Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä sai sinut nauramaan tänään?  (Luettu 208172 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #400 : Syyskuu 06, 2020, 22:11:02 »
Se, että tarjottiin 100 koko yöstä ja mainospuheeksi liitettiin kaksi löysää kyrvän kuvaa.

Jännää että koettiin pakolliseksi liittää tarjoukseen peräti kaksi kuvaa... ehkä hän ajatteli että kuvalla on joku rahallinen arvo. 😁
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #401 : Syyskuu 06, 2020, 23:08:48 »
Se, että tarjottiin 100 koko yöstä ja mainospuheeksi liitettiin kaksi löysää kyrvän kuvaa.

Onko mun ongelma sitten ollutkin se että olen yrittänyt sillä kovalla peniksellä hurmata.
Onhan se toki vähän hyökkäävän näköinen.
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #402 : Syyskuu 06, 2020, 23:21:44 »
^ Joo, ei toimi 1 kuva kovasta kyrvästä.

2 kuvaa löysästä, niin huoran sydän on sulaa vahaa! ❤️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5073
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #403 : Syyskuu 06, 2020, 23:36:40 »
Se, että tarjottiin 100 koko yöstä ja mainospuheeksi liitettiin kaksi löysää kyrvän kuvaa.

Onko mun ongelma sitten ollutkin se että olen yrittänyt sillä kovalla peniksellä hurmata.
Onhan se toki vähän hyökkäävän näköinen.

Täähän on yhtä epäselvää kun jossain korttipelissä. Ny loppuu tommonen monimutkanen juoniminen ja aletaan pelaan vaikka sököä. Satanen nokkiin! - ... tai jos löysästa kelpaa niin satku ja viiskymppiä päälle. Kolmen päivän päähän vasta on sovittu koetos niin ton verran löytyy perseestä tässä vaiheessa aina!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #404 : Syyskuu 08, 2020, 13:31:18 »
Kissa varasti mun leivän päältä kalkkunat ja juoksi aarteen kanssa saunaan. Herralle ei sitten riittänyt lounaaksi taimen.

No mä vedän tätä kuivaa känttyä sitten.
Why so fragile?

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #405 : Syyskuu 10, 2020, 20:36:57 »
Kissa varasti mun leivän päältä kalkkunat ja juoksi aarteen kanssa saunaan. Herralle ei sitten riittänyt lounaaksi taimen.

No mä vedän tätä kuivaa känttyä sitten.

Älä nyt...kalkkunaa🙄. Sä oot korkeintaan juottanut sille kissille pirkka olutta ja kuunnellut kun se mouruaa koko yön sängyn päädyssä😁

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #406 : Syyskuu 10, 2020, 21:30:59 »
^^
Minun Vincent kissa teki aikoinaan saman tempun minun juustokinkkuvoileivälle. 

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #407 : Syyskuu 10, 2020, 22:30:53 »
^ Tää herra on sellainen kuningas että jos en heti ole haukkana paikalla siivoamassa hiekka astiaa niin seuraava tavara tulee astian viereen. Joka kerta kun siivoan hiekka astiaa niin se seisoo tärkeänä vieressä "yeah, clean my shit"

Herralle ei kelpaa kuin yksi ainut hiekka. Jotain muuta kun yrität laittaa niin se kusee mun vaatteille.

Muistan mun ekan kohtaamisen Mr. Kittyn kanssa. Se meni mun tyynyn päälle, katsoi minua silmiin ja kusi siihen. Otti minulta luulot pois heti.

Kissa varasti mun leivän päältä kalkkunat ja juoksi aarteen kanssa saunaan. Herralle ei sitten riittänyt lounaaksi taimen.

No mä vedän tätä kuivaa känttyä sitten.

Älä nyt...kalkkunaa🙄. Sä oot korkeintaan juottanut sille kissille pirkka olutta ja kuunnellut kun se mouruaa koko yön sängyn päädyssä😁

Pirkka on mulle liian kallista kaljaa. Lidlin punaisella mennään tai tilaan netistä suoraan oven taakse. On muuten halvempaa kuin Suomen pullotettu vesi.
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15303
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #409 : Syyskuu 11, 2020, 12:13:56 »
Deep french(😉)kiss ja kahvin maku sporttitytön huulilla ja taas olen retkahtanut kahviin vuoden paussin jälkeen.  ;D

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #410 : Syyskuu 11, 2020, 17:53:18 »
Tuure Boelius sanasodassaan Päivi Räsäsen kanssa: Vaikka olen homoseksuaali ja pidän siitä ääntä, en kierrä ovelta ovelle käännyttämässä – se on ihan jokin muu taho, joka niin tekee.
1-0 Tuurelle
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #411 : Syyskuu 11, 2020, 18:44:21 »
Tuure Boelius sanasodassaan Päivi Räsäsen kanssa: Vaikka olen homoseksuaali ja pidän siitä ääntä, en kierrä ovelta ovelle käännyttämässä – se on ihan jokin muu taho, joka niin tekee.
Jaa, eikös nyt ole joku gay pride viikko, ja homorummutusta tulee joka tuutista, ainakin verovaroin ylen kanavilta.
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #412 : Syyskuu 11, 2020, 19:38:28 »
Tuure Boelius sanasodassaan Päivi Räsäsen kanssa: Vaikka olen homoseksuaali ja pidän siitä ääntä, en kierrä ovelta ovelle käännyttämässä – se on ihan jokin muu taho, joka niin tekee.
Jaa, eikös nyt ole joku gay pride viikko, ja homorummutusta tulee joka tuutista, ainakin verovaroin ylen kanavilta.

Näin taitaa olla ja perheelliset ottaa niitä 10v lapsiaan, jotka ei tiedä mistä on edes kyse, mukaan heiluttamaan sateenkaaren värejä. Ihan yhtä lailla kun heterot sotkee kakaransa mukaan näihin aito avioliitto marsseihin.

Verovaroin sieltä taitaa suurimmaksi osaksi tulla heterorummutusta että suodaan nyt hinteille ja lepakoille se yksi viikko mutta jättäis ne lapset kotiin leikkimään makkarafestareiden ajaksi.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #413 : Syyskuu 11, 2020, 20:54:00 »
^Kaameeta energian ja ajan tuhlaamista vaahdota siitä, mikä on kenenkin seksuaalinen suuntautuminen. Jokainen voi olla mitä haluaa ja sen ei pitäisi muita liikuttaa. Siinä kohtaa se alkaa ärsyttämään kun ruvetaan toiselle sitä ideologiaa syöttämään. Kasvissyöjät on yksi tälläinen heimo. Saat syödä mitä haluat, mut jos ruvetaan passaamaan, että 'sunkin kannattais, se on terveellistä, eettistä blaa blaa blaa' niin silloin se alkaa ärsyttämään.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #414 : Syyskuu 11, 2020, 20:59:52 »
Kasvissyöjät on yksi tälläinen heimo. Saat syödä mitä haluat, mut jos ruvetaan passaamaan, että 'sunkin kannattais, se on terveellistä, eettistä blaa blaa blaa' niin silloin se alkaa ärsyttämään.

Tiedän mitä tarkoitat - https://www.youtube.com/watch?v=Yxs_mTRjLAU

Parhaimpia on ne jotka ei syö lihaa mutta meikkien eteen joustetaan. Eli nälkään älä tapa mutta kauneuden eteen kyllä voi.
Why so fragile?

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #415 : Syyskuu 11, 2020, 23:15:22 »
Sekakäyttäjän sepustukset.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3248
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #416 : Syyskuu 12, 2020, 09:16:19 »
Tuli soitto 05 alkusesta numerosta ja alkuun ei kuulunu mitään ja sitten alko kuulumaan englanniksi että ei saa sulkea puhelinta vaan mie siihen tokasin että haista vittu ja suljin luurin 🤣🤣
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #417 : Syyskuu 12, 2020, 11:43:39 »
Eilen kaupan kassajonossa edelläni seisoi nuori nainen, jonka hupparin selässä luki "Kävisit välillä vieraissa".

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #418 : Syyskuu 16, 2020, 22:53:27 »
Tämä 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15303
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #419 : Syyskuu 17, 2020, 07:02:06 »
Tämä niin kaamea myrsky... ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant