Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä sai sinut nauramaan tänään?  (Luettu 207385 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #440 : Lokakuu 03, 2020, 05:34:30 »

Ihmisten luovuus ujuttaa tähän ketjuun myös muutakin kuin perinteistä huumoria.  :)
Amator

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #441 : Lokakuu 03, 2020, 07:11:19 »
Näitä lukiessani naurattaaa, ettei kukaan reissuhuorista osaa vastata kysymykseen miksi pandemian aikana on pakko huorata ympäri Suomea mahdollisena taudinkantajana, eikä siellä omalla paikkakunnalla paikallisesti tavata asiakas. Onko niin, ettei omalla paikkakunnalla riitä asiakkaat? Omasta kokemuksesta tiedän, että reissaamisen ihanuudesta tuskin on kyse. Vastuuun puuttuminen enemmän itkettää kun naurattaa.
No eiköhän se nyt ole aika itsestään selvää, että reissuun lähdetään, koska kotipaikkakunnalla asiakasmäärä ei vastaa sitä mitä haluaisi/tarvitsee talouden näkökulmasta. Tuskin kukaan ajattelee altruistisesti, että "pitääpä lähteä Rovaniemelle, koska siellä turskat ovat varmaan hirveässä puutteessa ja tätä asiaa menenkin nyt helpottamaan." Ajatusrata on, että lähdenpä Rovaniemelle, koska siellä turskat ovat varmaan hirveässä puutteessa ja pääsen käärimään hyvän tilin. Täällä pääkaupunkiseudulla on niin paljon tarjontaa, että asiakkaita ei enää oikein tämän alkuhuuman jälkeen ole."

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #442 : Lokakuu 03, 2020, 07:24:50 »
Näitä lukiessani naurattaaa, ettei kukaan reissuhuorista osaa vastata kysymykseen miksi pandemian aikana on pakko huorata ympäri Suomea mahdollisena taudinkantajana, eikä siellä omalla paikkakunnalla paikallisesti tavata asiakas. Onko niin, ettei omalla paikkakunnalla riitä asiakkaat? Omasta kokemuksesta tiedän, että reissaamisen ihanuudesta tuskin on kyse. Vastuuun puuttuminen enemmän itkettää kun naurattaa.

Miksi koronakaan aiheuttaisi mitään taukoa?

Ollaan nyt siinä vaiheessa, että immeisillä tuntuu olevan kaikilla palvelualoilla säästöt käytetty, jos niitä ylipäätään oli ennenkään. Töihin on mentävä, kun laskut pitää maksaa. Korona ei ole niin tappava kuin aluksi luultiin, tautia yhtään vähättelemättä, vaikkakin jälkioireista ei vielä kukaan osaa sanoa mitään. Korona kuolee 9-15% enemmän kuin influenssaan. Joten kyseessä on vaarallinen tauti. 

Mutta silti show must go on. Ja kun sen taudin voi saada mistä vaan, kuten omilta lapsilta;koulusta tai päiväkodista, harrastustoiminnasta tai juhlista. Varsin monessa kaupassa olen nähnyt ulkomaalaisia raksaduunareita, jotka asuu yhdessä pienissä tiloissa ja he eivät välitä mistään hygieniasäännöistä yhtikäs mitään. Moni tartunnan saanut ei osaa sanoa, mistä se on tullut. En ole kuullut että kukaan on saanut hupakoinnista koronaa. Tai no ehkä se on jäljittämättömien tartuntojen syy. Enpä olisi uskonut näin moni ihminen hupakoi.  ::)     
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2020, 07:33:57 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7787
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #443 : Lokakuu 03, 2020, 08:14:48 »

Ihmisten luovuus ujuttaa tähän ketjuun myös muutakin kuin perinteistä huumoria.  :)

Sama nauratti täälläkin.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #444 : Lokakuu 03, 2020, 08:48:38 »
No ihan et vastannut kysymykseen. Jotenkin lähtisin siitä että millainen riski on saada ylipäätään tartunta jotta sitä kehenkään voisi tartuttaa. Loppujen lopuksi tämä riippuu tietysti omista valinnoistaan kaiken elämän suhteen. Keikoilla on kuitenkin automaattisesti sellainen rytmi, ettei kontakteja oikein kerry kuin asiakkaat. Normaalia elämää kotonaan elävällä helposti kertyy enemmän kontakteja muusta elämästään. Ja siihen päälle tietysti asiakkaat.


Jos kysymyksesi oli mitä pidän reissaamisesta, niin en pidä melkein kymmenen vuoden kokemuksella. Siksi muutin Hämeenlinnaan, täällä ja ympäristössä riittää asiakkaita, Lahtelaiset, Hyvinkääläiset, Riihimäkeläiset, Hesalaiset ja Tamperelaiset päälle. Minun tarvitsee vaan olla paikalla.
Sinä nyt et halua myöntää, uskon ettet ole niin palikka ettet ymmärtäisi että vaikka taudin voi saada mistä vaan, niin matkusteleva oireeton ihminen levittää tautia tietämättään laajalle alalle. Paikallaan oleva sairastunut ihminen levittää tautia paikallsesti. Menikö nyt jakeluun, vai väännetäänkö rautalangasta.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2020, 08:52:57 kirjoittanut Nina »

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #445 : Lokakuu 03, 2020, 10:48:08 »
Nina vastaan Venla vääntö.

Kuulkapas nyt tyttökullat(anteeksi jo etukäteen manspleinaamista ja sovinistinen tytöttelyä) :)) te olette molemmat aivan yhtä vastuuttomia, jos asiaa tarkastellaan tavallisen tallaajan näkökulmasta. Eikö olisi aika pistää kiska kiinni, kunnes olemme saaneet kaikki rokotteen vuoteen 2027 mennessä, jos Fimeassa joku jaksaa silloin hyväksyä lääkkeen ja todeta sen turvalliseksi kansalaisille.     
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2020, 10:50:24 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #446 : Lokakuu 03, 2020, 11:12:31 »
Surkeaa, että huoria ruvetaan taas koronan varjolla paheksumaan. Samaa oli jo keväällä.

No minä en ole samalla tavalla reissuhuora kuin jotkut, mutta laitan silti vähän juttuja pöytään. Keväällä vähensin asiakkaat minimiin, vain pariin kappaleeseen viikossa, ja kaupassa rupesin käymään vain kerran viikossa. Nyt syksyllä en kuitenkaan asiakasmääriä enää rajoita seuraavista syistä:

- Kaikilla on parempi ymmärrys koronan toiminnasta sekä ehkäisemisestä.

- Normaalin elämän täytyy ruveta jatkumaan tilanteen vaatimia varotoimia noudattaen, koska korona ei tule katoamaan ennen rokotetta (ja sitten rokotteen mukana voi tulla jotain muuta kivaa, kuten esim. tällä kertaa narkolepsia puolille rokotteen saajista).

- Huoraaminen ja huorissa käyminen on normaalia elämää. Se on minun työni, ja työni tavoite on elättää itseni, saada rahaa säästöön tulevaisuuttani varten, sekä tukea asiakkaitteni henkistä ja seksuaalista hyvinvointia.

- Koronan ehkäisemisessä tärkeintä on kontaktien yleinen rajoittaminen ja suojaaminen. Minä en esimerkiksi mene juhliin enkä baareihin. Ravintoloista haen ruokaa ainoastaan mukaan. Julkisissa liikenteessä ja sisätiloissa käytän maskia oikein. Koulussa kaikki mahdollinen opetus on muutettu etäyhteyksille niin, etten tänä syksynä ole tavannut vielä ainoatakaan opettajaani enkä opiskelutoveriani kasvotuksin.

- Huoratapaamiset tapahtuvat yleensä kahden kesken muulta liikenteeltä suljetussa yksityishuoneistossa.

- Asiakkaat reissaavat siinä missä huorakin. Minä huoraan vakituisesti Jyväskylässä, joka on yleinen työmatka- ja läpikulkukaupunki. Valtava osa asiakkaistani on reissaajia, jotkut jopa matkaavat tänne yksinomaan minua tavatakseen. Jos minä voisin reissata jatkuvasti pitkin Suomea, niin se vähentäisi minun tapaamisiini liittyvää kokonaismatkailun määrää, kun useammat asiakkaani voisivat hurauttaa kotioveltaan luokseni ja takaisin ilman välipysähdyksiä.


Koronan ehkäisemisessä on kyse siitä, että jokainen kantaa kekoon sen painoisen korren, kuin itse pystyy kantamaan. Tässä kolme usein laiminlyötyä keinoa siihen, miten melkein jokainen voi hidastaa koronan leviämistä:

- Mikäli sinulla on vähintään yksi käsi, jota pystyt edes vähän liikuttamaan, etkä ole tappavasti allerginen vedelle etkä saippualle, niin pese kätesi lämpimällä vedellä ja saippualla. Ota sormukset pois ennen pesua, ja kuivaa kädet huolellisesti pesun jälkeen. Käsien käyttö kylmän veden alla ja enimpien vesien ravistelu ympärillä olevien ihmisten päälle ei ole käsien pesemistä.

- Mikäli sinulla ei ole terveydellistä syytä olla käyttämättä maskia, niin käytä maskia oikein silloin, kun sille on tarvetta. Tästä linkistä avautuu THL:n tietoa maskeista ja niiden käytöstä. Ota selvää siitä, miten maskisi laitetaan kasvoille oikein, koska minulla tulee yhden keskustareissun aikana vastaan jopa 10 ihmistä, joilla on maski kasvoillaan väärin päin, sitä ei ole vedetty kunnolla nenän ja leuan peitoksi, tai nenämetallia ei ole nipistetty kasvoja vasten.

- Älä mene ihmisten kanssa tekemisiin silloin, jos sinulla on oireita, jotka edes periaatteessa ja huonolla tuurilla saattaisivat olla merkki koronasta.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2020, 11:17:38 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #447 : Lokakuu 03, 2020, 11:24:10 »
No eiköhän se nyt ole aika itsestään selvää, että reissuun lähdetään, koska kotipaikkakunnalla asiakasmäärä ei vastaa sitä mitä haluaisi/tarvitsee talouden näkökulmasta. Tuskin kukaan ajattelee altruistisesti, että "pitääpä lähteä Rovaniemelle, koska siellä turskat ovat varmaan hirveässä puutteessa ja tätä asiaa menenkin nyt helpottamaan." Ajatusrata on, että lähdenpä Rovaniemelle, koska siellä turskat ovat varmaan hirveässä puutteessa ja pääsen käärimään hyvän tilin. Täällä pääkaupunkiseudulla on niin paljon tarjontaa, että asiakkaita ei enää oikein tämän alkuhuuman jälkeen ole."

Asia ei ole ihan noin yksioikoinen ainakaan kaikissa tapauksissa. Esim. mä teen Helsingissä kotonani töitä, ja se rajoittaa aika paljon tekemistä siellä. Olen vuokrannut Helsingissä myös muita majoituksia duunia varten, mutta se alkaa olla sitten sama jo olla keikalle ihan missä vaan. Mähän myös teen kaikkia duunejani himassani (myös siviiliduuniani) sekä koulukin on nyt etänä, joten sieltä himasta on todella kiva välillä lähteä jonnekin muualle ettei ihan mökkihöperöksi tule. Tässä on isoja eroja henkilöiden välillä, jotkut voisi innolla erokoitua kotiinsa, kun taas mulle on ollut vähän haastavaa kun vaihdoin melkein ympäri maailmaa kohdistuneen reissuduunin aikalailla himassa tapahtuvaksi työnteoksi. Mutta jos on luonteeltaan tuollainen mieluummin kotona pysyvä, niin ei taatusti ymmärrä miksi kukaan vapaaehtoisesti ja jopa nauttisi reissaamisesta. Kun taas ne jotka aina reissanneet duunikseen paljon, ehkä ymmärtävät sen paremmin, ettei siellä kotona neljän seinän sisällä viihdy ikuisesti.

Jos kysymyksesi oli mitä pidän reissaamisesta, niin en pidä melkein kymmenen vuoden kokemuksella. Siksi muutin Hämeenlinnaan, täällä ja ympäristössä riittää asiakkaita, Lahtelaiset, Hyvinkääläiset, Riihimäkeläiset, Hesalaiset ja Tamperelaiset päälle. Minun tarvitsee vaan olla paikalla.
Sinä nyt et halua myöntää, uskon ettet ole niin palikka ettet ymmärtäisi että vaikka taudin voi saada mistä vaan, niin matkusteleva oireeton ihminen levittää tautia tietämättään laajalle alalle. Paikallaan oleva sairastunut ihminen levittää tautia paikallsesti. Menikö nyt jakeluun, vai väännetäänkö rautalangasta.

Mikä muuten sai sun fiilikset keikkailua kohtaan muuttumaan? Koska muistaakseni aikoinaan sinäkin pidit siitä.
Mitä reisaamiseen tulee, niin mä en edelleenkään näe miten olisi potentiaalisesti jotenkin parempi tartuttaa tautia (joka on jo koko maassa) jollain tietyllä alueella kuin jollain toisella. Ja sitten tuo minkä sanoitkin, vaikka huora pysyisi paikallaan, niin asiakkaat tulevat kuitenkin mistä tulevat ja menevät minne menevät. Jotenkin mun fiilis on, että sä haluat nyt vaan jostain kumman syystä arvostella niitä kollegoja jotka tykkäävät tehdä tätä duunia eri tavalla kuin sinä. En mäkään ymmärrä kaikkia kaikkien muiden kollegojen työtapoja, mutta uskon että ne on ihan ok heille jos he ovat niin valinneet.
Valinnan vapaushan tässä duunissa on parasta :)

Nina vastaan Venla vääntö.

Kuulkapas nyt tyttökullat(anteeksi jo etukäteen manspleinaamista ja sovinistinen tytöttelyä) :)) te olette molemmat aivan yhtä vastuuttomia, jos asiaa tarkastellaan tavallisen tallaajan näkökulmasta. Eikö olisi aika pistää kiska kiinni, kunnes olemme saaneet kaikki rokotteen vuoteen 2027 mennessä, jos Fimeassa joku jaksaa silloin hyväksyä lääkkeen ja todeta sen turvalliseksi kansalaisille.     

Niinhän me ollaankin, ihan siis täysin vastuuttomia kumpainenkin ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #448 : Lokakuu 03, 2020, 11:28:18 »
Mä kun olen ihan aito blondi, niin en kyllä ymmärrä, että miten on huonompi asia, jos tapaan ensi viikolla X-määrän asiakkaita keikkakaupungissa A, tai jos tapaan saman X-määrän asiakkaita kotipaikkakunnallani B. Asiakkaat tulevat kuitenkin ympäriinsä (Nina tuossa hyvin kuvasit, että Hämeenlinnassa esim Helsingistä, Tampereelta, Järvenpäästä, Lahdesta... ihan sama se on kaikkialla).

Keikalla ollessa en tosiaan tapaa sitäkään vähää muita ihmisiä, mitä kotona ollessa, ja esim ruokaostokset teen ihan yhtälailla mahdollisimman korona-turvallisesti, riippumatta siitä missä olen.

Ja tietenkään en lähde mihinkään, jos mulla on pieninkin epäily, että voisi olla riski tartunnasta. Samaa odotan asiakkailta: että tapaamiselle ei tulla, jos yhtään epäilyttää.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2020, 11:30:54 kirjoittanut IlonaTequila »
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #449 : Lokakuu 03, 2020, 11:30:50 »
Voi huah sentään. Kauheeta selitystä. Kaikki tietää, että pandemian aikana on parempi pysyä aloillaan.
Mutta ei, selitellään miksi on ok kiertää pakkakunnalta toiseen. Venla sinä tunnettuna huorana näytät huonoa esimerkkiä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #450 : Lokakuu 03, 2020, 11:37:22 »
Mä kun olen ihan aito blondi, niin en kyllä ymmärrä, että miten on huonompi asia, jos tapaan ensi viikolla X-määrän asiakkaita keikkakaupungissa A, tai jos tapaan saman X-määrän asiakkaita kotipaikkakunnallani B. Asiakkaat tulevat kuitenkin ympäriinsä.

A-tapauksessa sinä kerrot kahdella mahdollisuuden sairastua. Miksi tämä asia on teille noin vaikeaa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #451 : Lokakuu 03, 2020, 11:40:05 »
Mistä tuo A-tapauksen kerroin on peräisin?

Ja mikset syyllistä asiakkaita siitä, että reissaavat huoriin?
Eläkkeellä.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #452 : Lokakuu 03, 2020, 11:40:59 »
^^ Valitettavasti lukion pitkä matikka ei nyt riitä, että ymmärtäisin tuon laskutoimituksen. Voitko kirjoittaa sen auki. Miten tartunnan riski kaksinkertaistuu jos kontaktien määrä on molemmissa tapauksissa sama?
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5175
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #453 : Lokakuu 03, 2020, 11:42:36 »
Tolla logiikalla sun pitäs Nina kieltäytyä vastuullisena huorana ottamasta muualta kuin Hämeenlinnasta tulevat asiakkaat.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #454 : Lokakuu 03, 2020, 11:46:24 »
Voi huah sentään. Kauheeta selitystä. Kaikki tietää, että pandemian aikana on parempi pysyä aloillaan.
Mutta ei, selitellään miksi on ok kiertää pakkakunnalta toiseen. Venla sinä tunnettuna huorana näytät huonoa esimerkkiä.

No eiköhän se nyt ole aika itsestään selvää, että reissuun lähdetään, koska kotipaikkakunnalla asiakasmäärä ei vastaa sitä mitä haluaisi/tarvitsee talouden näkökulmasta. Tuskin kukaan ajattelee altruistisesti, että "pitääpä lähteä Rovaniemelle, koska siellä turskat ovat varmaan hirveässä puutteessa ja tätä asiaa menenkin nyt helpottamaan." Ajatusrata on, että lähdenpä Rovaniemelle, koska siellä turskat ovat varmaan hirveässä puutteessa ja pääsen käärimään hyvän tilin. Täällä pääkaupunkiseudulla on niin paljon tarjontaa, että asiakkaita ei enää oikein tämän alkuhuuman jälkeen ole."

Asia ei ole ihan noin yksioikoinen ainakaan kaikissa tapauksissa. Esim. mä teen Helsingissä kotonani töitä, ja se rajoittaa aika paljon tekemistä siellä. Olen vuokrannut Helsingissä myös muita majoituksia duunia varten, mutta se alkaa olla sitten sama jo olla keikalle ihan missä vaan. Mähän myös teen kaikkia duunejani himassani (myös siviiliduuniani) sekä koulukin on nyt etänä, joten sieltä himasta on todella kiva välillä lähteä jonnekin muualle ettei ihan mökkihöperöksi tule. Tässä on isoja eroja henkilöiden välillä, jotkut voisi innolla erokoitua kotiinsa, kun taas mulle on ollut vähän haastavaa kun vaihdoin melkein ympäri maailmaa kohdistuneen reissuduunin aikalailla himassa tapahtuvaksi työnteoksi. Mutta jos on luonteeltaan tuollainen mieluummin kotona pysyvä, niin ei taatusti ymmärrä miksi kukaan vapaaehtoisesti ja jopa nauttisi reissaamisesta. Kun taas ne jotka aina reissanneet duunikseen paljon, ehkä ymmärtävät sen paremmin, ettei siellä kotona neljän seinän sisällä viihdy ikuisesti.

Jos kysymyksesi oli mitä pidän reissaamisesta, niin en pidä melkein kymmenen vuoden kokemuksella. Siksi muutin Hämeenlinnaan, täällä ja ympäristössä riittää asiakkaita, Lahtelaiset, Hyvinkääläiset, Riihimäkeläiset, Hesalaiset ja Tamperelaiset päälle. Minun tarvitsee vaan olla paikalla.
Sinä nyt et halua myöntää, uskon ettet ole niin palikka ettet ymmärtäisi että vaikka taudin voi saada mistä vaan, niin matkusteleva oireeton ihminen levittää tautia tietämättään laajalle alalle. Paikallaan oleva sairastunut ihminen levittää tautia paikallsesti. Menikö nyt jakeluun, vai väännetäänkö rautalangasta.

Mikä muuten sai sun fiilikset keikkailua kohtaan muuttumaan? Koska muistaakseni aikoinaan sinäkin pidit siitä.
Mitä reisaamiseen tulee, niin mä en edelleenkään näe miten olisi potentiaalisesti jotenkin parempi tartuttaa tautia (joka on jo koko maassa) jollain tietyllä alueella kuin jollain toisella. Ja sitten tuo minkä sanoitkin, vaikka huora pysyisi paikallaan, niin asiakkaat tulevat kuitenkin mistä tulevat ja menevät minne menevät. Jotenkin mun fiilis on, että sä haluat nyt vaan jostain kumman syystä arvostella niitä kollegoja jotka tykkäävät tehdä tätä duunia eri tavalla kuin sinä. En mäkään ymmärrä kaikkia kaikkien muiden kollegojen työtapoja, mutta uskon että ne on ihan ok heille jos he ovat niin valinneet.
Valinnan vapaushan tässä duunissa on parasta :)

Nina vastaan Venla vääntö.

Kuulkapas nyt tyttökullat(anteeksi jo etukäteen manspleinaamista ja sovinistinen tytöttelyä) :)) te olette molemmat aivan yhtä vastuuttomia, jos asiaa tarkastellaan tavallisen tallaajan näkökulmasta. Eikö olisi aika pistää kiska kiinni, kunnes olemme saaneet kaikki rokotteen vuoteen 2027 mennessä, jos Fimeassa joku jaksaa silloin hyväksyä lääkkeen ja todeta sen turvalliseksi kansalaisille.     

Niinhän me ollaankin, ihan siis täysin vastuuttomia kumpainenkin ;D

Samassa lauseessa ympäri maailmaa reissaaminen on muuttunut pelkästään kotona olemiseksi. Mutta ilmoituksien perusteella ei olla edes kotikaupungissa useamman viikon aikana. ;D

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #455 : Lokakuu 03, 2020, 11:53:59 »
Naurattaa seksinmyyjät, jotka antavat ymmärtää, että tekevät tätä työtä ihan vähän vain muun hyväpalkkaisen duunin ja mahdollisesti perhe-elämän ohessa. Silti ilmoitus on ihan koko ajan esillä ja yhteydenottoihin vastataan päivittäin puhelimitse ja aikoja saa mille päivälle tahansa. Yksi nyt jo lopettanut pitkän linjan hupakko oli tässä mielessä aivan huippu. Pokkana väitti, että kävi myyntikämpässään ihan vain pari päivää viikossa ja oikeasti asui miehensä kanssa ihan muulla suunnalla maata ja kovasti teki ihan muita töitä. Silti ilmoitus koko ajan aktiivisena ja aikoja sai ihan mille päivälle tahansa. 

Mitä järkeä tällaisessa esittämisessä on?

