Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Milan luona käynti.  (Luettu 1784 kertaa)

Poissa Sailor

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Milan luona käynti.
« : Helmikuu 12, 2023, 16:41:53 »
Pitkään on mielessäni pyörinyt ajatus pienestä domina sessiosta. Olen miettinyt että onko tämä vain fantasia jota ei tulisi toteuttaa vai olisiko jotain mistä oikeasti nauttisin? Mietin että asiakkaalla lienee oikeus muuttaa mieltään ja rohkeasti otin Milaan yhteyttä. Hän vastasi tekstiviestiini ja sovimme ajan muutaman tunnin päähän. Soitto sovitusti alaovelta ja sain koodin rappukäytävään. Täytyy tunnustaa että tässävaiheessa jännitti melkoisesti ensimmäistä kertaa orjana olenko ihan sekaisin? Sisälle pääästyäni vastassa oli ilmoituksen kuvien mukainen kaunis nuori nainen. yllään hänellä oli seksikkäät mustat alusvaatteet sellaiset vähän tuhmat jotka viestivät tiedän mitä haluan.

Hän hymyili otti takkini ja kyseli kuulumiset ja pieni pusu poskelle. Eteisestä hän talutti minut makuuhuoneeseen missä huomioni kiinnittyi heti runsaaseen väline määrään, jotka olivat esillä pöydällä. Hän alkoi kyselemään haluatko tuntea kipua nänneissä ok haluatko tuntea kipua palleissa ok entä haluatko piiskaa JESS. Ja lopuksi oltiin sovittu kulainen suihku jo tekstatilla. Nyt oli oma jännitys jo poissa. Ehkä hänen luontainen suhtautuminen koko asiaan auttoi?

Tämän jälkeen ei minulta odotettu kuin oikeaa vastausta ja näitä oli vain kaksi, Yes Mistress tai no mistress. En osaa kuvailla sitä tunnetta kun oma kieli toisen pillussa ja toinen lyö piiskalla selkään ja sanoo DO IT RIGHT. Kesken kaiken meinasin laueta ohjasin käsilläni hänen päänsä pois jalkojeni välistä ja hän lopetti heti. Puolen tunnin aikana tapahtui ja paljon, en halua kertoa kaikkea tapahtunutta jää teiltä yllätykset kokematta. Ja ehkä nuo yllätykset ovat tässä vähän se suola? Mutta mainitaan että kaikki mistä sovittiin toteutettiin ja kunnolla.

Itsellä tuli session jälkeen sellainen omituinen olo mitä helvettiä just tapahtui. Koitin kuvailla Milalle miltä oli tuntunut olla hänen käsittelyssään. Fyysisesti oli minulle sopivasti kipua ei mitään älytöntä mutta taatusti jokainen lihas jännittyneenä ja pieni tuskan voihkaisukin taisi päästä ilmoille. Yritin kuvailla mitä pääni sisällä tuntui en silloin vain tajunut että mitä helvettiä siellä tapahtui? Selitin jotain käsittämätöntä ja hän hymyili ja ilmeellään kertoi joo mä tiedän. Nyt luulen ymmärtäväni mitä siellä oli tapahtunut. Mila tuli oikeasi lähelle minua, kyse oli muustakin kuin pelkästä seksistä?

Lopussa viellä pitkä halaus ja pusu eteisessä, ja nenä kohti uusia seikkailuja.
Milan löytää siellä normi saitilla ja erikoisuutena dominointi.

Muistakaa että olette Milalle kilttejä. Hän on aivan timantti.
Ronkelit ja rahattomat runkkaa.