Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sopivat hinnat?  (Luettu 26543 kertaa)

Poissa Homer70

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #240 : Helmikuu 17, 2023, 23:55:38 »
Vastataan heti tuoreeltaan. Teme696 taitaa olla vihervasemmistolainen ... ja siten aika kaukana omasta arvomaailmastani. Ihan julkisilta profiileilta löytyneestä tiedosta kirjoitin. Kenenkään sivuprofiileita tai yksityiselämää en ole halunnut, enkä halua tietää sen enempää. Mutta se on todellisuutta, että eräät seksityöntekijät jakavat itsestään niin paljon tietoa netissä, että jopa meikäläinen pystyy hyvin vähällä googlettamisella löytämään hyvinkin yksityisiä tietoja. Se on mielestäni todella huolestuttava asia. Eli tuo ihan näkyvissä oleva y-tunnuskin avaa todella paljon tietoa. Samaten se että googlaa tiettyjä taitelijanimiä, niin löytyy kaikenlaista. Silloin kun joku lataa itsestään kuvia ja tietoja nettiin, niin kyllä ne ovat siellä yleistä riistaa ja kaikkien löydettävissä. Siksipä toivonkin, että seksityötä tekevät harkitsisivat ihan oikeasti mitä tietoa itsestään netissä jakavat.

Joitakin vuosia sitten tulin hyvin tutuksi erään aikuisviihdettäkin tehneen stripparin kanssa. Hän kertoi minulle aika avoimesti siviilityöstään, asumismuodostaan ym. Näiden tietojen perusteella olisi ollut hyvin helppo selvittää monia asioita. Se tuntui minusta todella kauhistuttavalta, kun ajattelin ettei hän vaan kertoisi näitä asioita kenellekään joka voisi käyttää näitä tietoja väärin. Koska ystävystyin hänen kanssaan ja hän kertoi urheiluharrastuksestaan, niin tuli joskus tsekattua netistä miten kisat olivat menneet. Tämä haku paljasti minulle paljon enemmän kuin olisin halunnut tietääkään. Hyvä puoli on tavallaan se, että alalta pois jäämisen jälkeen tiedän että hänellä menee elämässä hyvin.

Eli minusta on tärkeää se, että palveluntarjoajan anonymiteetti säilyy niin kuin asiakkaankin.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #241 : Helmikuu 18, 2023, 00:04:45 »
Kenenkään sivuprofiileita tai yksityiselämää en ole halunnut, enkä halua tietää sen enempää.

jopa meikäläinen pystyy hyvin vähällä googlettamisella löytämään hyvinkin yksityisiä tietoja. Samaten se että googlaa tiettyjä taitelijanimiä, niin löytyy kaikenlaista.

Koska ystävystyin hänen kanssaan ja hän kertoi urheiluharrastuksestaan, niin tuli joskus tsekattua netistä miten kisat olivat menneet. Tämä haku paljasti minulle paljon enemmän kuin olisin halunnut tietääkään.

Eli minusta on tärkeää se, että palveluntarjoajan anonymiteetti säilyy niin kuin asiakkaankin.

Et huomaa itse mitään ristiriitaa näissä kirjoituksissasi?
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Salainenrakastaja

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #242 : Helmikuu 18, 2023, 00:23:46 »
Eiköhän meistä jokainen ole pikku stalkkeri.
Salainen roiskuttelija

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #243 : Helmikuu 18, 2023, 00:39:30 »
Mulla saattaa olla vähän pitkät piuhat välillä, mutta olen alkanut epäillä että tällä foorumilla on trolleja. 🤨🧐🤔
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 649
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #244 : Helmikuu 18, 2023, 07:35:15 »
Tässä ketjussa on yllättävän monta miesoletettua kirjoittajaa, jotka haluaisivat ilmi selvästi pitää palvelutarjonnan laittomana ja hämäräperäisenä toimintana sen sijaan, että kehittäisimme tämän palvelualan asemaa muun palvelutuotannon rinnalla laillisena ammattina ja yritystoimintana.

Muistan joistain ketjuista niin ikään miesoletettuja henkilöitä, jotka painottavat osan homman hohdosta koostuvan juuri siitä homman hämäryydestä ja kielletyn hedelmän mausta.

Vaikka itse en halua palvelujen käyttämisestä muille huudella, toivon kehityksen kulkevan kohti julkisempaa ja laillistetumpaa mallia.

Väitän, että se olisi kaikkien etu.

Ja kun kyse kuitenkin alunperin oli hintakeskustelusta, niin totean omalta osaltani ihan mielelläni noin 300 euroa tapaamisesta, jossa varsinaisen tunnin touhuajan lisäksi saan käydä rauhassa suihkussa sekä ennen että jälkeen leikin. Ja jossa palvelu sisältää ihanasti kaiken sen, mitä olen toivonut.

Tästä loppuosasta varmaan ainakin yksi ihana palvelutuottaja tunnistaa itsensä.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #245 : Helmikuu 18, 2023, 09:14:43 »
Yhden henkilön nimimerkkikin viittaa jo siihen, että ilmeisesti on tarkoitus olla vain mahdollisimman ärsyttävä ja saada reaktioita aikaan muissa ihmisissä. En sitten tiedä motiiveja tällaiseen toimintaan, mutta kai siitä jotain kiksejä saa. Perversionsa kullakin. Ja lapsethan toimivat monesti myös täten, pyrkivät saamaan reaktioita aikaan, joten kyse on pohjimmiltaan aika inhimillisestä toimintatavasta, joskin aikuisikään tultaessa olisi kaikkien, myös oman itsensä, kannalta rakentavampaa kehittää muunlaisia toimintamalleja. Imho.

Täytyy myöntää, että tunnen itseni hivenen tyhmäksi nyt, kun lähdin edes vastailemaan mihinkään viesteihin, joiden ainoa tarkoitus oli ilmeisesti saada reaktio aikaan. Kuten myös, että hyvin muuten onnistuttu asiassa. 😅👏
Voin vain kuvitella, miten hyvät naurut on näillä meidän joidenkin reagoinneilla saatu. 🤣 Eikä siinä, nauru on hyvästä. Tosin vahingoniloon suhtaudun kyllä varauksella.

Sen sijaan hämmentävät jotkut muut viestit, joista en tiedä, mitä on taustalla, ovatko nämä henkilöt tosissaan, vai saavatko hekin vain kiksit muiden tunnereaktioista.

Kumpikin skenaario on mielestäni huolestuttava, koska mun näkökulman mukaan ihminen, joka a. haluaa kylvää pahaa mieltä, b. halveksii muita, c. on kovin vihamielinen toisia kohtaan, d. esineellistää palveluntarjoajia, ei voi itse hyvin. Ts. tällaista käytöstä / mielipiteitä omaavilla henkilöillä on paha olla. Kukaan, joka voi hyvin, jolla on hyvä olla oman itsensä kanssa, ei halua muille ikäviä oloja, eikä käyttäydy epäkunnioittavasti muita kohtaan. Poikkeuksena tietysti se, jos jotakuta kohtaan käyttäydytään loukkaavasti, on luonnollista ja usein tervettäkin, että vastapuoli siihen reagoi ja asettaa rajat ilmaisemalla, että "tämä ei ole ok." Vaikka tietysti monissa tapauksissa järkevintä olisi olla reagoimatta / päästää ikäviä viboja ihon alle, joilloin luovuttaa ikään kuin oman voimansa toiselle henkilölle.

Mutta summa summarum, olen huolissani pahoinvoinnista, pahoinvoivien henkilöiden itsensä tähden, sekä luonnollisesti koska pahoinvoivilla ihmisillä on tapana levittää pahaa oloa myös ympärilleen. Samaan tapaan kuin hyvinvoivilla henkilöillä on taipumus levittää hyvää oloa ympäristöönsä.

Mistä pahoinvointi sitten johtuu ja mitkä olisivat ratkaisuja siihen, tästä voisi käydä laajempaakin keskustelua, mutta en mene nyt siihen.

Aina ei voi olla vaan kivaa ja onnellista, ja ristiriidat, sekä myös pahat olot kuuluvat olennaisesti elämään ja ihmisyyteen. Ei voi olla hyvää oloa ilman pahaa oloa. Kuitenkin jos pääsääntöisesti ihmiset voisivat hyvin, olisi tämä pallo kaikille paljon parempi paikka elää.

Pahoittelut off-topicista (vai oliko se lopulta sellainen? Keskustelun päädyttyä sellaiseksi, kuin se on päätynyt?), mutta tällaisia ajatuksia nousi pintaan näin lauantai-aamusta.

Toivon teille kaikille hyviä ja kauniita asioita. Pus. ❤️
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 18, 2023, 09:16:51 kirjoittanut Freyja »
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #246 : Helmikuu 18, 2023, 09:36:02 »
Freyja, ihan hyvin olet vastaillut "trolliviesteihin", oli ne sitten trolleiksi tarkoitettu tai ei.

Vastataan heti tuoreeltaan. Teme696 taitaa olla vihervasemmistolainen ... ja siten aika kaukana omasta arvomaailmastani. Ihan julkisilta profiileilta löytyneestä tiedosta kirjoitin. Kenenkään sivuprofiileita tai yksityiselämää en ole halunnut, enkä halua tietää sen enempää. Mutta se on todellisuutta, että eräät seksityöntekijät jakavat itsestään niin paljon tietoa netissä, että jopa meikäläinen pystyy hyvin vähällä googlettamisella löytämään hyvinkin yksityisiä tietoja. Se on mielestäni todella huolestuttava asia. Eli tuo ihan näkyvissä oleva y-tunnuskin avaa todella paljon tietoa. Samaten se että googlaa tiettyjä taitelijanimiä, niin löytyy kaikenlaista. Silloin kun joku lataa itsestään kuvia ja tietoja nettiin, niin kyllä ne ovat siellä yleistä riistaa ja kaikkien löydettävissä. Siksipä toivonkin, että seksityötä tekevät harkitsisivat ihan oikeasti mitä tietoa itsestään netissä jakavat.

Joitakin vuosia sitten tulin hyvin tutuksi erään aikuisviihdettäkin tehneen stripparin kanssa. Hän kertoi minulle aika avoimesti siviilityöstään, asumismuodostaan ym. Näiden tietojen perusteella olisi ollut hyvin helppo selvittää monia asioita. Se tuntui minusta todella kauhistuttavalta, kun ajattelin ettei hän vaan kertoisi näitä asioita kenellekään joka voisi käyttää näitä tietoja väärin. Koska ystävystyin hänen kanssaan ja hän kertoi urheiluharrastuksestaan, niin tuli joskus tsekattua netistä miten kisat olivat menneet. Tämä haku paljasti minulle paljon enemmän kuin olisin halunnut tietääkään. Hyvä puoli on tavallaan se, että alalta pois jäämisen jälkeen tiedän että hänellä menee elämässä hyvin.

Eli minusta on tärkeää se, että palveluntarjoajan anonymiteetti säilyy niin kuin asiakkaankin.

Olen tavannut Isan, joka taitaa olla Suomen tunnetuin huora. Tykkäsin perseestä ja luomu tisseistä, ja "persoonasta" tapaamisen aikana, enemmän kuin suurimmasta osasta jotain random tyttöjä, joita on aikas monta tullut tavattua tässä vuosien aikana. Maailma olisi parempi paikka jos myyjien tai ostajien ei tarvitsisi hävetä tai piilotella tekemisiään.

 

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #247 : Helmikuu 18, 2023, 09:47:38 »
Tai että somessa julistetaan jotain "stripparit patriarkaattia vastaan" tai jotain muuta yltiöfeministista tuubaa. Aivan varma että tämmöinen tapaus jää tapaamatta. Tai että hehkutetaan jotain eloapinatouhua, lihansyönninvastaista propagandaa tms

Tämähän nimenomaan herättää mielenkiinnon positiivisella tavalla.  :inlove:

En ole kyllä mitään tuollaista huomannut seksityöntekijöiden julkisilla heidän työhönsä liittyvillä someprofiileilla....olet tainnut stalkata heidän siviiliprofiilit...tuolla puhuitkin jo, että olet selvittänyt nimiä ja kotiosoitteitakin.
Voisiko olla niin yksinkertainen selitys että kyseiset palveluntarjoajat ovat vaan blokanneet sinut sometileiltään?

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #248 : Helmikuu 18, 2023, 09:53:53 »

Täytyy myöntää, että tunnen itseni hivenen tyhmäksi nyt, kun lähdin edes vastailemaan mihinkään viesteihin, joiden ainoa tarkoitus oli ilmeisesti saada reaktio aikaan. Kuten myös, että hyvin muuten onnistuttu asiassa. 😅👏
Voin vain kuvitella, miten hyvät naurut on näillä meidän joidenkin reagoinneilla saatu. 🤣 Eikä siinä, nauru on hyvästä. Tosin vahingoniloon suhtaudun kyllä varauksella.

Älä suotta.

Se, että edes vastasit (ja muutkin pt:t) näihin tiettyihin hyvinkin naisvihamielisiin viesteihin, osoittaa sinulta suurta sivistystasoa ja henkistä kypsyyttä. Samaa ei voi sanoa kaikista miehistä tässä keskustelussa.

Olet pysynyt vielä asiallisena koko ajan, joka on kunnioitettavaa.
Kyllä se peiliin katsomisen paikka on joillain ihan muilla henkilöillä.
Joskus on vain parempi luovuttaa.

Viestien taso ja halveksunnan määrä on tietyillä herroilla paikoitellen sitä luokkaa, että kumma, että tavaraa lohkeaa edes maksusta.
Tuolla vihamäärällä ja halveksunnalla tosin ihmettelen, että naisten seura edes kiinnostaa.

Tästä topikista on kyllä nauru ollut kaukana.



Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #249 : Helmikuu 18, 2023, 10:19:31 »

Tästä topikista on kyllä nauru ollut kaukana.

Uskon vahvasti, että osa keskusteluun joko osallistuneista tai sitä sivusta seuranneista on itsekseen saanut melkoiset räkänaurut. Toiset henkilöt saavat tyydytystä provosoinnista ja etenkin mikäli provokaatio onnistuu.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #250 : Helmikuu 18, 2023, 10:21:23 »

Älä suotta.

Se, että edes vastasit (ja muutkin pt:t) näihin tiettyihin hyvinkin naisvihamielisiin viesteihin, osoittaa sinulta suurta sivistystasoa ja henkistä kypsyyttä. Samaa ei voi sanoa kaikista miehistä tässä keskustelussa.

Olet pysynyt vielä asiallisena koko ajan, joka on kunnioitettavaa.
Kyllä se peiliin katsomisen paikka on joillain ihan muilla henkilöillä.
Joskus on vain parempi luovuttaa.


Kaunis kiitos! ❤️
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #251 : Helmikuu 18, 2023, 10:24:00 »

Viestien taso ja halveksunnan määrä on tietyillä herroilla paikoitellen sitä luokkaa, että kumma, että tavaraa lohkeaa edes maksusta.
Tuolla vihamäärällä ja halveksunnalla tosin ihmettelen, että naisten seura edes kiinnostaa.


Tätä jäin itsekin miettimään. Mutta he tuskin lähestyvät palveluntarjoajia tämän saitin kautta, mikäli nyt edes palveluita käyttävät. Ja onhan täälläkin osa todennut suosivansa vain ulkomaalaisia, joita ei käsittääkseni pahemmin foorumilla ole?

Mikäli naisviha / seksityöntekijöiden halveksuminen on korkeaa luokkaa, saatetaan pt nähdä vain esineenä, jota voi maksusta käyttää. Tosin, miksi käyttää seksipalveluita, jos halveksii palveluntarjoajia. Kai siitäkin osa jotkut kyseenalaiset kiksit saa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 18, 2023, 10:26:48 kirjoittanut Freyja »
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #252 : Helmikuu 18, 2023, 11:03:03 »
Nukuttuani yön yli tajusin, että on aivan oikein että pt veloittaa kovempaa tuntiansiota jos todella maksaa itse kaikki eläke ja muut maksut. Olin siis tässä asiassa väärässä.

En silti ymmärrä sitä logiikkaa että itsensä ehostaminen, kampaajalla käynnit ja meikkien, alusasujen osto olisi jotenkin työaikaa. Naiset tekevät kaikkea tätä vapaa-ajallaan muutenkin. Jos sitten pt haluaa hifistellä ja ostaa juuri tietynlaisen asusteen koska Reiska haluaa nähdä juuri sen, niin mikäs siinä. Mutta kun on aivan selvä että kyseisessä työssä voi ottaa asiakkaan vastaan vaikka kylpytakkiin pukeutuneena. Ja varsinkin jos asiakkaita on 1-2 viikossa niin mitä järkeä on tuhrata valtava määrä aikaa ja resursseja niin pienen bisneksen pyörittämiseen, paitsi jos veloittaa sen 1000euroa/asiakas.

Henkilökohtaisesti minua ei haittaa täyttävätkö huorat veroilmoituksen, toimivatko hämärästi vai laillisesti, tai edes mikä on pyydetty hinta. 
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 18, 2023, 11:04:34 kirjoittanut irritaatio »

Poissa Bee

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 35
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #253 : Helmikuu 18, 2023, 11:35:42 »

Täytyy myöntää, että tunnen itseni hivenen tyhmäksi nyt, kun lähdin edes vastailemaan mihinkään viesteihin, joiden ainoa tarkoitus oli ilmeisesti saada reaktio aikaan. Kuten myös, että hyvin muuten onnistuttu asiassa. 😅👏
Voin vain kuvitella, miten hyvät naurut on näillä meidän joidenkin reagoinneilla saatu. 🤣 Eikä siinä, nauru on hyvästä. Tosin vahingoniloon suhtaudun kyllä varauksella.

Älä suotta.

Se, että edes vastasit (ja muutkin pt:t) näihin tiettyihin hyvinkin naisvihamielisiin viesteihin, osoittaa sinulta suurta sivistystasoa ja henkistä kypsyyttä. Samaa ei voi sanoa kaikista miehistä tässä keskustelussa.

Olet pysynyt vielä asiallisena koko ajan, joka on kunnioitettavaa.
Kyllä se peiliin katsomisen paikka on joillain ihan muilla henkilöillä.
Joskus on vain parempi luovuttaa.

Viestien taso ja halveksunnan määrä on tietyillä herroilla paikoitellen sitä luokkaa, että kumma, että tavaraa lohkeaa edes maksusta.
Tuolla vihamäärällä ja halveksunnalla tosin ihmettelen, että naisten seura edes kiinnostaa.

Tästä topikista on kyllä nauru ollut kaukana.

Näin! Vaikken Freyjaa ole livenä nähnytkään on käynyt jo melkoisen ilmiselväksi miten ihana ihminen kyseessä ❤️ Vaikuttaa ihmiseltä kenen kanssa on mahdotonta olla tulematta toimeen (vaikka trolleilla on toki... Sanotaanko taitolaji vai lisääköhän se vain pökköä pesään?) En voi tarpeeksi hehkuttaa😘 Muutenkin oon erittäin positiivisesti yllättynyt miten avuliaita ja kivoja muutkin pt:t on ollut, kaikki kunnia teille, empatia ja ystävällisyys on se mikä maailmassa kantaa ❤️ Mitä palvelunostajiin tulee, niin olihan se tiedossani että trollejakin löytyy, jotka tuntuvat yrittävän hukuttaa äänen oikeasti asiallisilta asiakkailta. Harmillista. Mut hei! Eilen oli vihdoin ensimmäinen tapaamiseni asiakkaan kanssa ja täytyy sanoa, että oli tosi ihana ihminen ja onnistunut tapaaminen. Jäi ihan superhyvä fiilis🥰
Jotain positiivista tänne kuran sekaan, kuten joku taisi jo sanoakkin 😁

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #254 : Helmikuu 18, 2023, 12:25:30 »
Nukuttuani yön yli tajusin, että on aivan oikein että pt veloittaa kovempaa tuntiansiota jos todella maksaa itse kaikki eläke ja muut maksut. Olin siis tässä asiassa väärässä.

En silti ymmärrä sitä logiikkaa että itsensä ehostaminen, kampaajalla käynnit ja meikkien, alusasujen osto olisi jotenkin työaikaa. Naiset tekevät kaikkea tätä vapaa-ajallaan muutenkin. Jos sitten pt haluaa hifistellä ja ostaa juuri tietynlaisen asusteen koska Reiska haluaa nähdä juuri sen, niin mikäs siinä. Mutta kun on aivan selvä että kyseisessä työssä voi ottaa asiakkaan vastaan vaikka kylpytakkiin pukeutuneena. Ja varsinkin jos asiakkaita on 1-2 viikossa niin mitä järkeä on tuhrata valtava määrä aikaa ja resursseja niin pienen bisneksen pyörittämiseen, paitsi jos veloittaa sen 1000euroa/asiakas.

Henkilökohtaisesti minua ei haittaa täyttävätkö huorat veroilmoituksen, toimivatko hämärästi vai laillisesti, tai edes mikä on pyydetty hinta.

Lähinnä halusin avata kuluja sekä aikaa vieviä asioita, joita seksityöstä muodostuu. Minun hintani ovat ne mitkä ovat, vaikken käyttäisikään yhtä paljon rahaa ja aikaa oheisjuttuihin. Kuitenkin koen, että ne kaikki oheisjutut, mihin minä aikaani ja rahaani pistän, ovat osa hyvää asiakaspalvelua ja minulle on tärkeää panostaa niihin asioihin. Haluan, että asiakas kokee minun panostaneen tapaamiseen ja olevan täysillä läsnä tapaamisessa. Koska sitä minä olen. Mun mielestä se on tärkeää. Jollain toisella voi olla erilaiset toimintatavat ja se on täysin fine. Kukin tekee tätä parhaaksi katsomallaan tavalla.

Tuolla oli keskustelua liian korkeista hinnoista ja halusin avata, ettei se maksettu raha jää todellakaan kokonaisuudessa pt:n käteen, vaan siitä menee myös aimo-osuus työn muihin kuluihin.

Itse en välttämättä kävisi säännöllisesti sokeroituttamassa alapäätäni, ellen tekisi seksityötä. Tuskin olisin mennyt sinne kampaajallekaan. En myöskään meikkaisi näin usein kuin nykyään, jolloin meikit luonnollisesti kuluisivat hitaammin. Meikkaisin itseasiassa aniharvoin. Luultavasti en käyttäisi yhtä paljon rahaa hiusväreihin ja sävyttäviin hoitoaineisiin, ellen olisi alalla.
En ostaisi jatkuvasti uusia stay-uppeja, jotka hajoavat herkästi. Stay-upit ovat hyvin monien toivelistalla ja ilman tiettyjä krumeluureja karsisi se aika rankasti asiakaskuntaani. Ts. asiakkaita ei olisi riittävästi, jotta minun olisi kannattavaa olla alalla.

Asiakkaat myös arvostavat valinnan mahdollisuuksia esim. pukeutumisen ja välineistön suhteen, kuten myös oikeanlaista rekvisiittaa. Haluan panostaa tähän hommaan, tehdä työni niin hyvin kuin kykenen ja tarjoamaan kokemuksia, joista asiakkaille jää mahdollisimman hyvä olo. Se on mulle tärkeää. Ja uskoisin sen olevan tärkeää myös valtaosalle asiakkaista.

Koska olen tällä alalla, koen ulkonäölläni olevan suuremman merkityksen, kuin jos en olisi.

Ai niin ja minä työskentelen tässä kyseisessä ammatissa tavallisesti 3-6 päivänä viikossa, en tosin yleensä täyspitkiä päiviä, koska se ei ole minulle mahdollista. Tilanteesta riippuen tapaan työpäivinäni 1-5 asiakasta. Joten mielestäni on hyvinkin paljon järkeä panostaa myös rahaa ja aikaa vieviin asioihin, joita työ vaatii.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 18, 2023, 12:29:33 kirjoittanut Freyja »
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Linnunlaulu

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #255 : Helmikuu 18, 2023, 12:40:05 »
Jos arvostaa palvelua, on siitä valmis maksamaan ilomielin pyydetyn hinnan. Tätä ketjua lukiessa välittyy sellainen kuva, että kaikilla arvostus ei valitettavasti ole kovin korkealla.

Tykätään vaimon kanssa hinnoittelumallina siitä, että perustuntihintaan sisältyy mahdollisimman paljon niitä asioita, mistä palveluntarjoaja itse aidosti nauttii (toki niin, että eivät vaadi mitään suurempia ennakkovalmisteluita). Tieto siitä, että tehdään kaikille mieluisia juttuja on nautinnollisen kokemuksen kannalta paljon tärkeämpää, kuin se, mitä kaikkia palveluita lopulta saa. Antaa myös mukavasti joustoa elää tapaamisessa fiiliksen mukaan, kun ei tarvitsee alkaa laskea laukeamisien tai asentojen määrää kesken leikin tmv.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #256 : Helmikuu 18, 2023, 12:46:12 »


Näin! Vaikken Freyjaa ole livenä nähnytkään on käynyt jo melkoisen ilmiselväksi miten ihana ihminen kyseessä ❤️ Vaikuttaa ihmiseltä kenen kanssa on mahdotonta olla tulematta toimeen (vaikka trolleilla on toki... Sanotaanko taitolaji vai lisääköhän se vain pökköä pesään?) En voi tarpeeksi hehkuttaa😘 Muutenkin oon erittäin positiivisesti yllättynyt miten avuliaita ja kivoja muutkin pt:t on ollut, kaikki kunnia teille, empatia ja ystävällisyys on se mikä maailmassa kantaa ❤️ Mitä palvelunostajiin tulee, niin olihan se tiedossani että trollejakin löytyy, jotka tuntuvat yrittävän hukuttaa äänen oikeasti asiallisilta asiakkailta. Harmillista. Mut hei! Eilen oli vihdoin ensimmäinen tapaamiseni asiakkaan kanssa ja täytyy sanoa, että oli tosi ihana ihminen ja onnistunut tapaaminen. Jäi ihan superhyvä fiilis🥰
Jotain positiivista tänne kuran sekaan, kuten joku taisi jo sanoakkin 😁

Oi ihana, kiitos!! 😘

No tuota, eivät kaikki minunkaan kanssani tule toimeen, enkä minä kaikkien. 😅 Olen onnistunut suututtamaan monia (elämää on mahdotonta elää siten, ettei näin väistämättä tapahtuisi. Se on tosi-asia.)

Olen myös joidenkin mielestä kertakaikkisen itsekeskeinen, hankala, hirveä ja ärsyttävä tapaus. Myönnän, että minäkin olen välillä hankala, ärsyttävä, vittumainen, ilkeäkin ja vaativa. Muun muassa. Olen ihminen ja minullakin on haasteeni, kipupisteeni ja haavani. Myös minulla on äärimmäisen huonot päiväni, pahantuulisuuteni, triggeröitymiseni, syvät veteni ja veemäisyyteni. Tottakai pyrkimyksenä on olla mahdollisimman "hyvä ihminen", mutta ei sellainen vain aina onnistu. Ei mitenkään päin.

Mun mielestä on ihan parasta jos / kun seksityöntekijöillä on kannustava ja hyvä kollegiaalinen suhtautuminen toisiaan kohtaan.

Kyllä. Suuri peukku empatialle ja ystävällisyydelle. Vaikken itsekään aina noihin jaloihin taitoihin pysty.

Ja miten ihanaaaaaaaa!!!! Onnea ensimmäisen asiakastapaamisen johdosta ja aivan super-mielettömän-huippua kuulla, että se oli hyvä kokemus!! Ihanaa!! Olen niiiiin onnellinen sun puolesta. Iloitsen täällä sun kanssa. 😄🥰

Muistan hyvin ensimmäisen oman asiakastapaamiseni ja siitä jäi kyllä hyvä mieli. Olin aivan totaali-kikseissä sen jälkeen! ...Vaikka lähdinkin köpöttelemään tapaamiseen julkisia liikennevälineitä käyttäen korkeissa koroissa ja stay-upeissa. Stay-upit meni rikki jo matkalla ja onneksi oli mukana vaihtokengät, koska eihän niitä kyseisiä korkkareita nyt oltu kävelyyn tarkoitettu... 🤣
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #257 : Helmikuu 18, 2023, 12:53:45 »
Jos arvostaa palvelua, on siitä valmis maksamaan ilomielin pyydetyn hinnan. Tätä ketjua lukiessa välittyy sellainen kuva, että kaikilla arvostus ei valitettavasti ole kovin korkealla.

Tykätään vaimon kanssa hinnoittelumallina siitä, että perustuntihintaan sisältyy mahdollisimman paljon niitä asioita, mistä palveluntarjoaja itse aidosti nauttii (toki niin, että eivät vaadi mitään suurempia ennakkovalmisteluita). Tieto siitä, että tehdään kaikille mieluisia juttuja on nautinnollisen kokemuksen kannalta paljon tärkeämpää, kuin se, mitä kaikkia palveluita lopulta saa. Antaa myös mukavasti joustoa elää tapaamisessa fiiliksen mukaan, kun ei tarvitsee alkaa laskea laukeamisien tai asentojen määrää kesken leikin tmv.

Itselläkin extrat ovat lähinnä luokkaa:
-anaalihommat
-kultainen suihku
-seksi (koska kaikki palveluni eivät välttämättä sisällä yhdyntää)

Mitään laukeamisten määrää en laske. Suudella, sormettaa, kosketella ja nuolla saa ilman erillistä veloitusta, muutamien muiden juttujen ohella. Mistään sitomisista, piiskaamisesta, alistuksesta tms. ei tule extrahintaa, vaikkakin sessiohintani ovat korkeammat kuin hierontojeni hinnat. Ihan vain sen tähden, koska sessiot vaativat minulta enemmän.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1535
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #258 : Helmikuu 18, 2023, 12:55:42 »
Ensinnäkin on sanottava, että ikävä lukea niin paljon miesvihaa uhkuvia viestejä, niin pt:n kuin miesoletettujen taholta.

Kuitenkin on jotenkin huvittavaa, että aina, jopa kun pt itse aloittaa hintakeskustelun ja vielä erikseen pyytää mielipiteitä myös potentiaalisislta asiakkailta, niin ei mene aikaakaan niin pt jos toinenkin on kejussa itkupotkuraivarin partaalla takajaloillaan kuin villihevonen manaamassa miehet alimpaan helvettiin.

No, kyse on osittain myös radikaalifenimismistä. 

Selvästikin jotkut pt:t ovat jostain syystä nähneet jotkin annetut realistiset arviot inhorealistisina ja pahoittaneet mielensä. Helpointa on tietenkin yrittää hiljentää ei-halutut mielipiteet leimaamalla heidät naisvihaajiksi. Muutama oman  asemansa kohottamista  pt:n silmissä yrittävä  puudeliturska tietysti komppaa mukana.

Voi tätä tekopyhyyttä wannabe straappien kaunaisuutta!
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #259 : Helmikuu 18, 2023, 13:01:13 »
Jos arvostaa palvelua, on siitä valmis maksamaan ilomielin pyydetyn hinnan. Tätä ketjua lukiessa välittyy sellainen kuva, että kaikilla arvostus ei valitettavasti ole kovin korkealla.

Olet aivan oikeassa, henkilökohtaisesti en koe saavani maksullisilta mitään sellaista josta olisin valmis maksamaan yleisen taksan mukaan, joten en käytä maksullisia palveluja.