Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Sinun Kerttusi
jimi:
--- Lainaus käyttäjältä: PeTre - Tammikuu 20, 2023, 09:38:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: A85 - Tammikuu 20, 2023, 08:40:32 ---Kiitos tiedosta. Itsekin olen välillä katsonut Kertun & kumppaneiden ilmoituksia, mutta ei olla vielä satuttu samaan paikaan samaan aikaan. Näiden kommenttien perusteella jätän kuitenkin suosiolla väliin, vaikka oma naama sattuisikin kelpaamaan. Joku raja kuitenkin ihmisten kohtelussa…
--- Lainaus päättyy ---
Jäin tässä pohtiin, että miksi se on väärin, että palveluntarjoaja valitsee asiakkaansa, kun asiakas kuitenkin valitsee palveluntarjoajan jolle menee. Veikkaisin, että iso osa turskista valitsee palveluntarjoajan ulkonäkö edellä, niin miksi sitten ei saisi tehdä toisin päin.
Mutta voi kai se olla ihmisten huonoa kohtelua. Mistäs minä tiedän. Itsellä mennyt Kertun kanssa kivasti, joten olen kai sitten onnekas
--- Lainaus päättyy ---
Ei valikointi sinänsä olekaan väärin, sen suhteen pitäisi vain olla rehellisempi. Jos on sovittu tapaaminen, minkä vuoksi asiakas on suunnitellut aikataulujaan ja matkustanut pelipaikalle, niin eihän se ihan oikeinkaan ole, että siinä vaiheessa ruvetaan valikoimaan. Jonkun ihan ääritapauksen kohdalla voi ehkä ymmärtää, mutta tässä ilmeisesti ei ole ollut sellaisista kyse.
Vieras1437:
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Tammikuu 20, 2023, 11:37:16 ---Sitten kun menette Kerttua tapaamaan, ja alkaa tulla selityksiä miksi juuri nyt ei onnistu, tiedätte että voitte lähteä kotiin.
( Saattaa olla korjausmies tullut yllättäen tms.)
Suoraan ei sanota että olet liian lihava.
Ja etukäteen tästä ei välttämättä ole varoitettu.
Palveluntarjoajille tiedoksi:
-Asiakkaan olisi kiva tietää ulkonäköön liittyvistä rajoituksista.
-Mikäli asiakkaan ulkonäkö ei miellytä, sanoo sen suoraan.
--- Lainaus päättyy ---
Äijä ei näköjään oo vieläkään päässyt yli.
Mutta tuohon vielä lisäys. Mikäli edes pääsee torille asti.
Vieras0407:
--- Lainaus käyttäjältä: PeTre - Tammikuu 20, 2023, 09:38:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: A85 - Tammikuu 20, 2023, 08:40:32 ---Kiitos tiedosta. Itsekin olen välillä katsonut Kertun & kumppaneiden ilmoituksia, mutta ei olla vielä satuttu samaan paikaan samaan aikaan. Näiden kommenttien perusteella jätän kuitenkin suosiolla väliin, vaikka oma naama sattuisikin kelpaamaan. Joku raja kuitenkin ihmisten kohtelussa…
--- Lainaus päättyy ---
Jäin tässä pohtiin, että miksi se on väärin, että palveluntarjoaja valitsee asiakkaansa, kun asiakas kuitenkin valitsee palveluntarjoajan jolle menee. Veikkaisin, että iso osa turskista valitsee palveluntarjoajan ulkonäkö edellä, niin miksi sitten ei saisi tehdä toisin päin.
Mutta voi kai se olla ihmisten huonoa kohtelua. Mistäs minä tiedän. Itsellä mennyt Kertun kanssa kivasti, joten olen kai sitten onnekas
--- Lainaus päättyy ---
Ei olekaan väärin ja saa valita. Kysymys oli enemmän tavasta, jolla se on ilmeisesti tehty. Jos ulkonäkö on kynnyskysymys, sen voi silloin ilmoittaa ja pyytää vaikka kuvaa etukäteen tms. Mutta jos asiakas on kaikki järjestelyt tehnyt jne, eikä itse ole asiassa huijannut, niin ovelta käännyttäminen on mielestäni tyylitöntä toimintaa.
anaalipeppu:
Otsikon palveluntarjoaja (tai hänen kollega) voisi tulla tänne kertomaan heidän näkemyksiä tästä... olisihan se reilua nähdä molempien osapuolien näkemykset, ennen lopullista tuomiota.
HarryPotter:
Kertusta löytyy tarinaa enemmänkin, tarinalla on aina kaksi puolta - siihen en ota kantaa mikä on "oikea"
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,1403.0.html
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,6357.msg244988.html#msg244988
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta