Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Opiskelijarouva/Turuntyttö  (Luettu 7426 kertaa)

Poissa Dry_martini

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Opiskelijarouva/Turuntyttö
« : Helmikuu 26, 2023, 08:51:41 »
No niin tietäjät! Olen jonkin aikaa haaveillut vierailusta opiskelijarouvan luona. Kuvien mukaan kyseessä on nainen minun makuuni. Naisellisen muodokas, sopiva ikä, viekas hymy, hiukset päässä, kuvissa ei liioiteltua revittelyä ja ilmoituksessa (st) selkeästi ilmoitettu rajat. Lähtökohtaisesti vaikuttaa siis naiselta jonka kanssa olisi mukava viettää kiimainen hetki.

En löytänyt foorumilta keskustelua juuri hänestä ja olisikin kiva kuulla kokemuksia, teiltä sanavalmeilta tietäjiltä.

Mieluummin kuulisin niistä positiivisista kokemuksista.

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijarouva/Turuntyttö
« Vastaus #1 : Helmikuu 26, 2023, 09:06:13 »
Mun suosikki hupakko. Itse tykkään perus gfe meiningistä, ja siinä hän on hyvä. Saa panna kovin jos siltä tuntuu. Ja ne hiukset on  :inlove: :inlove:

Poissa MrNaisKai

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijarouva/Turuntyttö
« Vastaus #2 : Toukokuu 10, 2023, 16:52:52 »
Pieni ja pyöreä. Iloinen ilme ja todellinen GFE-meininki kynnykseltä lähtien. Asenteen perusteella on pakko uskoa, että ei ole liikkeellä pelkästään rahasta vaan myös rakkaudesta lajiin. Lukaali ilman muuta hienoin, missä olen näissä merkeissä käynyt. Kuulemma miehensä tykkää olla mukana jos asiakas niin haluaa, joko katsomassa vierestä tai antamassa kyytiä kaksin verroin. Mikäpä sen mukavampaa kuin pariskunnan yhteinen harrastus.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Opiskelijarouva/Turuntyttö
« Vastaus #3 : Toukokuu 10, 2023, 19:26:07 »
Pieni ja pyöreä. Iloinen ilme ja todellinen GFE-meininki kynnykseltä lähtien. Asenteen perusteella on pakko uskoa, että ei ole liikkeellä pelkästään rahasta vaan myös rakkaudesta lajiin. Lukaali ilman muuta hienoin, missä olen näissä merkeissä käynyt. Kuulemma miehensä tykkää olla mukana jos asiakas niin haluaa, joko katsomassa vierestä tai antamassa kyytiä kaksin verroin. Mikäpä sen mukavampaa kuin pariskunnan yhteinen harrastus.

Aww kiitos! Rakkaudesta lajiin kyllä ehdottomasti myös.☺️❤️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa reperento

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijarouva/Turuntyttö
« Vastaus #4 : Tammikuu 12, 2024, 23:25:10 »
Tänään 12.1 asioilla turussa mieleen ettäsexiseurakin kelpais.Lähetin viestin opiskelijarouvan numeroon olen kerran aikasemminkin käynyt hänen luonaan joten paikka ei ihan vieras enää ollut. Melko pian häneltä tuli viesti ja aika milloin tavattavissa. Ei muuta kuin suunta hänen luokseen. Oven avasi odotetusti hyvin sexikkään näköinen neito. Askeleet vain yläkertaan ja homma etenemään. aluksi kiihottavaa hyväilyä kokovartalolle ja toki sain häntäitseäänkin koskea. Sexikkään hyväilyn jälkeen homman huipennus panon muodossa sängyssä ja hän oli hyvin itse mukana. Huoneet oli siistejä ja hyvin hoidettuja. Lopuksi suihku siistissä kylpyhuoneessa sekä reipas halaus lopuksi. Hän on maininnut että mieskin voi olla halutessa mukana mutta pidän vain naisen seurasta sängyssä ainoastaan. Mukava neito ja lupasin tulla uudelleen taas jokin kerta. Hänen palveluasenteestaan voisivat jotkin muutkin tytöt ottaa esimerkkiä.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Opiskelijarouva/Turuntyttö
« Vastaus #5 : Tammikuu 13, 2024, 10:57:43 »
^ Kiitps paljon :kiss: Oli oikein mukava ja rento tapaaminen taas!😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Zemlicka

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelijarouva/Turuntyttö
« Vastaus #6 : Maaliskuu 17, 2024, 22:01:04 »
Pitkään ollut ajatuksissa tämä 2 m + n kuvio. Siis kaksi miestä panemassa samaa naista. Turuntytön kanssa tämäkin onnistui.

Pääsin liukkaille!

Kivaa, kiitos teille.


Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Opiskelijarouva/Turuntyttö
« Vastaus #7 : Maaliskuu 18, 2024, 06:19:12 »
Pitkään ollut ajatuksissa tämä 2 m + n kuvio. Siis kaksi miestä panemassa samaa naista. Turuntytön kanssa tämäkin onnistui.

Pääsin liukkaille!

Kivaa, kiitos teille.

Kiitokset itsellesi, oli oikein hauskaa!☺️
Opiskelijarouva

Turku