Oisko halukasta naista seuraksi lähtiä seikkailemaan viikoksi rekan kyytiin...lähtö sunnuntaina Äänekoski
Uutiset:
Viikoksi...? Odotas kun haen mun taskulaskimen.
Et taida olla kovin hyvä laskemaan.
No laskeppa ote äkkiä viikon hinta, jos vaikka tunti on sen 250€ ja ylimenevät vaikka puolet tosta. Tosin en usko ettetkö laskis laskimella. 😉
Mutta alkuperäseen asiaan, niin vois tulla aika kallis seura jos viikoksi meinais haluta. 🤔
Lasketko esimerkiksi vuorokauden ajankin noin? Ei ihme jos on hiljaista.Viikoksi...? Odotas kun haen mun taskulaskimen.
No laskeppa ote äkkiä viikon hinta, jos vaikka tunti on sen 250€ ja ylimenevät vaikka puolet tosta. Tosin en usko ettetkö laskis laskimella. 😉
Mutta alkuperäseen asiaan, niin vois tulla aika kallis seura jos viikoksi meinais haluta. 🤔
Aloittajan kyselyhän on nettideitit/seuranhaku osiossa, eli kyse ei vissiin ole maksullisen seuran hausta.
Ei ehkä otollisin paikka tämä mesta hakea seikkailuseuraa. Jossain ihan deittisaitilla ennemmin, vaikka pikku epäilys, että lähtisikö kukaan ihan vieraan rekkamiehen kyytiin.
^ Mutta onneksi sinä, kaikkien huorien järjenääni, tulit jälleen korjaamaan huoruliinien sanomisia
Ihailen sun älykkyyttä