Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Sinun Kerttusi

<< < (4/10) > >>

Ju4ani:
Joskus...tai aika useinkin tulee kaupungilla jossain kahvilassa istuessa katseltua ohi kulkevia naisia sillä silmällä että jos itse olisinkin seksipalvelujen tarjoaja. Siinä kun hetken istuksii ja katselee, niin ihan kylmät väreet kulkee pitkin selkää. Tuo ja tuo, tai herran jestas tuokin matami jos tulis asiakkaaksi ja pitäis alkaa hyvänä pitämään ja painaan, niin eihän siitä mitään tulis, no laatta saattas lentää kyllä. Kansalaisissa kuten palveluja tarjoavissakin todella hyvännäköisiä naisia on melko vähän ja mitä vähemmän on vaatetta, niin todella hyvännäköisten määrä sen kun pienenee. Muutama nainen on osunut kohdalle että jokaisen vaatekappaleen poistuessa ulkonäkö vain paranee mutta harvinaista on että ilman vaatteita parhaimmillaan.
Varmaan monen naisen mielestä sama miehissä, uskoisin.

Ja sama toisin päin. Ihan pahaa tekee kun näkee ainakin omasta mielestä epäsiistin ruman ukon ja funtsii että jos tuo menee jonkun nuoren kauniin palvelun tarjoajan luokse läähättämään tunniksi ja siitä tytölle palkkio pari rahaa.
Hurjaa touhua on, yäk.
Kerran kävi niin kun menin ennalta kauniiksi tietämäni pt:n luokse, niin rapussa näin minua edeltävän asiakkaan joka oli mielestäni todella ruma ja epäsiisti ukko. Varjosti tapaamista...riittävästi sekin mut kävi se pt sentäs suihkussa ensin, kävin minäkin.

Vieras0407:

--- Lainaus käyttäjältä: Ju4ani - Tammikuu 20, 2023, 21:44:42 ---Joskus...tai aika useinkin tulee kaupungilla jossain kahvilassa istuessa katseltua ohi kulkevia naisia sillä silmällä että jos itse olisinkin seksipalvelujen tarjoaja. Siinä kun hetken istuksii ja katselee, niin ihan kylmät väreet kulkee pitkin selkää. Tuo ja tuo, tai herran jestas tuokin matami jos tulis asiakkaaksi ja pitäis alkaa hyvänä pitämään ja painaan, niin eihän siitä mitään tulis, no laatta saattas lentää kyllä. Kansalaisissa kuten palveluja tarjoavissakin todella hyvännäköisiä naisia on melko vähän ja mitä vähemmän on vaatetta, niin todella hyvännäköisten määrä sen kun pienenee. Muutama nainen on osunut kohdalle että jokaisen vaatekappaleen poistuessa ulkonäkö vain paranee mutta harvinaista on että ilman vaatteita parhaimmillaan.
Varmaan monen naisen mielestä sama miehissä, uskoisin.

Ja sama toisin päin. Ihan pahaa tekee kun näkee ainakin omasta mielestä epäsiistin ruman ukon ja funtsii että jos tuo menee jonkun nuoren kauniin palvelun tarjoajan luokse läähättämään tunniksi ja siitä tytölle palkkio pari rahaa.
Hurjaa touhua on, yäk.
Kerran kävi niin kun menin ennalta kauniiksi tietämäni pt:n luokse, niin rapussa näin minua edeltävän asiakkaan joka oli mielestäni todella ruma ja epäsiisti ukko. Varjosti tapaamista...riittävästi sekin mut kävi se pt sentäs suihkussa ensin, kävin minäkin.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä näkökulma tämäkin, ja tosiaan ihan ymmärrettävää. Itse ehkä naivisti oletan, että ovelta käännytetyt ovat olleet siistejä keskivertoasiakkaita, mikä ei välttämättä tietenkään pidä paikkaansa. Kolikolla on tosiaan kaksi puolta. Mutta koska tarjontaa (molemmin puolin) riittää, niin tämä tieto riittää minulle ko pt:n skippaamiseen. Ei tarvitse tuhlata kummankaan aikaa. :)

irritaatio:
Mieshuoralle tuo olisi kahta kauheampi paikka. Ylipainoin, hiellehaiseva, pillunsa pesemättä jättänyt siideri valas odottaisi hotellihuoneessa jonne saavut ja ehdottaisi heti kättelyssä hinnan alennusta koska et vastaa hänen standartejaan ja sen jälkeen rojahtaisi sängylle ja vaatisi orkkua.

MisterMr:
Kerttu ja Annika yhdessä on jumalainen kokemus  :inlove:

MrTwister:
Kerttu on ihana. Aivan mahdottoman kaunis takapuoli. Ehdottomasti top3.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta