Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Swiki Vicky Hot erhe  (Luettu 1696 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Swiki Vicky Hot erhe
« : Helmikuu 16, 2023, 00:20:24 »
Noniin, koko päivä paasattu feikeistä, huijareista, mainospuheista ja niiden pitämättömyydestä, vaan kävimpä silti itse kääntämässä yhden kiven varsin ylitoiveikkaana.

Tämä ts tyttö on kuviensa mukainen eli periaatteessa ihan pantava paketti. Hymyileväinen, hyväntuulinen ja ystävällinen. En kokeillut panemista, niin en osaa sanoa miten ottaisi melaa vastaan...alkuun kävi ahnaasti kiinni ja hipelöi ja jakoi muutaman pusun ja hipelöi etumusta melko viuhalla otteella... No mä olin jo valmiiksi kovana muutenkin niin tollainen melko vimmalla työstäminen ei ole mun makuun yritinkin sanoa ja ohjata että hilitse itsesi.

Sitten uitettiin hänen kulliaan suussa. Kiimamehua alkoi valumaan heti kättelyssä ja tuntui sitä tulevan jatkuvalla syötöllä.

Sitten ne negistelyt. Muna ei kovettunut. Neidon otteet vatkata omaa ja mun olivat vähän sellaiset kun neitseellä ekaa kertaa käsi konepajassa. Eli epämääräistä vatkaamista löysään munaan toiveissa että jotain elonmerkkejä. No paksuutta saariin mutta ei se kyllä pystyyn tullut kovaksi. Yritti kuitenkin siitä huolimatta tyrkkiä mun kireeseen koloon ja kortsu ei meinanu pysyä paikoillaan kun muna oli liian löysä... Niinpä niin. Oishan se ehkä pitäny arvata että jos mimmillä ei oo ilmossa yhtään kuvaa kovasta tanassa olevasta kullista, nin se ei myöskään siihen kykene. Tai sitten hän ei kyennyt siihen mun kanssa.

Oli ottamassa jotian pientä surristinta esiin niin onneksi mulla oli taas treenikassissa mukana ns insurance eli pari tommosta 30+senttistä murhakullia. Ohjailin pienellä lämmittelyllä sen sisään ja otin neidon 69:iin.

Munat suihin ja kiimalimaa tulee taas. Ei se kyllä kovana ollut koko 30min aikana mutta oma kulli oli kivi kovana tästäkin huolimatta ja lasti lensi. Joskin neito oli laittanut kulliini kortsun joten suhteellisen antikliimaksi sekin.

3/10. Pelkällä ulkonäöllä ja yleisellä mukana ololla ei ton enempää lähe. Jos ts tytöllä ei muna toimi niin ei pitäs tämmösiä hommia tehä jos väittää että toimii ja 20cm. Vitut se oli ehkä korkeimmillaan 10cm. Toki löysä.

Ei jatkoon... Se mitä todettu munerattinkin kanssa viimeksi todettakoon tässäkin että odotellaan vähintään sabrinan tasoista seuraa ennenkuin seuraavan kerran tsmarkkinoille.

No se siitä, pusut oli aika mitäänsa.

Asunnossa oli ilmeisesti toinenki neito kun tein lähtöä. Oli ollut joissain piilossa kun tulin.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 16, 2023, 00:23:32 kirjoittanut naut1skelija »

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Swiki Vicky Hot erhe
« Vastaus #1 : Helmikuu 16, 2023, 14:16:05 »
Sä kävit sitten ottamassa yhdet muiden puolesta...

Silloin kun viimeksi neiti oli Suomessa olin häneen yhteyksissä ja melkein olin jo menossa kunnes jokin ääni takaraivossa sanoi...  Eli silloin siis oma gut feeling toimi, olisi pitänyt siitä tänne kirjoittaa, mutta jäi välistä. Sorry, mate

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Swiki Vicky Hot erhe
« Vastaus #2 : Helmikuu 17, 2023, 11:10:47 »
noh 30minsasella ei ihan älyttömiä siihen tuhlautunut, mutta onhan se harmi että ei kulli ole käyttökelpoinen. ja toki tuo koko puoli on ihan oma lukunsa, mut 20cm on kyllä aikamoinen emävale tässä kohtaa.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Swiki Vicky Hot erhe
« Vastaus #3 : Helmikuu 17, 2023, 18:22:43 »
Miten noi transut saa pantua puolilöysällä? Toki tässä tapauksessa ei vissiin, mutta kun lukee rapsoja, niin ilmeisen yleistä ja kuitenkin jotkut jopa päässeet panohommiin saakka.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Swiki Vicky Hot erhe
« Vastaus #4 : Helmikuu 17, 2023, 20:25:15 »
Miten noi transut saa pantua puolilöysällä? Toki tässä tapauksessa ei vissiin, mutta kun lukee rapsoja, niin ilmeisen yleistä ja kuitenkin jotkut jopa päässeet panohommiin saakka.

ts manrammer osasi työntää puolijäykän sisään ja kovetti sen vasta kokonaan, kun se oli sisällä. Melkoinen temppu, mutta toimiva. Ei kyllä sattunut yhtään missään vaiheessa.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Swiki Vicky Hot erhe
« Vastaus #5 : Helmikuu 18, 2023, 10:03:23 »
No kyllähän se puolilöysä normaalilla miehellä kovenee siitä kun joku sitä vähän hyväilee ja sisällä kiimapillussa tai pyllyssä eittämättä myöskin... Mut näill voi monilla olla jotain hormoonihoitoja päällä joka sitten tekee hallaa kikuliin, tai näin oletan. eniten vituttaa silti se, että saadaan välillä tälleen suht harjaantuneellekin silmälle kuvat näyttämään siltä että ei oo käytetty manipulointia kullikuvissa ja sitten todellisuus on kuitenki nse että on luotu jonkinasteen mestari teos jossa on saatu sellanen visio, että löysänä toi on tollanen niin kyl siitä vois saaha jotain kovana ja sit faktuaalisesti ei koskaa kovene tai on ihan nysä... Kylhän pienestäkin saa ison näköisen tietyis asennoissa kun osaa editoida.