Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä sai sinut nauramaan tänään?  (Luettu 207957 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #420 : Syyskuu 17, 2020, 07:03:51 »
Tämä niin kaamea myrsky... ;D

Ei lähetä nyt tolle linjalle.  ::)

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #421 : Syyskuu 17, 2020, 17:21:46 »
Sain tänään kaupassa ahaa elämyksen, että pyykinpesuaine on loppu, kun edellisellä kerralla tiristelin pullon viimeiseen pisaraan asti.
No, ylpeenä siitä että kerrankin muistin jotain mitä ei yleensä muista ostaa menin kotia pesuhuoneeseen ja katos vaan olen näköjään unohtanut tyhjän pullon siihen.
Ei se ollut tyhjä vaan korkkaamaton täys puteli.
Tää toimii näköjään molempiin suuntiin...ei muista ostaa ja sitten ei muista, että on jo ostanut🙂

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2641
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #422 : Syyskuu 18, 2020, 23:02:35 »
Pieruhuumori
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #423 : Syyskuu 19, 2020, 10:26:15 »
forkan koomikot stan ja hese69, koiranleuat...kele. :D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #424 : Syyskuu 22, 2020, 22:56:24 »
Oharit kumminkaan päin ei naurata, mutta tyyppi jolle tehty oharit rekisteröi nimimerkin "panisjossais", se naurattaa. Hänen huumorintajunsa, ihanaa itseironiaa😁

Damn, hän olikin rekisteröitynyt jo aiemmin. Naurattaa silti, ehkä vielä enemmän😂
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 22, 2020, 23:00:02 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #425 : Syyskuu 28, 2020, 00:31:37 »
"Laura lähellä (2km) sinua 'vittu minua tänään ilmaiseksi'" 😂😂 Melkein löin jo perätuupparin vielä veteen ja tuulastus lampun valossa kiertämään saaristoa😂😂
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15295
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #426 : Lokakuu 02, 2020, 09:51:07 »
TÄMÄ  ;D

”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #427 : Lokakuu 02, 2020, 12:10:12 »
^😂
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #428 : Lokakuu 02, 2020, 17:05:42 »
Radio hiljasuus politiikka ketjussa ;D En olisi uskonut, että ovat noin lampaita. Bää...Venla ja kumppanit?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15295
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #429 : Lokakuu 02, 2020, 17:53:24 »
^
Miten niin hiljaista?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #430 : Lokakuu 02, 2020, 18:11:03 »
^, ^^ Piti vallan käydä politiikka-ketjua vilkaisemassa, että mikä radiohiljaisuus (yleensä en sitä lankaa jaksa lukea edes unilääkkeeksi...)

Mutta siis ilmeisesti Kallion huorien ja reissuhuorien pitäisi nyt jälleen kerran tehdä joku julkinen selvitys, että kuinka kehtaavat tehdä töitään, vaikka korona. 🤔 Oman sanottavani asiaan olen sanonut jo keväällä silloin pinnalla olleissa korona-keskusteluissa, mutta kertauksena:

- mun siviilielämässä kaikki kontaktit ovat niin minimissä kuin mahdollista
- teen kaiken mulle mahdollisen, jotta huolehdin, etten saa tartuntaa, ja jos kuitenkin saan, etten tartuta eteenpäin
- en kuitenkaan aio ryhtyä tuilla eläjäksi, vaan aion jatkaa töitäni kuten parhaaksi koen vallitsevassa tilanteessa - asiakkaat tekevät sitten tykönään päätöksen, tahtovatko mua tavata
- en jaksa tässä lähteä ketään vakuuttamaan, että oikeasti olen miettinyt asiaa aika paljon ja monelta kannalta, ja riskien arviointia teen kokoajan, jos joku tahtoo tulkita mun käytöksen piittaamattomuudeksi ja rahanahneudeksi, niin sitten on niin

Keskustelu siitä, miten fiksusti toimia vallitsevassa tilanteessa voisi olla ihan hedelmällinen ja kiinnostavakin, mutta jos lähtökohta on se, että syyllistetään ja vihjaillaan vastuuttomiksi ne, jotka toimivat erilailla kuin itse, niin siihen ei loputtomasti jaksa vastailla. Voi olla, että sinä Nina et ollut täällä keväällä, mutta silloin tätä syyllistystä oli muutaman kirjoittajan taholta todella paljon, ja ainakin mun henkilökohtainen jaksaminen perustella, miksi teen työtäni, on kulutettu aika loppuun.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #431 : Lokakuu 02, 2020, 19:46:36 »
Nauratti kun kurkistin statistiikkoja. Vastausten määrän perusteella yksikään foorumin kymmenestä suosituimmasta ketjusta ei käsittele foorumin varsinaista aihepiiriä.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #432 : Lokakuu 02, 2020, 19:58:01 »
^^ Avasin politiikka ketjun vain koska Ilona mainitsi siellä olevan jotain itkuvirttä. Siinä on ketju, jota en ikinä milloinkaan jaksa lukea.

Jokainen tekee itse omat päätökset ja kantaa vastuun niistä olematta tilivelvollinen muille kollegoille.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #433 : Lokakuu 02, 2020, 20:19:16 »
^ Tuohon rinnalle vielä Uskonto-ketju niin viimeinen saa sammuttaa valot. Siinä on kaksi aihetta, joista aikuiset eivät vaan osaa keskustella.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #434 : Lokakuu 02, 2020, 20:44:40 »
Tuure Boelius sanasodassaan Päivi Räsäsen kanssa: Vaikka olen homoseksuaali ja pidän siitä ääntä, en kierrä ovelta ovelle käännyttämässä – se on ihan jokin muu taho, joka niin tekee.
1-0 Tuurelle

Siis Jehovan todistajat on kerran keskeyttäneet yhden tapaamiseni asiakkaan kanssa. Tai keskeyttäneet hetkeksi siis, tapaaminen jatkui kyllä sitten siitä (ja ei, Jehovan todistajia ei kutsuttu mukaan). Ei se silloin niin naurattanut, mutta nyt naurattaa kyllä jo. Kaksi mummoa siellä oven takana et olisiko hetki aikaa jutella Jeesuksesta, meikäläinen siinä pyyhe päällä steikkarit jalassa ihan et mitä helv... ja asiakas piilossa makkarissa säikähtäneenä kun ei yhtään tiedä mitä tapahtuu. Voi jeesus todellakin. ;D

^, ^^ Piti vallan käydä politiikka-ketjua vilkaisemassa, että mikä radiohiljaisuus (yleensä en sitä lankaa jaksa lukea edes unilääkkeeksi...)

Mutta siis ilmeisesti Kallion huorien ja reissuhuorien pitäisi nyt jälleen kerran tehdä joku julkinen selvitys, että kuinka kehtaavat tehdä töitään, vaikka korona. 🤔

Kiitos uhrautumisesta! :-*
Hetken jo mietin et tartteeko sitä ketjua käydä lukemassa, mutta tuon takia ei onneksi tarvitse vaivautua ;D
Ihan jotenkin jäänyt käsitykseen, et joukkotapahtumat yms. paikat missä paljon ihmisiä samassa tilassa ois noita pahimpia tartunnan paikka riskejä...ja toisaalta että koronan voi huonolla tuurilla saada ihan mistä tahansa.
Huorat varmaan sijainnista riippumatta menevät kaikki ryhmään "ihan mistä tahansa", ja kukaan tuskin menee ryhmään "joukkotapahtuma" (ei edes siellä Kalliossa tai reissulla).
Tai mistä minä tiedän millaisia gangbangejä jengillä on menoillaan ;D

Mutta koronasta täällä varmaan edelleenkin useampia ketjuja, niissähän voi jatkaa tästä aiheesta. Tosin en tiedä onko aiheesta edelleenkään mitään uutta.

Politiikan suhteen mua voisi kiinnostaa keskustella mm. Hongkongin tämän hetkisestä tilanteesta (nythän on Hongkongin ns. kuoleman päivä) ja siitä miten voi olla mahdollista että Xi Jinping vain julisti itsensä käytännössä diktaattoriksi eliniäkseen, ja länsimaat ohittivat asian aikalailla olan kohautuksella. Onko Kiinan valta jo nyt niin merkittävä, ettei käytännössä sille maalle voida mitään, vai ajatellaanko edelleen, että ne vaan harmittomasti puuhailee itseksiin toisella puolen maapalloa eikä se meitä kosketa. Mutta jotenkin fiilis, että täällä ei olla niinkään kiinnostuneita käymään keskustelua oikeasti poliittisesti laajemmin merkittävistä asioista.

"Laura lähellä (2km) sinua 'vittu minua tänään ilmaiseksi'" 😂😂 Melkein löin jo perätuupparin vielä veteen ja tuulastus lampun valossa kiertämään saaristoa😂😂

Tää oli vielä pakko muoks tähän...
Oot siellä saarella yksin 10km mantereelle/lähimpään toiseen saareen niin pitäisikö tuossa kohdin saaren tutkimisen jälkeen soittaa Meripelastuskeskukseen et nyt on epäilys et joku Laura saattaa olla meressä pari kilsaa saaresta säteellä, et nyt varmaan tarvitaan apua...  ;D ;D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 02, 2020, 20:54:41 kirjoittanut Venla »
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #435 : Lokakuu 02, 2020, 21:17:23 »
Näitä lukiessani naurattaaa, ettei kukaan reissuhuorista osaa vastata kysymykseen miksi pandemian aikana on pakko huorata ympäri Suomea mahdollisena taudinkantajana, eikä siellä omalla paikkakunnalla paikallisesti tavata asiakas. Onko niin, ettei omalla paikkakunnalla riitä asiakkaat? Omasta kokemuksesta tiedän, että reissaamisen ihanuudesta tuskin on kyse. Vastuuun puuttuminen enemmän itkettää kun naurattaa.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #436 : Lokakuu 02, 2020, 21:34:52 »
Näitä lukiessani naurattaaa, ettei kukaan reissuhuorista osaa vastata kysymykseen miksi pandemian aikana on pakko huorata ympäri Suomea mahdollisena taudinkantajana, eikä siellä omalla paikkakunnalla paikallisesti tavata asiakas. Onko niin, ettei omalla paikkakunnalla riitä asiakkaat? Omasta kokemuksesta tiedän, että reissaamisen ihanuudesta tuskin on kyse. Vastuuun puuttuminen enemmän itkettää kun naurattaa.

Miten se reissaaminen lisää tautiriskiä?
Varmaan tiedät, että keikoillahan sitä vähemmän ihmisiä kohtaa kuin arjessa omalla paikkakunnallaan, keikoilla kun mennään aikalailla neljän seinän sisältä neljän seinän sisälle. Kotona ollessaan yleisesti porukka tuskin on niin vähillä kontakteilla kuin nyt esim. reissuhuorat.
Olen pahoillani jos sulle reissaaminen ei maistunut, se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei joku muu huora voisi siitä tykätä.
Mutta ymmärrän sun ihmettelyn paremmin toki tuolta pohjalta.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #437 : Lokakuu 02, 2020, 22:19:39 »
Pandemian aikana paikasta toiseen matkusteleva ihminen voi tahtomattaan levittää tautia laajemmalle alueelle kun paikallaan pysyvä ihminen.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #438 : Lokakuu 02, 2020, 23:21:36 »
Pandemian aikana paikasta toiseen matkusteleva ihminen voi tahtomattaan levittää tautia laajemmalle alueelle kun paikallaan pysyvä ihminen.

No ihan et vastannut kysymykseen. Jotenkin lähtisin siitä että millainen riski on saada ylipäätään tartunta jotta sitä kehenkään voisi tartuttaa. Loppujen lopuksi tämä riippuu tietysti omista valinnoistaan kaiken elämän suhteen. Keikoilla on kuitenkin automaattisesti sellainen rytmi, ettei kontakteja oikein kerry kuin asiakkaat. Normaalia elämää kotonaan elävällä helposti kertyy enemmän kontakteja muusta elämästään. Ja siihen päälle tietysti asiakkaat.
Joten...tartunnan saamisen riski saattaa karkealla yleistyksellä olla korkeampi paikallaan pysyvällä huoralla. Ja siitähän se levittäminen vasta voi alkaa. ;)

Mutta kuten todettua, huonolla tuurilla koronan voi saada mistä tahansa.
Vaikka sitten lähdettäisiin ajatuksesta, että olisi paikallaan pysyvä & reissaava huora, jotka molemmat ottaa asiakkaita samalla tavalla, niiiiin...mun on ainakin ihan hirveen vaikea laittaa tuohon jotain arvostusta, että olisi enemmän ok potentiaalisesti levittää tautia paikallisesti, ja sitten vielä mietintään voi lisätä, että onko se enemmän ok jossain tietyssä kaupungissa kuin toisessa. Toi vaatisi aikamoista ihmisten arvottamista paikkakunnan perusteella, mihin mä en ainakaan lähtisi missään yhteydessä. Joku muu voi tehdä listan jos haluaa, että missä kaupungeissa se on enemmän ok ja missä vähemmän.

Sitähän voisi toki miettiä alueen sairaalakapasiteetin kautta, mutta sittenkin, loppujen lopuksi koko Suomen resurssithan on käytössä.
Korona on jo koko Suomessa, joten sitä ei pysty enää levittämään laajemmalle mihinkään missä sitä ei jo voisi saada ihan ilman yhtä huoraakin. Tai noh, ainakaan mihinkään sen kokoiseen kylään missä nyt kukaan kävisi huoraamassa. ::)

Jos haluaa olla varma ettei tartuta ketään, niin sitten ei tapaa yhtään ketään toista ihmistä missään yhteydessä. Mutta epäilin keväällä, ja epäilen edelleen, tuon ratkaisun kestävyyttä. Eikä se todistettavasti kovin kestävä ratkaisu ollutkaan suurimmalle osalle.

Muuten kontaktien minimoiminen on järkevää, ja erityisesti välttää paikkoja joissa paljon ihmisiä. Tämän voi tehdä pysymällä paikallaan tai liikkumalla paikasta toiseen, enemmän kysyntä on muista valinnoista. Esim. ei käytä julkisia, ei käy kaupassa, ei käy ravintoloissa, ei käy harrastuksissa, ei tapaa sukulaisia/perheenjäseniä/kavereita, ei käy edes ulkoilemassa missään missä voisi törmätä toisiin jne.
Ja keikallahan kaikki tuo jo toteutuu kuin itsestään ;)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #439 : Lokakuu 03, 2020, 02:22:28 »
Näitä lukiessani naurattaaa, ettei kukaan reissuhuorista osaa vastata kysymykseen miksi pandemian aikana on pakko huorata ympäri Suomea mahdollisena taudinkantajana, eikä siellä omalla paikkakunnalla paikallisesti tavata asiakas. Onko niin, ettei omalla paikkakunnalla riitä asiakkaat? Omasta kokemuksesta tiedän, että reissaamisen ihanuudesta tuskin on kyse. Vastuuun puuttuminen enemmän itkettää kun naurattaa.

Osa huorista ei lopeta edes vaikka saisivat HIV:n tai pidä ollenkaan taukoa edes testien ajan vaikka kumi hajoaisi.
Miksi koronakaan aiheuttaisi mitään taukoa?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2020, 02:24:17 kirjoittanut lepsky »