Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Miltä näyttää sun estolista?
Hottis puuma:
Kun nyt pitäisit edes estolistalla, etkä stalkkaisi yötä päivää forkalla poistellen välillä listalta ja lukien niin mun että toisten estämiesi kirjoituksia.
:laught:
Mun estolista on muuten tyhjä. En harrasta ala-asteelta tuttuja lapsellisia tempauksia.
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: Everdreamer - Maaliskuu 07, 2023, 11:33:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Maaliskuu 07, 2023, 11:26:42 ---Pointti?
Sen pointti on estolista.
Eiks kolikko mee pohjaan?
--- Lainaus päättyy ---
Ja se piti julkaista? Alright…
Mitäs jos menisit nukkumaan?
--- Lainaus päättyy ---
Kun haluaa saada edes jotain huomiota niin siksi tällaista tulee. Suodaan se hänelle.
Tomppeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Maaliskuu 07, 2023, 10:46:37 ---Mun näyttää tältä.
Niin että jos en kauheesti reagoi kirjoituksiinne niin syy voi olla tässä. Kun joku sisällyttää aikaisemman kirjoituksen omaansa, silloin blokatunkin näkee.
--- Lainaus päättyy ---
Aurora Mature:
--- Lainaus käyttäjältä: Everdreamer - Maaliskuu 07, 2023, 11:33:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Maaliskuu 07, 2023, 11:26:42 ---Pointti?
Sen pointti on estolista.
Eiks kolikko mee pohjaan?
--- Lainaus päättyy ---
Ja se piti julkaista? Alright…
Mitäs jos menisit nukkumaan?
--- Lainaus päättyy ---
Siis miksi menisin nukkumaan, Helsingissä aivan ihana, aurinkoinen sää. Jos sinä ja sun kamut ette saa päähinne laittaa estolistaanne näkyville, ei se, että minä laitan, ole väärin. Tietenkin sen julkaisen.
Aurora Mature:
--- Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - Maaliskuu 07, 2023, 11:36:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Maaliskuu 07, 2023, 10:46:37 ---Mun näyttää tältä.
Niin että jos en kauheesti reagoi kirjoituksiinne niin syy voi olla tässä. Kun joku sisällyttää aikaisemman kirjoituksen omaansa, silloin blokatunkin näkee.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Tomppeli ❤️
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta