Haluan olla mukana joukossa, joka jakaa tukea Freyjan hierojanhaulle.
Minusta jokaisella on täällä oikeus hakea seuraa. Hakeepa sitä seksiin, hierontaan tai vaikka elokuviin. Erityisesti kantani vahvistui pari päivää sitten, kun kysyin täällä uudessa langassa, että keskityttäisikö vain seksiaiheisiin. Vastauksista suuri osa kannatti ”laajaa ja yleistä” keskustelua, jossa aiheet voivat olla mitä vaan ”maan ja taivaan väliltä. Mennään tällä avarakatseisuudella.
Mutta vaikka teemoja olisi supistettukin, niin kyllä ehdottomasti Freyjan peräänkuuluttama ”tantrinen, eroottinen ja sensuelli” hieronta sopisi tiukemminkin rajatulle saitille.
Mielenkiintoista on myös se, että yksi kylmimmistä Freyjan haun tylyttäjistä on itse kirjoittanut tällä saitilla ”Ei meinannut ilmoa löytyä, olisko heittää yyveenä yhteystietoja, kiinnostaa tämä mimmi kovasti.” Minulle tuo ainakin kuulostaa melkoiselta seuranhaulta, jopa vonkaamiselta.
Harmittavaa on myös se, että itse olen kyseisen tylyttäjän kanssa kirjoitellut erityisesti transukokemuksista tämän saitin palstoilla joskus hyvinkin hyödyllisesti ja kiinnostavasti. Nyt se ei enää ole mahdollista, sillä öyhöttäjät ja tylyttäjät menee minulla estoon.
Kiitos PaksUkko! ❤️
Aah, ymmärrän tylyttämisen, jos on yritetty minuun saada yhteyttä, enkä ole vastannut. Erittäin hyvin. 😞 En kylläkään nyt tiedä, onko tällainen keissi ollut kyseessä. Mutta jos on tällaisesta kyse, pyydän anteeksi.
Olen aidosti pahoillani kaikista niistä kerroista, jolloin en ole vastannut joidenkin viesteihin. Toisinaan viestejä tulee paljon ja koska haluan antaa kunnollisen vastauksen, en aina ehdi vastata. Mun energiatasot vaihtelee, joskus pitää ottaa taukoa työstä ja keskittyä muihin asioihin, kuten ihan perusarkeen tai vapaa-aikaan, jota jälkimmäistä itsellä ei mitenkään hulppean paljon ole. Siis sellaista puhtaasti omalle itselle omistettua aikaa.
Sitten ollaankin yhtäkkiä tilanteessa, jossa on jäätävä määrä vastaamattomia viestejä. Olen jokaikinen kerta ollut iloinen, jos joku on lähettänyt minulle viestin uudemman kerran, ellen ole vastannut aiempaan. Jos siis on kyse asiallisesta sellaisesta.
Viestittelyihin menee paljon aikaa ja kun on ruuhkavuodet päällä, se on joskus haastava kombo.
Olen kuullut, että on ihan normaalia alalla olla vastaamatta kaikkiin viesteihin. Se kuitenkin tuntuu itsestäni kurjalta ja uskokaa minua kun sanon, etten todellakaan haluaisi itse niin toimia. Joskus se vaan menee niin, halusin tai en.
Teen parhaani, enempään en pysty.