pitäisikö tänne avata kenet haluaisin bannata -ketju?

Ei lainkaan huono idea. Jos jonkun havaitsee toistuvasti rikkovan foorumin sääntöjä tai heikentävän tarkoituksellisesti keskusteluilmapiiriä, niin asian nostaminen julkisesti esiin vaikkapa aiheelle omistetussa ketjussa voisi minun nähdäkseni olla ihan hyvä toimintatapa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2025, 18:22:51 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #115 : Lokakuu 20, 2025, 18:34:59 »
Laitoin testiin humppalistan kaverin. Toisaalta näkehän tuossa helposti tasan niiden tekstit kenen haluaa.
Kaipa koiran voi päästää kopistaan veks  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 74 )

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #116 : Lokakuu 20, 2025, 18:36:22 »
Tyhjää näyttää
Lipstick on your dipstick

Poissa Morgan Kane

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #117 : Lokakuu 20, 2025, 18:40:17 »
Ei ole estolistalla ketään. Mun mielestä sillä ei oo mitään väliä ootko vasemmistolainen, vihreä, demari tai normaali. Kyllä täällä on tilaa kaikille.

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #118 : Lokakuu 20, 2025, 18:47:19 »
Tyhjää näyttää
Sama täällä.

Jos politiikkaketjuun eksyy postailemaan, pitää varautua siihen että jollain voi olla eri mielipide asioista.

Eikä mielipide välttämättä ole väärä tai oikea; niille, jotka ovat palkokasvinsa sieraamiinsa vetäneet, tiedoksi.
Saitin Bud Spencer

[T66]

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #119 : Lokakuu 20, 2025, 19:15:02 »
Tyhjää näyttää

Sama. Osaan elää sen kanssa, että jotku nimimerkit ärsyttää mua 😅
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!