Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Isoa persettä  (Luettu 6228 kertaa)

Poissa Specter

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Isoa persettä
« : Helmikuu 10, 2023, 10:59:47 »
Olisiko suositella Turun alueelta isoperseistä palveluntarjoajaa? Kiinteä treenattu perse ensisijaisesti, mutta kyllä kunnon läskipersekin käy 😀

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #1 : Helmikuu 11, 2023, 19:40:33 »
Harvemmin, jos koskaan kiinteäksi treenattu perse on kovin iso. Ellei sitten puhuta jostain kehonrakentajasta. Niitä voi olla hankala löytää tältä alalta.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #2 : Helmikuu 11, 2023, 22:00:09 »
Sehän riippuu aina suhteesta, pienellä naisella voi olla suhteessa kroppaan isokin treenattu perperi.

Tietysti jos mittanauhan kanssa liikkuu ja on jotkut toleranssit isolle ja kiinteälle, niin sitten..
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #3 : Helmikuu 12, 2023, 23:59:51 »
Välillä punttisaleilla näkee näitä ihan hyvärunkoisia nuoria naisia, joilla on ihan huomattavan iso ja upean muotoinen perse. Siis vatsa voi olla sellaisella hyvinkin timmissä kunnossa. En sitten tiedä tekeekö ne oikean malliset trikoot sen, että se perse näyttää niin herkulliselle. Aika useinhan naisilla se rasva pakkautuu sinne kankkuihin, mutta liekkö jo paljon Suomessakin on näitä pakaroiden suurennusoperaatiossa käyneitä..?

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1403
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #4 : Helmikuu 13, 2023, 00:05:45 »
^ Juuri näin, edistyneemmilä treenaalilla on aina isommat ja muodokkaammat peput. Varsinkin jos tausta on lajeista missä käytetään enimmäkseen jalkoja. Yritän silti olla tuijottamatta.

Poissa laksan

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #5 : Maaliskuu 04, 2023, 10:25:18 »
Olisiko suositella Turun alueelta isoperseistä palveluntarjoajaa? Kiinteä treenattu perse ensisijaisesti, mutta kyllä kunnon läskipersekin käy 😀

Kunhan tuo RE sivuston Ellis big ass saapuu turkuun niin siinä on ainakin yksi, tällä hetkellä on tampereella. Itse olen aikasemmin käynyt ja perse on kyllä mainio, saa myös maistellakin jos tykkää, neiti tykkää juuri antaa tuon perseensä käsittelyyn.

Poissa Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #6 : Maaliskuu 04, 2023, 12:47:15 »
Makunsa kullakin,itse tykkään pienipeppuisista eniten  :headbang:

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1403
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #7 : Maaliskuu 04, 2023, 12:51:31 »
Makunsa kullakin,itse tykkään pienipeppuisista eniten  :headbang:

Kiva kun vaivauduit kertomaan mielipiteesi. Todella arvostan.

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #8 : Maaliskuu 04, 2023, 14:34:20 »
Hellkatilla on kuvien perusteella iso peppu ja taitaa vakituisesti vaikuttaa Turussa

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 645
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #9 : Maaliskuu 04, 2023, 14:40:08 »

Lattareilla on parhaat ja kiinteät perseet
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #10 : Maaliskuu 04, 2023, 18:50:43 »
Osaksi geeneistä kyse, yleensä rasvaprosentti ihmisellä jakautuu hyvin tasaisesti ympäri kehoa, joten jos halua treenatun perseen joka on kuitenkin jotain muuta kun fitnesstytön peppu eli huomattavasti kuohkeampi, vaatii se yleensä joko geeneiltään lahjakkuuden juuri tuota tarkoitusta varten, todella isot pakaralihakset tai jonkun operaation.

Tuosta on vielä kauheasti vaikea sanoa että minkälainen peppu on haussa, paitsi toki se että ilmeisesti myös iso läskiperse käypi :D

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1403
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #11 : Maaliskuu 04, 2023, 20:01:48 »
Juuri tuli EM hallikisoissa naisten 400 metriä. Lieke Klaverilla aivan unelmaperse, urheilullinen ja iso .. ass to die for. Se on saanut hieman kokoa viime vuosina.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1403
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #12 : Maaliskuu 04, 2023, 20:15:18 »
^Aijoo Turussa. Lieke ei ikävä kyllä taida ihan lähiaikoina tulla Turkuun.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2643
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #13 : Maaliskuu 04, 2023, 21:33:24 »
^ Jep. Huomasin saman kun katsoin kisoja. Lieke Klaver saisi koska tahansa istua kasvojeni päällä. Eikä väliä olisiko pikkareilla tai paljaalla.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #14 : Maaliskuu 04, 2023, 22:09:53 »
^ Jep. Huomasin saman kun katsoin kisoja. Lieke Klaver saisi koska tahansa istua kasvojeni päällä. Eikä väliä olisiko pikkareilla tai paljaalla.

Saisi aika moni noista halli em kisojen 60m - 800m matkojen naisista, korkeushyppääjistä, pituushyppääjistä yms istua munkin naamalle :D
Sutej ja muut luikut skippaan suosiolla, jos nyt alkaa olla paljouden vaaraa että on kaikki maailman kärki yleisurheilija tytyt istumassa jonossa naamalle :laught:

Ja kyllä, klaveri on kaunis ja seksikäs, ninkuin bolkin, ja monet muut, lehikoinen <3 Ei tuo murtokaan paha ole, mut korkeushypystä tuo joka hyppäs pronssille tsekki nii on aika hot.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 408
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #15 : Maaliskuu 06, 2023, 21:05:55 »
Makunsa kullakin,itse tykkään pienipeppuisista eniten  :headbang:

Pienikin perse voi olla iso elämys muuten ankean päivän keskellä!

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #16 : Maaliskuu 06, 2023, 21:49:11 »
Pieni, keskikokoinen, iso, ei väliä. Ihania ovat.

Reilu ylipaino ja sen mukaiset muodot eivät ole minua varten, muuten kaikki toimii.

Tuota Ellis Big Assia olen kans tsiigaillut. On kyllä perät kohdillaan kuvien perusteella.

Poissa laksan

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isoa persettä
« Vastaus #17 : Maaliskuu 08, 2023, 14:20:55 »
Pieni, keskikokoinen, iso, ei väliä. Ihania ovat.

Reilu ylipaino ja sen mukaiset muodot eivät ole minua varten, muuten kaikki toimii.

Tuota Ellis Big Assia olen kans tsiigaillut. On kyllä perät kohdillaan kuvien perusteella.

Itse olen tuon käynyt kokeilemassa ja on juuri sitä mitä kuvissakin, nähtävästi tänään onkin juuri sitten turussa  :weightlifting: