Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suikkarin hinnoittelu  (Luettu 6169 kertaa)

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 505
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Suikkarin hinnoittelu
« : Helmikuu 12, 2023, 15:39:05 »
Logiikka suikkarin hinnoittelussa ei ole minulle avautunut, vaikka harrastusta onkin jo pitkältä ajalta. Siviilimaailmassa olen tottunut, että haluttomammassa vaiheessa oleva ty/vaimo mieluummin antaa panna kuin ottaa poskeen. Maksullisissa tuo lempparini irtoaa pääsääntöisesti halvemmalla, oli sitten rajoitteena aika tahi ei.

Mistä tämä johtuu? Nähdäkseni suikkari on kuitenkin vaivalloisempaa toteuttaa vs. liukkaria pilluun ja haarat auki.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 600
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #1 : Helmikuu 12, 2023, 15:44:55 »
Jep, näinhän se on. Kuitenkin usein tinkaajat yrittää saada "pelkkää" suikkaria halvemmalla vaikka on usein työläämpi kun sen kunnolla tekee
Nokialla

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #2 : Helmikuu 12, 2023, 15:58:47 »
Itselläni ei ole mitään eri hinnoittelua pelkästään suikkarille, ja jos olisi niin juurikin noista asioista johtuen olis houkutus laittaa sille jopa korkeampi hinta 😅
Opiskelijarouva

Turku

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 600
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #3 : Helmikuu 12, 2023, 18:43:55 »
Ei mullakaan ole sille erillistä hintaa koska tietysti kuuluu palveluun.
Nokialla

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #4 : Helmikuu 12, 2023, 18:54:54 »
Itselleni aukesi se miksei jotkut naiset halua antaa suikkaria sillä hetkellä kun aloin itse tekemään sitä muille miehille. Se on oikeasti fyysisesti paljon raskaampaa kuin mikään pano. Itsekin ratsastan kevyemmin puoli tuntia kun otan kunnolla suihin vartin. Pelkän suikin pitäisi ehdottomasti olla kalliimpi kuin panon ja suikin samassa ajassa. Suosittelen miehiä joskus kokeilemaan sitä antavanakin osapuolena. On se hiton kivaa mutta raskasta...
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2197
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #5 : Helmikuu 12, 2023, 19:12:11 »
Itse olen ajatellut, että halvemman suikkarin taustalla on jotkut keskiaikaikaiset siveys-käsitykset ja "pyhä pillu -syndrooma" 😂 Suikkari mielletään vähemmän seksiksi kuin munan laittaminen pilluun, ja sen takia sen pitäisi joidenkin mielestä olla halvempaa.

Fakta tosiaan kuitenkin on, että hyvän suikkarin antaminen on paljon raskaampaa fyysisesti kuin paneminen.

"They don't call it 'job' for no reason." 😘

On se hiton kivaa mutta raskasta...

Oon niin samaa mieltä! 😁💋
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4007
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #6 : Helmikuu 12, 2023, 19:26:46 »
^^/^^^
[offtopic]
On muuten 1.kerta kun havaitsen perheensisäistä keskustelua seksisaitilla.
[/offtopic]

Ja suihinottohan kuuluu hintaan, vaikka itse pärjäisin kyllä ilmankin.

Pt pääsee samalla varmistamaan että kumi on kunnolla päällä.
Saitin Bud Spencer

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1438
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #7 : Helmikuu 12, 2023, 19:40:10 »
Muutamia kertoja olen bongannut RE:ssä pelkän suikkarin. Kotimaassa en ole kuitenkaan tätä vaihtoehtuoa ainoana käyttänyt. mutta kerran duunireissulla kysyin hotellin vastaanotossa pelimiehen näköiseltä respalta parhaimpia hupakkomestoja. Tämä nyökkäs kohtii loungessa teetä hörppivää nahkahousuista tyylikästä naista ja kertoi tämän olevan mahdollisesti hupakko. Tuumasta toimeen ja jutulle.

Tämä oli luonteva, duuninsa kanssa sovussa oleva tosi fiksun tuntuinen muija. Lisäksi tämän kasvot ja suu varsinkin oli ihan vitun seksikäs. Katselin keskustellessamme suuta hypnotisoituna. Alkoi jöpöttämään jo pelkkä keskustelu tämän älykkään ja vetovoimaisen hupakon kanssa. Likan poka oli tehnyt oharit ja tämä oli tappamassa aikaa ennen toisiin töihin lähtöä. Kysyin sitten keskustelun saatua oikean suunnan suikkaria huoneessa.

Huoneeseen, vaatteet pois kummaltakin, kuusysiin ja toimeksi. Oli muuten elämäni yksi parhaista suikkareista, ei kestänyt kauaa, enkä usko tämän leukaperien puutuneen. Mälli lähti kuin tykin suusta tämän korkattua sormellaan peppuneitsyyteni. Vaikka se oli raiskaus, en valittanut. Olin urpo ja maksoin tälle tippiä jotta tämä sai oharien takia menettämänsä summan.

Olisin tavannut tämän uudestaan, mutta se ei onnistunut oman kireän aikatauluni ansiosta. Yhteystiedot kuitenkin tallessa
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2023, 19:42:26 kirjoittanut FortySexN2 »

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 600
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #8 : Helmikuu 12, 2023, 19:47:40 »
^^/^^^
[offtopic]
On muuten 1.kerta kun havaitsen perheensisäistä keskustelua seksisaitilla.
[/offtopic]

Jes!!💪
Nokialla

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #9 : Helmikuu 13, 2023, 08:41:44 »
Kuin suikkarin antaminen on vaivalloisempaa kun paneminen, kaikki kuuluu samaan hintaan.
Minä tykkään tosi paljon suikkarin antamisesta, väliin hellästi ja sitten pikkasen kovempaaa, kieltä pitää käyttää. Siinä saa isonkin miehen alistettua vallan alle ja tulee sellainen voittajafiilis kun lukee kikkelin ajatuksia ja reaktioita ja sen mukaan saa itse päättää koska sir laskee satsit suuhun.
Kiltti tyttö nielee ne satsit myös ja kiittää hymyillen ravitsevasta välipalasta.
Syväkurkku suikkareita en pysty tekemään, paljas kigu menee melkein nieluunkin, mutta kumin ilmasäiliö jos osuu kurkkuun niin saa ykät päällensä.
Ja vallantunnetta ei syväkurkussa oikein ole eikä siinä jos mies ohjaa käsillään tahtia ja pitää päästä kiinni, siitä en tykkää.

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #10 : Helmikuu 13, 2023, 08:51:22 »
Loistava suikkari voittaa omissa kirjoissani penetraation.

Olen löytänyt pari pt:a, jotka tekevät homman owo/cim/swallow-yhdistelmällä. Kuulemma rakastavat suihinottamista.
Ja kumpainenkaan ei enää ns. yleisillä pt-markkinoilla.


Sanomattakin selvää, että näistä helmistä en hevin luovu. Varsinkin, kun muutenkin synkkaa kyseisten neitojen kanssa.

Tuollaisen tekijänaisen (tai kaksi) kun löytää, maksu olkoot mitä on.
Tietysti kohtuuden rajoissa.

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 13, 2023, 08:54:33 kirjoittanut Olavi »

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #11 : Helmikuu 13, 2023, 09:23:27 »
Ja kumpainenkaan ei enää ns. yleisillä pt-markkinoilla.

Tuollaisen tekijänaisen (tai kaksi) kun löytää, maksu olkoot mitä on.
Tietysti kohtuuden rajoissa.

Tän takia eivät ehkä enää yleisillä markkinoilla olekaan.  :sheep:

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #12 : Helmikuu 13, 2023, 09:40:37 »
Ja kumpainenkaan ei enää ns. yleisillä pt-markkinoilla.

Tuollaisen tekijänaisen (tai kaksi) kun löytää, maksu olkoot mitä on.
Tietysti kohtuuden rajoissa.

Tän takia eivät ehkä enää yleisillä markkinoilla olekaan.  :sheep:

😁

Hinnat ovat varsin kohtuulliset, ainakin minulle.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5190
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #13 : Helmikuu 13, 2023, 10:55:39 »
Kuin suikkarin antaminen on vaivalloisempaa kun paneminen, kaikki kuuluu samaan hintaan.
Minä tykkään tosi paljon suikkarin antamisesta, väliin hellästi ja sitten pikkasen kovempaaa, kieltä pitää käyttää. Siinä saa isonkin miehen alistettua vallan alle ja tulee sellainen voittajafiilis kun lukee kikkelin ajatuksia ja reaktioita ja sen mukaan saa itse päättää koska sir laskee satsit suuhun.
Kiltti tyttö nielee ne satsit myös ja kiittää hymyillen ravitsevasta välipalasta.
Syväkurkku suikkareita en pysty tekemään, paljas kigu menee melkein nieluunkin, mutta kumin ilmasäiliö jos osuu kurkkuun niin saa ykät päällensä.
Ja vallantunnetta ei syväkurkussa oikein ole eikä siinä jos mies ohjaa käsillään tahtia ja pitää päästä kiinni, siitä en tykkää.

Tässä siis pointtina varmaan se, että moni asiakas kuvittelee saavansa pelkän suikkarin halvemmalla kuin suikkari + pano. Itsekin saan näitä viestejä hinnaston jälkeen: Paljon pelkkä suikkari?

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #14 : Helmikuu 13, 2023, 11:07:45 »
^
Niin joo, jäi vähän vailinnaiseksi itsellä tuo itse ketjun aihe.
Olet "Enkeli lennä mun uniin" oikeassa tuossa.
Kun kertoo hinnat ja puolikas on minulla nykyään minimi aika, niin usein tulee kysymys, että paljon 5 min, 10 min suikkari. Ja kaikki varmaan voi kuvitella, ettei viidessä minsassa hoidella ukkoa sisään, munapesulle, suikkarille ja ulos.
Vaan ei minulla enää aikoihin ole ollut tuollaisia kysyviä, kun varmaan puoleen vuoteen ole pitänyt missään ilmoitusta. Tuttuja ja tämän sivuston kautta tulleita vaan tavannut.

Niin, suikkari tai pano tai molemmat vie samalla lailla hutsun aikaa. Oikeesti jopa ihmettelen, että pelkkä suikkari on jonkun Paavon, eikun se oli minun ahven, jonkun Sepon mielestä halvempi :laught:
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 13, 2023, 11:14:36 kirjoittanut Nina »

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #15 : Helmikuu 13, 2023, 13:13:28 »
Tässä siis pointtina varmaan se, että moni asiakas kuvittelee saavansa pelkän suikkarin halvemmalla kuin suikkari + pano. Itsekin saan näitä viestejä hinnaston jälkeen: Paljon pelkkä suikkari?

Varmaan asiaa kysytään siksi suoraan, että sitä ei tarvitsisi "kuvitella", kuten asian ilmaisit.

Ulkkareilta saa useasti halvemman setin, jos saavat pitää housut jalassa. Syynä varmaan herra murhamuna ja hutsun halu välttää ylenpalttista kipinöintiä pillussa.

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #16 : Helmikuu 13, 2023, 13:24:09 »
Komppailen kollegoita. Hyvin tehtynä suikkari on palveluntarjoajalle työläämpi kuin pelkkä pyllistäminen asiakkaan hoidellessa fyysisen työn. Näin yksinkertaistaen ;)

Jos taas verrattaisiin eri seksisuoritusten kuormittavuutta, pitäisi suikkarin olla merkittävästi peruspanoa kalliimpi. Miten moni asiakas tämän ymmärtää saati hyväksyy on eri asia, ja omien kokemusteni mukaan tilanne on juurikin päinvastoin. Miten monesti olen kuullutkaan "sehän on pelkkä suikkari". Tällä pyritään vain ja ainoastaan halvempaan hintaan. Itselläni oli aiemmin suikkari hivenen halvemmalla vs. yhdyntä, mutten ollut tyytyväinen, koska noh, sain raskaammasta duunista huonomman palkan. Niinpä laitoin nämä saman hintaisiksi ja kappas, tyytyväisyys nousi. Aattelen tätä myös niin, että asiakas maksaa mulle nautinnostaan, eli orgasmista. Tulee se sitten pillun, käden tai suun kautta, niin kyse on orgasmista, ja sille on tietty hinta.

Loppuun kevennyksenä legendaarisen Samanthan totuus suikkarista ;D

Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #17 : Helmikuu 13, 2023, 13:52:30 »
^
Tuosta oon silleen eri mieltä. Paneminen niin että se nainen panee takaisin on fyysisesti paljon raskaampaa kun suikkari. No jos vaan levittää jalat lahnana ja antaa asiakkaan hoitaa kaikki, niin kait se on sitten iisimpää.

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #18 : Helmikuu 13, 2023, 14:15:52 »
^Niin minähän nimenomaan puhuin yksinkertaistaen pelkästä pyllistämisestä, asiakkaan tehdessä fyysisen työn.

Panemisestakin toki saa rankan, tai sitten siitä saa kivan tasapuolisen suorituksen. Mihin halusin kirjoituksellani pyrkiä, niin ymmärrykseen miksei suikkari ole "pelkkä" suikkari. Ainakaan minulle. Jokainen totta kai saa hinnoitella palvelunsa omilla periaatteillaan. 
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #19 : Helmikuu 13, 2023, 14:38:53 »
Voisikohan kuitenkin olla niin että "fakta"= Joillekin suikkarin antaminen on raskasta ja joillekin ei. Itselleni pelkkä pillun nuoleminen on raskaampaa kuin paneminen. En silti jaksa "faktana" väittää että näin on muiden kohdalla.
Why so fragile?