Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä sai sinut nauramaan tänään?  (Luettu 208155 kertaa)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7798
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #100 : Maaliskuu 25, 2020, 12:12:58 »
Taas oli kaupan jauheliha tiski tyhjä. Nyt oli jo kelvannut karitsan lihaki ja luomulihat😂

Sama täällä. Nyt yllättäen leipää on edelleen saatavilla, koska ovat nämä kai huomanneet rajallisen säilyvyyden.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2353
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #101 : Maaliskuu 25, 2020, 12:36:19 »
Aikaa varaava asiakas. Olimme sopineet tälle päivälle ajan. Asiakas oli lähestynyt mua sähköpostilla joten pyysin hänen numeronsa että voin antaa osoitteen tapaamiselle, sekä saapumisohjeet. No tämä ei hänelle käynyt, vaan sanoi antavansa sen  mulle 45min ennen ajan alkua. Sanoin etten anna osoitetta ennen kuin saan numeron. Tämäkään ei ollut hyvä. Sen jälkeen kun hän oli haukkunut mut erikoiseksi huoraksi sanoi vielä että hän on tulossa. Kun sanoin että hän puhuu minulle sen verran tökerösti , etten ota häntä asiakkaakseni hän vastasi mulle näin:” Vitut mä huorien säännöistä.. sä latelet lisää sääntöjä koko ajan
. Laita ne jo heti ilmoos lumppu” ja toinen perään ” Huoria kohtaan voikin olla tökerö.. tehän olette kuin orjat aikanaan.. kauppatavaraa.. sopiio että tulen 1815”

Tää siis luulee oikeesti että hän olis vielä tervetullut  ;D

Ei hyvää päivää mitä urpå! 🙈🤭 Täällä toinen erikoinen huora, joka ei anna osoitetta ilman numeroa🤣
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5073
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #102 : Maaliskuu 25, 2020, 13:25:01 »
Aikaa varaava asiakas. Olimme sopineet tälle päivälle ajan. Asiakas oli lähestynyt mua sähköpostilla joten pyysin hänen numeronsa että voin antaa osoitteen tapaamiselle, sekä saapumisohjeet. No tämä ei hänelle käynyt, vaan sanoi antavansa sen  mulle 45min ennen ajan alkua. Sanoin etten anna osoitetta ennen kuin saan numeron. Tämäkään ei ollut hyvä. Sen jälkeen kun hän oli haukkunut mut erikoiseksi huoraksi sanoi vielä että hän on tulossa. Kun sanoin että hän puhuu minulle sen verran tökerösti , etten ota häntä asiakkaakseni hän vastasi mulle näin:” Vitut mä huorien säännöistä.. sä latelet lisää sääntöjä koko ajan
. Laita ne jo heti ilmoos lumppu” ja toinen perään ” Huoria kohtaan voikin olla tökerö.. tehän olette kuin orjat aikanaan.. kauppatavaraa.. sopiio että tulen 1815”

Tää siis luulee oikeesti että hän olis vielä tervetullut  ;D

Nää on kieltämättä vähän "vaikeita" aikoja kaikille ja kyllähän sitä varmaan moni kaveri hieman "turhautuukin", mutta mutta... Jooh  ::). - Ei no, hatunnosto että kyseisen tapauksen osaa kuitata huumorilla  :) . Toivottavasti ei sentään ole arkipäivää tuommonen...

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #103 : Maaliskuu 25, 2020, 13:55:10 »
The Daily Social Distancing Show.  ;D

Trump’s Best Word Bracket: Round 3 | The Daily Show

https://www.youtube.com/watch?v=iOKDB_TUqR4

Aika hyvä - Spelling Bee by Dumb Trump.  😂 (erityisesti huomioiden Trumpin kommentit Bidenistä)

Muuten tuntuu, että Trevor Noah on jenkkien talk show -vetäjistä masentunein tällä hetkellä (ennen eristystä Daily Show oli paras). Esim. Jimmy Kimmelillä tuntuu olevan parempi draivi päällä..

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #104 : Maaliskuu 25, 2020, 13:55:54 »
Aikaa varaava asiakas. Olimme sopineet tälle päivälle ajan. Asiakas oli lähestynyt mua sähköpostilla joten pyysin hänen numeronsa että voin antaa osoitteen tapaamiselle, sekä saapumisohjeet. No tämä ei hänelle käynyt, vaan sanoi antavansa sen  mulle 45min ennen ajan alkua. Sanoin etten anna osoitetta ennen kuin saan numeron. Tämäkään ei ollut hyvä. Sen jälkeen kun hän oli haukkunut mut erikoiseksi huoraksi sanoi vielä että hän on tulossa. Kun sanoin että hän puhuu minulle sen verran tökerösti , etten ota häntä asiakkaakseni hän vastasi mulle näin:” Vitut mä huorien säännöistä.. sä latelet lisää sääntöjä koko ajan
. Laita ne jo heti ilmoos lumppu” ja toinen perään ” Huoria kohtaan voikin olla tökerö.. tehän olette kuin orjat aikanaan.. kauppatavaraa.. sopiio että tulen 1815”

Tää siis luulee oikeesti että hän olis vielä tervetullut  ;D

Hyvää päivää mikä Pelle Hermanni on ollut liikenteessä.  ::) Aika iso liraus pissaa pitää olla päässä, jos tuon säätämisen ja epäasiallisen käytöksen jälkeen kuvittelee olevansa tervetullut tapaamiseen.   
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #105 : Maaliskuu 25, 2020, 17:41:14 »

Eräässä netflix sarjassa "A new start" kääntyi rekisterikilveksi ANUSTART. Ihan loistava veto käsikirjoittajalta
😂😂

Amator

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5073
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #106 : Maaliskuu 26, 2020, 01:32:17 »
Kuuntelemaltani nauhalta pätkä: "...kun me sieltä Haaparannalta lährettiin tuli yks mies joka niinkun jatkuvasti kävi siinä jokaisen hihassa urkkimassa, niinkun joku kärpänen kierti siinä osastossa että sanokaa nyt että Saksaan ootte menossa niin siinä oli sitte näitä V.. muita... otettiin siinä niskasta kiinni kun... meni sitä isoo jyrkännettä ales ja kun vaunuun tult... lyötiin kärestä noin niinkun tomut poies että alahalla on nytten sälli että ei vainoo ennää meittiä...Ja oli suomalainen kaveri, ihan niin läpitte maksettu kätyri kun olla voi pr-le..Joo."  ;D

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #107 : Maaliskuu 29, 2020, 16:30:47 »
Modernit miehet - Kausi 2 - Jakso 6 - Nyt pannaan.  ;D

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #109 : Maaliskuu 29, 2020, 18:26:06 »
^on joo...ottanut kaikki irti ja sairastuttanut matkalla lähes kaikki seurueeseensa kuuluvat ihmiset, jotka on lennätetty takaisin Thaimaaseen hoidettaviksi...

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15298
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15298
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #112 : Maaliskuu 29, 2020, 19:11:36 »
Parikymmentä rakastajatarta mukana niin on se kotkotus kovaa.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #113 : Maaliskuu 29, 2020, 19:15:34 »
Ei saa kyllä sanan vuoroa enää ;D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15298
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #114 : Maaliskuu 29, 2020, 19:16:57 »
^
Tosin se ei kyllä naurattaisi enää ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #115 : Maaliskuu 29, 2020, 19:18:07 »
^ Juu ei.. 8)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #116 : Huhtikuu 04, 2020, 11:35:18 »

Peliketjun Curiousgate 😁
Amator

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7798
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #117 : Huhtikuu 04, 2020, 11:39:46 »
^Älä ny. Nämä nousevat usein elämää suuremmiksi kysymyksiksi.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #118 : Huhtikuu 04, 2020, 13:51:39 »
^ ja ^^ 😂😂. Kyllähän peleissä pitää joku taso säilyttää, ettei ylläpito siirrä niitä roskakoriin... 😉

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut nauramaan tänään?
« Vastaus #119 : Huhtikuu 09, 2020, 17:47:10 »