Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sopivat hinnat?  (Luettu 26567 kertaa)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #220 : Helmikuu 17, 2023, 19:55:18 »
Ei se hinta vaan se taso...Suomessa se vaan yleisesti ottaen on...miten sen kauniisti sanoisi...vaatimatonta. Onneksi on vaihtoehtoja.  :)

Onhan suomalaisten ilmoituskuvat vaatimattomampia kun suurimman osan ulkkareista, ne on kuitenkin 99 % omia eikä pöllitty netin syövereistä. Mitä noita ulkkareiden rapsoja lueskellut, niin suht vaatimatonta ja vittumaista palvelua saa monelta osakseen ja ulkonäkökin on...noh vaatimatonta.

No hallelujaa!! Näinpä. 👏
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #221 : Helmikuu 17, 2023, 19:56:38 »
Suomessa on kauniita naisia, myös tällä alalla.
Mä olen alle vuoden turskaillut ja tavannut upeita naisia.

Kokonaisvaltaisena kokemuksena mikään voita suomalaista naista.

Näin toki vain minä.

Mut en mä nyt koe hirveän hedelmälliseksi alkaa dissailemaan suomalaisia pt:ia. Tai ulkomaalaisiakaan tieten tahtoen.
Koska ei tämä meidän miestenkään taso nyt David Beckham-tasoa ole.

Tällä forkalla on turhanpäiväistä ilkeilyä muutenkin liikaa.

Ihanan virkistävää lukea asiallista ja kannustavaa kommentointia täältä kaiken kuran seasta. ❤️
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #222 : Helmikuu 17, 2023, 20:02:03 »
Joo-o.. oon kuullut että toiset huorat ne vaan myy sitä pillua ilman suurempia krumeluureja ja kauppa käy, hoitavat kuulemma useamman asiakkaankin päivässä. Eli, ihan sitä "pillubisnestä" pyörittävät, käyvät sitten vapaa-ajalle hoitamassa niitä omia henk.kohtaisia asioita kuten kampaajalla käynti. Eivät kuulemma tarvitse tässä kaikessa edes ulkopuolista apua, ihan itsenäisesti osaavat hoitaa kaiken alusta loppuun.

Meinaatko että heillä ei mene asiakkaiden viestittelyyn, laittautumiseen yms aikaa?
Jos käyt kampaajalla yms sen takia että pidät itsesi kunnossa asiakkaita varten, niin se ei ole varsinaisesti vapaa-aikaa.

Kävisitkö kampaajalla vaikka et tekisi työtä?

Minä nukun yöni jotta jaksan aamulla lähteä töihin, mutta kyllä se nukkuminen on ihan sitä vapaa-aikaa, teen myös työmatkan ja pidän ruokatauon ihan omalla kustannuksella, eli nekin on omaa aikaa. Voi jeesus mitä pönttöjä täällä on.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2023, 20:03:42 kirjoittanut irritaatio »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #223 : Helmikuu 17, 2023, 20:09:11 »
Joo-o.. oon kuullut että toiset huorat ne vaan myy sitä pillua ilman suurempia krumeluureja ja kauppa käy, hoitavat kuulemma useamman asiakkaankin päivässä. Eli, ihan sitä "pillubisnestä" pyörittävät, käyvät sitten vapaa-ajalle hoitamassa niitä omia henk.kohtaisia asioita kuten kampaajalla käynti. Eivät kuulemma tarvitse tässä kaikessa edes ulkopuolista apua, ihan itsenäisesti osaavat hoitaa kaiken alusta loppuun.

Meinaatko että heillä ei mene asiakkaiden viestittelyyn, laittautumiseen yms aikaa?
Jos käyt kampaajalla yms sen takia että pidät itsesi kunnossa asiakkaita varten, niin se ei ole varsinaisesti vapaa-aikaa.

Kävisitkö kampaajalla vaikka et tekisi työtä?

Minä nukun yöni jotta jaksan aamulla lähteä töihin, mutta kyllä se nukkuminen on ihan sitä vapaa-aikaa, teen myös työmatkan ja pidän ruokatauon ihan omalla kustannuksella, eli nekin on omaa aikaa. Voi jeesus mitä pönttöjä täällä on.

Niin eli teet sitä perus 8-16 tyyppistä työtä. Joka on TÄYSIN eri tähän verrattuna. Niin ei ihmekkään ettet voi ymmärtää, ei siinä mitään, myöntäisit sen vaan. ☺️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #224 : Helmikuu 17, 2023, 20:10:05 »
Kyl teillä työillä on vaikeeta.  ???
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #225 : Helmikuu 17, 2023, 20:16:36 »
Joo-o.. oon kuullut että toiset huorat ne vaan myy sitä pillua ilman suurempia krumeluureja ja kauppa käy, hoitavat kuulemma useamman asiakkaankin päivässä. Eli, ihan sitä "pillubisnestä" pyörittävät, käyvät sitten vapaa-ajalle hoitamassa niitä omia henk.kohtaisia asioita kuten kampaajalla käynti. Eivät kuulemma tarvitse tässä kaikessa edes ulkopuolista apua, ihan itsenäisesti osaavat hoitaa kaiken alusta loppuun.

No tottakai ne kampaajalla käynnit jne hoidetaan vapaa-ajalla. 🤦🏼‍♀️

Niin, kauppa varmaan käy hyvin pieruverkkareissa jne?

Joo, itekin kävin kampaajalla taannoin ekaa kertaa 7 vuoteen. Koska oli vähän niinkuin pakko kuivaksi pehkoksi menneen tukan takia. Värjään itse hiukseni. Ainoa kosmetologi-palvelu, jota toistaiseksi käytän, on sokerointi. Noin pääpiirteittäin hoidan kaiken ihan ite! Paitsi sen kirjanpidon. Ku en vaan osaa! Eikä oo aikaa! Kyynel. Ku oon vaan tämmönen pillua myyvä huora! Oikeasti aika harvoin sitä pillua itseasiassa edes myyn, koska suurin osa mun asiakkaista tulee hakemaan luotani ihan toisenlaisia palveluja. 😌

Mutta osalla käy asiakkaita, jotka haluavat, että pt:llä on ne geelikynnet ja krumeluurit. Ja silikonitissit. Ja kidutuskammio. Ja mitä näitä nyt on.

*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #226 : Helmikuu 17, 2023, 20:19:17 »
Lukekaa viestiketju uudestaan ja miettikää mihin priorisointi viittaa.

Ettekö te herran jumala osaa edes omaa kirjanpitoa tehdä?

Katsos kun kirjanpitäjällä on hallussaan sellaista varsin hyödyllistä tietoa, jota meillä kirjanpitoa opiskelemattomilla hupakoilla ei välttämättä ole. Eikä itselläni ainakaan aika riitä kirjanpidon opiskelemiseen. Olen käyttänyt aikaani ihan muiden alojen opiskeluun.

Sitäpaitsi minulla ei olisi edes aikaa tehdä kirjanpitoani yhtä taitavasti kuin miten kirjanpitäjäni, joka on todellinen oman alansa helmi, sen toteuttaa. Saati en saisi niitä kullan arvoisia neuvoja, joihin liittyviä asioita en ole löytänyt byrokratia-viidakosta.
No tuo kirjanpidon ulkoistaminenhan on ihan samanlaista paritusta jonka sinä tuomitset ulkkareiden tapauksessa jotka tulevat toimiston kautta tänne hommiin.

Öööömmm...  :laught: :laught: :laught: Anteeksi. Mä en nyt huutoitkunaurultani edes kykene vastaamaan tähän. Kiitos nauruista. ❤️ Pidentää kuulemma ikää.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #227 : Helmikuu 17, 2023, 20:20:09 »

Mutta osalla käy asiakkaita, jotka haluavat, että pt:llä on ne geelikynnet ja krumeluurit. Ja silikonitissit. Ja kidutuskammio. Ja mitä näitä nyt on.

Ihan hyvä seli-selitys, eli täytyy yrittää mielyttää kaikkia ja sitten ottaa yksi asiakas viikossa. Joo, noin se menee.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5183
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #228 : Helmikuu 17, 2023, 20:23:52 »
Vittu tää on työläs ketju.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #229 : Helmikuu 17, 2023, 20:24:51 »

Niin eli teet sitä perus 8-16 tyyppistä työtä. Joka on TÄYSIN eri tähän verrattuna. Niin ei ihmekkään ettet voi ymmärtää, ei siinä mitään, myöntäisit sen vaan. ☺️

HAhahahaa... päivän naurut. Eli kampaajalla käyntikin on työaikaa koska huoraaminen on niin spesiaalityö. On se hyvä että teillä on pillu mitä myydä, ette te muuta osais.

Alkaa ihan kuulostaa mun yhden katkeran exän kommenteilta nämä sun juttus. 😅
Mitäpä sinä siitä tiedät, mitä kaikkea muuta me osataan. 😌
Saattaisi kirpaista ja vituttaa, jos tietäisit. 😉

Jos se sinulle tuo iloisen mielen ajatella, ettei meistä ole muuhun kuin pillun myyntiin, niin siitä vain. Ilo on ihana asia. ❤️
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #230 : Helmikuu 17, 2023, 20:27:29 »
Vittu tää on työläs ketju.

Aijaa!! 😅🤦🏼‍♀️
Tulee vähän samanlainen fiilis kuin joskus jonnekin ip-lehtien kommentti-osioihin eksyneenä, että "mitä helvetin vittua mä oikeen täällä teen?"
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #231 : Helmikuu 17, 2023, 20:29:19 »
Noin. Luin koko ketjun läpi. Voihan perkele. Olipas se. 💩
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 650
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #232 : Helmikuu 17, 2023, 20:37:35 »
puoli-ilmaiseksi?!? Kuinka monessa duunissa tienaa edes 40e/tunti?

Että voi ihminen olla pahantahtoinen tai tyhmä.

Kuinka monessa duunissa pitää itse hankkia työtilat, markkinoida itsensä jokaiseen työtehtävään erikseen, hankkia kaikki työtarvikkeet, voiteluaineet, suojautumisvälineet itse, hankkia useita erillaisia työvaatteita kun yksi pitää punaisesta, yksi mustasta ja yksi valkoisesta. Ja kaikkia värejä pitää olla pitsisenä, silkkisenä jopa kumisena ja lateksisena. Lisäksi vielä erilaiset rooliasut, välineet ja vermeet ynnä muut hilavitkuttimet.

Ja kuinka monen tavallisen palkkatyöntekijän pitää vielä maksaa eläkemaksunsa kokonaan itse tai ottaa eläke- ja sairausvakuutus, maksaa itse työterveyspalvelut jne.

Kun on melko teknisesti kyvyttömänä joutunut usein käyttämään autokorjaamoa, sähkö- ja putkimiestä tai muuta ammattiMIESTÄ, niin kyllä ne velotustunnit ovat olleet selkeästi yli tuon 40€/tunti.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #233 : Helmikuu 17, 2023, 20:39:18 »
Itse olette osaamattomuutenne tuoneet esille, ette osaa järjestelmällisyyttä, ette kirjanpitoa, varmaan lässytätte 1,5tuntia puhelimessakin jonkun runkkarin kanssa kun "kaikille pitää olla ystävällinen".

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #234 : Helmikuu 17, 2023, 20:45:16 »
Ja kuinka monen tavallisen palkkatyöntekijän pitää vielä maksaa eläkemaksunsa kokonaan itse tai ottaa eläke- ja sairausvakuutus, maksaa itse työterveyspalvelut jne.

Jokainen työssäkäyvä maksaa eläkemaksunsa itse, se että työnantaja nimellisesti maksaa osan, ei tarkoita etteikö se kaikki ulosmitata työntekijän työpanoksesta.

Useimmat PT:t eivät maksa veroja eivätkä muita maksuja ja tämän me kaikki tiedämme.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #235 : Helmikuu 17, 2023, 20:51:00 »
Itse olette osaamattomuutenne tuoneet esille, ette osaa järjestelmällisyyttä, ette kirjanpitoa, varmaan lässytätte 1,5tuntia puhelimessakin jonkun runkkarin kanssa kun "kaikille pitää olla ystävällinen".

Minusta on todella kurjaa, että sulla on noin paha olla. Oikeasti. Toivon sulle paljon hyviä asioita elämään ja onnellisuutta. Eikä muuten ollut vittuilua.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 650
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #236 : Helmikuu 17, 2023, 21:23:08 »
Ja kuinka monen tavallisen palkkatyöntekijän pitää vielä maksaa eläkemaksunsa kokonaan itse tai ottaa eläke- ja sairausvakuutus, maksaa itse työterveyspalvelut jne.

Jokainen työssäkäyvä maksaa eläkemaksunsa itse, se että työnantaja nimellisesti maksaa osan, ei tarkoita etteikö se kaikki ulosmitata työntekijän työpanoksesta.

Useimmat PT:t eivät maksa veroja eivätkä muita maksuja ja tämän me kaikki tiedämme.

Jos olisi hieman tajua työn sivukuluista, ymmärtäisi minkä verran 40€/tunti palkan kaikki sivukulut ovat. Ei puhuisi läpiä päähänsä.

Poissa Homer70

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #237 : Helmikuu 17, 2023, 22:07:24 »
Nyt kun tämä keskustelu  on lähtenyt sopivasti laukalle, niin hämmennetään vähän lisää. Tuossa aiemmin mainittiin sana "markkinointi". Seksityö on monellakin tavalla muuttunut ja osa tekee sitä ihan julkisestikin yrittäjinä. Monella on yhdistelmänä stripparina toimiminen, Only fans yms. ja ihan täys palvelunkin tarjoaminen. Ymmärrän toki tietyn itsensä brändäämisen tuossa tapauksessa, mutta tuoko se asiakkalle jotain lisäarvoa korkeamman hinnan muodossa? Kaikki kunnioitus heille, jotka rikkovat seksityön tabuja tuoden epäkohtia julki ja tekevät työtä sen eteen että seksityö olisi yleisesti hyväksytympää. Sonja Sisu tuossa aiemmin mainitsi Twitterin markkinointi kanavana. Koska mieleeni ei muistu että olisin hänen Twitter-sivulleen eksynyt, niin otan aiheen yleisemmin käsittelyyn.

Olen ihan mielenkiinnosta seuraillut näiden "uuden ajan seksityöläisten" kotisivu, Instagram, Facebook, Tiktok ja Twitter-viestintää. Täytyy kyllä myöntää, että monella tämä toimii lähinnä luotaantyöntävänä elementtinä. Jos joku hupakko jakaa kotisivuillaan esim. y-tunnuksen jonka kautta aika nopeasti googlettamalla selviää oikea nimi/kotiosoite, niin täytyy todeta ettei kyseisellä henkilöllä taida olla ihan kaikki muumit laaksossa. Tai että somessa julistetaan jotain "stripparit patriarkaattia vastaan" tai jotain muuta yltiöfeministista tuubaa. Aivan varma että tämmöinen tapaus jää tapaamatta. Eikä sekään, että "julkihupakko" jakaa instagramissa lomakuviaan tai poikaystävän kuvia mitenkään markkinointina toimi. Tai että hehkutetaan jotain eloapinatouhua, lihansyönninvastaista propagandaa tms. Asiakaskunnan kun kuitenkin uskoakseni muodostavat kaltaiseni valkoihoiset keski-ikäiset lihaasyövät heteromiehet.Viime kesänä tapasin tosin erään taatusti ihan eri kuplassa elävän, jonka kanssa oli erittäin kiva leikkituokio. Todella ihastuttava persoona ja omilla kasvoillaan ilmoitteleva, jonka mahdolliseen somettamiseen en ole törmännyt. Ei puhuttu politiikkaa, joten kivaa oli molemmilla.

Muutama tapaus joka on herättänyt mielenkiintoni somettamisen johdosta ovat, erittäin rehellisillä kuvilla oleva hiukan tuhdimpi tyttö joka vaikuttaa tosi hauskalta tyypiltä. Vaikka hän ei edusta naisihannettani, mutta olisi bbw-kokeiluna varmasti hyvä. Toinen tapaus on todella upea ja hyvin symppiksen kuvan itsestään antava, vähemmän somessa öykkäröivä. Eräs mikä on jakanut omiakin mielipiteitäni on sellainen joka on jakanut huonoja kokemuksiaan, jopa niin paljon että pistää miettimään miten hankala tapaus on kyseessä. Mutta tältäkin sivustolta löytyy positiivista rapsaa hänestä, joten uskon että tapaaminen olisi antoisa molemmin puolin. Muutenkin ilmoitteleminen on mielikuvamarkkinointia, ilmoitusteksti ja mahdolliset kuvat ovat ne mitkä herättävät mielnkiinnon kyseistö hupakkoa kohtaan.

Olisi hienoa että tähänkin keskusteluun saataisiin niiden "amatöörityttöjen" näkökulmaa, jotka ilmoittelevat naapurissa (osa ilman kuvaakin) ilman verottajan paineita. Työnvaativuudesta olen taatusti väärä henkilö arvioimaan, kun itselleni on sama vaikka hupakko tulisi avaamaan oven pieruverkkareissa kunhan vaan muuten on hygienia kunnossa. En edes tiedä moniko tapaamani kotimainen laatuhupakko on oikeasti ammattilainen tai amatööri. Ainoa ohari on tullut aiemmin tavatun kanssa ja sekin hyvästä syystä (lapsen sairastuminen), isompaa säätöä ei ole tarvinnut koskaan harrastaa jos ei pientä aikataulujen hiomista hupakon opiskeluaikojen mukaan lasketa. Suoranaiset pettymyksetkin ovat jääneet vähiin. Eli olen varmaankin se helppo asiakas tyydyttää.

Mahdolliset kirjoitusvirheet yms. voi tähän aikaan perjantai-illasta pistää käyneen omenamehun piikkiin....

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #238 : Helmikuu 17, 2023, 22:46:19 »
Tai että somessa julistetaan jotain "stripparit patriarkaattia vastaan" tai jotain muuta yltiöfeministista tuubaa. Aivan varma että tämmöinen tapaus jää tapaamatta. Tai että hehkutetaan jotain eloapinatouhua, lihansyönninvastaista propagandaa tms

Tämähän nimenomaan herättää mielenkiinnon positiivisella tavalla.  :inlove:

En ole kyllä mitään tuollaista huomannut seksityöntekijöiden julkisilla heidän työhönsä liittyvillä someprofiileilla....olet tainnut stalkata heidän siviiliprofiilit...tuolla puhuitkin jo, että olet selvittänyt nimiä ja kotiosoitteitakin.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Homer70

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #239 : Helmikuu 17, 2023, 23:55:38 »
Vastataan heti tuoreeltaan. Teme696 taitaa olla vihervasemmistolainen ... ja siten aika kaukana omasta arvomaailmastani. Ihan julkisilta profiileilta löytyneestä tiedosta kirjoitin. Kenenkään sivuprofiileita tai yksityiselämää en ole halunnut, enkä halua tietää sen enempää. Mutta se on todellisuutta, että eräät seksityöntekijät jakavat itsestään niin paljon tietoa netissä, että jopa meikäläinen pystyy hyvin vähällä googlettamisella löytämään hyvinkin yksityisiä tietoja. Se on mielestäni todella huolestuttava asia. Eli tuo ihan näkyvissä oleva y-tunnuskin avaa todella paljon tietoa. Samaten se että googlaa tiettyjä taitelijanimiä, niin löytyy kaikenlaista. Silloin kun joku lataa itsestään kuvia ja tietoja nettiin, niin kyllä ne ovat siellä yleistä riistaa ja kaikkien löydettävissä. Siksipä toivonkin, että seksityötä tekevät harkitsisivat ihan oikeasti mitä tietoa itsestään netissä jakavat.

Joitakin vuosia sitten tulin hyvin tutuksi erään aikuisviihdettäkin tehneen stripparin kanssa. Hän kertoi minulle aika avoimesti siviilityöstään, asumismuodostaan ym. Näiden tietojen perusteella olisi ollut hyvin helppo selvittää monia asioita. Se tuntui minusta todella kauhistuttavalta, kun ajattelin ettei hän vaan kertoisi näitä asioita kenellekään joka voisi käyttää näitä tietoja väärin. Koska ystävystyin hänen kanssaan ja hän kertoi urheiluharrastuksestaan, niin tuli joskus tsekattua netistä miten kisat olivat menneet. Tämä haku paljasti minulle paljon enemmän kuin olisin halunnut tietääkään. Hyvä puoli on tavallaan se, että alalta pois jäämisen jälkeen tiedän että hänellä menee elämässä hyvin.

Eli minusta on tärkeää se, että palveluntarjoajan anonymiteetti säilyy niin kuin asiakkaankin.