Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Violetta Hyvinkää  (Luettu 7811 kertaa)

Poissa Köpi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Violetta Hyvinkää
« : Helmikuu 24, 2023, 19:46:49 »
Onko kenelläkään kokemusta Violetestä? Soitin eilen hänelle. Oli jotenkin sekava puhelimessa, joten jätin menemättä.

Poissa perasmies

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Violetta Hyvinkää
« Vastaus #1 : Helmikuu 24, 2023, 19:55:24 »
ilmoittaako naapurisivustolla?
jos mä vaan ihan vähän...

Poissa Köpi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Helmikuu 24, 2023, 20:01:07 »
Joo. Otsikolla KAUNIS KISSA HYVINKAA

Poissa Gynther

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Maaliskuu 02, 2023, 22:55:01 »
Hyvin todennäköisesti kyseessä on Hesassakin operoinut tyttö. Tai sanoisin yli 40 vuotias nainen. Kävin joskus syksyllä eteisessä kääntymässä, kun PT oli jotain aivan toista, kuin kuvat antavat olettaa. Ja ilmon silloinen  väite 28 v täyttä sontaa.

Tokaisin lähtiessäni mahdollisimman vähäisen aggression kera, että olen totaalisen kyllästynyt tällaiseen vedätykseen. Ja jo mummoikäisen oloinen PT vaan toistaa toistamistaan, että olisi tuon 28 v.

Poissa sirru

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Syyskuu 18, 2025, 17:39:45 »
Tämä oli suuri pettymys.
Hän on muistanut ikänsä n. 15 vuotta väärin ja painonkin arvioinut saman verran kiloissa alakanttiin.
Eka kuva ainakin väärä tai siltä ajalta, kuin mitatkin. Toinen kuva vähän sinne päin, mutta tuhdimpana.
Sen verran laadukasta palvelua, että pikku marsalkka lerpahti kesken touhun, eikä siitä enää tokeentunut.
Todella suuri pettymys, enkä voi suositella.

Poissa Eki1983

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Syyskuu 18, 2025, 21:43:08 »
Oliko tämä se daami jota sai lykkiä vain takaapäin?

Poissa Gynther

• Full Member
« Vastaus #6 : Syyskuu 19, 2025, 18:03:38 »
Oon huomannut itessäni, ett, jos ei ekan 30 sec aikana ala eteisessä ja kämpässä pyörimisen aikana tuntua vetoa tyttöön yhtään, ni mun ei kannata jäädä, ja lähdenbkin usein pois. Vaikeaa se on, sillä PT yrittää kaikin keinoin ainakin ennen, ku raha on vaihtanut omistajaa, saada turskan jäämään. Eli toimii niinkuin hänellä pelkästään olisi valta päättää jäänkö vai en.

No, oon jo melkoisen immuuni happamalle namalle ja lievälle vittuilulle, jota usein noissa kääntymisoperaatioissa kohtaa.

Mutt, aina, jos noissa tilanteissa oon jääny, niin vitutus on ollu jälkeenpäin tosi iso.

Poissa Pamsuliini2.0

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Syyskuu 28, 2025, 07:29:00 »
Tälleen jo pitkään alalla olleena on käsittämätöntä miten jotkut viitsiikin yrittää kusettaa kun se totuus tulee joka tapauksessa ilmi.
Kun itse ajattelen asian niin että makuja ja mieltymyksiä on monia joten jokaiselle löytynee asiakaskuntaa.
Itsestään kannattaa pitää huolta ja asiakkaan kohdatessa olla puhdas ja huoliteltu. Sillä pääsee jo pitkälle.

Poissa Gynther

• Full Member
« Vastaus #8 : Lokakuu 03, 2025, 13:42:04 »
Ongelma onkin siinä, että ei ne ainoastaan yritä kusettaa vaan kusettavat eli onnistuvat siinä väärien tietojen postaamisessa.

Hommaa näköjään kannattaa jatkaa aina vaan, koska mitään seuraamuksia noi kusettaja PT:t ei kohtaa. Se ei oo niille mikään seuraamus, jos arviolta (mun) seitsemän kymmenestä jättää kääntymättä ovella/ eteisessä, vaikka niin oikeasti haluisivat kusettajan nähdessään.

Meissä suomalaisissa asuu erittäin tiukassa sellainen kumma miellyttämisen halu, joka laittaa hyvin usein toimimaan niitä omia tuntemuksia ja tykkäyksiä vastaan. Ja ton noi kusettaja PT:t osaa kyllä hyödyntää.

Tää on suurin syy, miks kaipaisin tännekin avoimia taloja esim. Saksan malliin. Ei tarttis arvailla onkohan se nyt sitä mitä kuvissa ja textissä.Mut kumma kyllä edes täällä saitilla ei toi ehdotus saa juuri kannatusta. Teeskenteleekö jengi, ett yksityiskämpissä operoivat PT:t ei oo huoria, ainoastaan huoratalossa olevat on huoria, vai miten.