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #456 : Lokakuu 03, 2020, 11:57:51 »
Naurattaa seksinmyyjät, jotka antavat ymmärtää, että tekevät tätä työtä ihan vähän vain muun hyväpalkkaisen duunin ja mahdollisesti perhe-elämän ohessa. Silti ilmoitus on ihan koko ajan esillä ja yhteydenottoihin vastataan päivittäin puhelimitse ja aikoja saa mille päivälle tahansa. Yksi nyt jo lopettanut pitkän linjan hupakko oli tässä mielessä aivan huippu. Pokkana väitti, että kävi myyntikämpässään ihan vain pari päivää viikossa ja oikeasti asui miehensä kanssa ihan muulla suunnalla maata ja kovasti teki ihan muita töitä. Silti ilmoitus koko ajan aktiivisena ja aikoja sai ihan mille päivälle tahansa. 

Mitä järkeä tällaisessa esittämisessä on?

Jos paljastaa todellisuuden, niin se ei myy.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5175
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #457 : Lokakuu 03, 2020, 12:01:36 »
Naurattaa seksinmyyjät, jotka antavat ymmärtää, että tekevät tätä työtä ihan vähän vain muun hyväpalkkaisen duunin ja mahdollisesti perhe-elämän ohessa. Silti ilmoitus on ihan koko ajan esillä ja yhteydenottoihin vastataan päivittäin puhelimitse ja aikoja saa mille päivälle tahansa. Yksi nyt jo lopettanut pitkän linjan hupakko oli tässä mielessä aivan huippu. Pokkana väitti, että kävi myyntikämpässään ihan vain pari päivää viikossa ja oikeasti asui miehensä kanssa ihan muulla suunnalla maata ja kovasti teki ihan muita töitä. Silti ilmoitus koko ajan aktiivisena ja aikoja sai ihan mille päivälle tahansa. 

Mitä järkeä tällaisessa esittämisessä on?

Miksi siviilityön ohella ei pystyisi ottamaan pokaa joka päivä? En oikein itse keksi syytä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #458 : Lokakuu 03, 2020, 12:03:13 »
Mistä tuo A-tapauksen kerroin on peräisin?

Ja mikset syyllistä asiakkaita siitä, että reissaavat huoriin?

No voi vitun vauvat ;D
Jos otetaan huoriin jostakin reissaava asiakas ja reissaava huora, niin tupla mahdoillisuus.
En minä syyllistä asiakkaita, mutta puolitan riskin huoraamalla paikallaan, enkä palloile pitkin Suomea, koska en tiedä olenko oireeton viruksen kantaja.
Ihan turhaan vaan on matkustusrajoitukset, vai mitä vastuuttomat huoruliinit?

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #459 : Lokakuu 03, 2020, 12:26:23 »
Naurattaa seksinmyyjät, jotka antavat ymmärtää, että tekevät tätä työtä ihan vähän vain muun hyväpalkkaisen duunin ja mahdollisesti perhe-elämän ohessa. Silti ilmoitus on ihan koko ajan esillä ja yhteydenottoihin vastataan päivittäin puhelimitse ja aikoja saa mille päivälle tahansa. Yksi nyt jo lopettanut pitkän linjan hupakko oli tässä mielessä aivan huippu. Pokkana väitti, että kävi myyntikämpässään ihan vain pari päivää viikossa ja oikeasti asui miehensä kanssa ihan muulla suunnalla maata ja kovasti teki ihan muita töitä. Silti ilmoitus koko ajan aktiivisena ja aikoja sai ihan mille päivälle tahansa. 

Mitä järkeä tällaisessa esittämisessä on?

Miksi siviilityön ohella ei pystyisi ottamaan pokaa joka päivä? En oikein itse keksi syytä.

Jos asuu omien sanojensa mukaan eri paikkakunnalla ja tulee pääkaupunkiseudulle ihan vain pariksi päiväksi viikossa. Ja silti ilmoitus kaikkina päivinä ja tapaaminen myös järjestyy kaikkina päivinä. Huomaatko ristiriidan?